Τρε μπιεν νέο αυτοκίνητο με 17.000 ευρώ
Τα καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται σε χαμηλές τιμές έχουν λιγοστέψει και ολοένα γίνονται πιο δυσεύρετα.
Στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών για παράδειγμα, βασικές εκδόσεις μοντέλων έχουν ξεπεράσει ακόμα και τις 20.000 ευρώ, όταν παλαιότερα με αυτά τα χρήματα αγόραζε κανείς ένα φουλ εξοπλισμένο μικρομεσαίο.
Παρόλα αυτά με λίγο περισσότερο ψάξιμο θα βρει κανείς ένα οικονομικό αυτοκίνητο πόλης για να εξυπηρετήσει τις καθημερινές αστικές του διαδρομές, αλλά και αν χρειαστεί να κάνει ταξίδια. Μια τέτοια πρόταση νέου σουπερμίνι, είναι το Citroen C3. Η νέα βασική του έκδοση You! σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.2 PureTech 83 κοστίζει 17.000 ευρώ, μαζί με όλο το απαραίτητο εξοπλισμό.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Συγκεκριμένα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, προβολείς LED, προβολείς ομίχλης, οθόνη αφής 5 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες. Με μικρή έξτρα χρέωση της τάξεως των 950 ευρώ (17.950 ευρώ), η δεύτερη έκδοση C-Series συμφέρει περισσότερο. Επιπλέον διαθέτει αυτόματο κλιματισμό, έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, διακοσμητικά σε χρώμα Bronze, οροφή Bi-Ton, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, φιμέ πίσω τζάμια και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Μάλιστα, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου ισχύει και το πρόγραμμα απόσυρσης, οπότε το όφελος για τον πελάτη είναι ακόμα μεγαλύτερο.
Σχετικά με τον κινητήρα, πρόκειται για 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.199 κ.εκ., ισχύος 83 ίππων στις 5.750 σ.α.λ. και με ροπή 118 Nm στις 2.750 σ.α.λ. Στην πράξη το μηχανικό αυτό σύνολο είναι πρόθυμο από τις χαμηλές στροφές, ενώ μέχρι και το μεσαίο εύρος είναι ζωηρό και κάνει το C3 σβέλτο. H Citroen ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 175 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 123 γρ./χλμ. (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Όσο για την κατανάλωση βενζίνης, σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 6,5 λτ./100 χλμ.
Στην οδήγηση, προσφέρει απλόχερα αυτό που περιμένει κανείς από ένα Citroen: Άνεση. Η απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου είναι παραπάνω από καλή και βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας. Γεγονός που αν μη τι άλλο εκτιμάται ιδιαιτέρως στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους των πόλεων. Από την άλλη πλευρά, όταν πιεστεί σε στροφές εμφανίζει κλίσεις, οι οποίες μπορεί να μην επηρεάζουν το πολύ καλό κράτημα, σίγουρα όμως θέτουν τα όρια. Στους αυτοκινητόδρομους πατάει με σιγουριά και παρά τον αστικό του χαρακτήρα είναι σε θέση να καλύψει ξεκούραστα μακρινές διαδρομές.
Οι ανέσεις κυριαρχούν και στο εσωτερικό του, τόσο μέσω των αναπαυτικών καθισμάτων, όσο και σε χώρους. Μεγάλο διαθέσιμο ύψος, άφθονος χώρος για τα γόνατα του συνοδηγού, αλλά και αρκετός χώρος για τα πόδια των πίσω και τους ώμους τους. Παράλληλα, ο επίπεδος και ενιαίος σχεδιασμός του πίσω καθίσματος, κάνει πιο εύκολη τη φιλοξενία τρίτου επιβάτη. Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός είναι στα 300 λίτρα και πλήρως εκμεταλλεύσιμος χάρη στο τετραγωνισμένο του σχήμα.
Πηγή: autogreeknews.gr