WRC: Απόλυτος κυρίαρχος ο Οζιέ στο Μόντε-Κάρλο

Ο Σεμπάστιαν Οζιέ δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης την Παρασκευή και πήρε σημαντικό προβάδισμα στην πρεμιέρα του WRC, το Ράλλυ Μόντε-Κάρλο.

WRC: Απόλυτος κυρίαρχος ο Οζιέ στο Μόντε-Κάρλο

Οδηγώντας ένα GR Yaris για λογαριασμό της Toyota Gazoo Racing, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε τέσσερις από τις έξι ειδικές διαδρομές στις γαλλικές Άλπεις και προηγείται στον πρώτο γύρο με διαφορά 36,0 δευτερολέπτων από τον συμπαίκτη του Κάλε Ροβανπέρα ύστερα από 145 χιλιόμετρα αγώνα.

Ο αγώνας με έδρα το Μονακό ξυπνά ευχάριστες αναμνήσεις για τον Οζιέ, ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στις Hautes-Alpes. Αυτή την εβδομάδα κυνηγάει την ένατη νίκη του, που αποτελεί ρεκόρ.

Ο Οζιέ βρήκε τον ρυθμό του στο σύντομο εναρκτήριο σκέλος της Πέμπτης το βράδυ και συνέχισε να επιβάλλει την ίδια κυριαρχία το πρωί, επεκτείνοντας το πλεονέκτημά του σε διψήφιο αριθμό από τον ομόσταυλό του Έλφιν Έβανς, παρά το γεγονός ότι υπέστη βλάβη στην υβριδική μονάδα.

Όταν ο Έβανς υποχώρησε έπειτα από διαρροή 40 δευτερολέπτων με τρύπημα στο πίσω δεξί μέρος στην 5η ειδική, ο Οζιέ βρήκε χώρο για να αναπνεύσει. Το απόγευμα πήρε λιγότερα ρίσκα, έχοντας μάλιστα μαζί του μια επιπλέον εφεδρική γόμα, αλλά παρόλα αυτά διεύρυνε το μαξιλαράκι ασφαλείας του.

"Είμαι πολύ ικανοποιημένος", δήλωσε ο Οζιέ. "Προφανώς, ο κίνδυνος κλαταρίσματος [στην τελευταία ειδική] ήταν μεγαλύτερος, οπότε πήρα τα πράγματα λίγο πιο χαλαρά. Είμαι απλά χαρούμενος που έφερα το αυτοκίνητο στο σπίτι απόψε".

Ο Κάλε Ροβανπέρα επικράτησε σε μια έντονη μάχη με τον οδηγό του Hyundai i20 N Τιερί Νεβίλ. Το ζευγάρι σπάνια χωριζόταν περισσότερο από μερικά δέκατα του δευτερολέπτου, αλλά ο κάτοχος του τίτλου βρήκε ένα μικρό προβάδισμα το απόγευμα για να τερματίσει με διαφορά 1,9 δευτερολέπτων.

Τέταρτος στη γενική κατάταξη αναδείχθηκε ο Ότ Τάνακ έπειτα από μια απαιτητική ημέρα που πέρασε μαθαίνοντας τις ιδιαιτερότητες της οδήγησης του Ford Puma της M-Sport για πρώτη φορά. Σύμφωνα με τα λόγια του Εσθονού, το νέο του άτι δεν αισθανόταν αρκετά "αγωνιστικό", αν και παραδέχτηκε ότι ένιωθε άνετα στο αυτοκίνητο.

Ο Τάνακ απέχει 16,3 δευτερόλεπτα από το βάθρο, ενόψει του προτελευταίου σκέλους του Σαββάτου, και αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση από τον Έβανς, ο οποίος έκανε μια εντυπωσιακή ανάκαμψη μετά το κλατάρισμα και τερμάτισε 8,1 δευτερόλεπτα πίσω.

Άλλα 27,9 δευτερόλεπτα πίσω και την πρώτη εξάδα συμπληρώνει ο Ντάνι Σόρντο, οδηγώντας ένα άλλο Hyundai. Ο Ισπανός εμφανίστηκε απογοητευμένος και αισθάνθηκε ότι οι χρόνοι του δεν ανταποκρίνονταν στο ρίσκο που έπαιρνε στις ειδικές διαδρομές.

Ο Τακαμότο Κατσούτα παρεμποδίστηκε από ένα πρόβλημα στο χειρόφρενο το βράδυ της Πέμπτης, αλλά απόλαυσε μια διαδρομή χωρίς προβλήματα στο GR Yaris του. Μια σειρά από χρόνους στην πρώτη τετράδα των διαδρομών ανέβασε τον 29χρονο στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης μπροστά από τον Εσαπέκα Λάπι, ο οποίος μοιράστηκε παρόμοιες απογοητεύσεις με τον Σόρντο στο i20 N του.

Ο πρωτοπόρος της Puma Πιέρ-Λουί Λουμπέ αναγκάστηκε να ολοκληρώσει περισσότερες από τις μισές από τις ειδικές της ημέρας χωρίς σύστημα διεύθυνσης. Οι πρωτοπόροι του WRC2 Νικολάι Γκριάζιν και Γιόαν Ράσελ επωφελήθηκαν από τα προβλήματα του Γάλλου και συμπλήρωσαν την πρώτη 10άδα στο τέλος του αγώνα.

Η δράση στο WRC συνεχίζεται το πρωί του Σαββάτου (21/01) με τις εξής ειδικές:

09:20 9η Ειδική: Le Fugeret / Thorame-Haut 1 (Cosmote Sport 5 HD)

11:00 10η Ειδική: Malijai / Pumichel 1 (Cosmote Sport 5 HD)

13:15 11η Ειδική: Ubraye / Entrevaux 1(Cosmote Sport 5 HD)