«Αχτύπητο» νέο SUV με 19.140 ευρώ
Από ένα καινούργιο αυτοκίνητο ο πελάτης δεν θέλει «τσιγκουνιές» και αναζητά γενναιοδωρία σε όλους τους τομείς.
Από ένα καινούργιο αυτοκίνητο ο πελάτης δεν θέλει «τσιγκουνιές» και αναζητά γενναιοδωρία σε όλους τους τομείς, αλλά πάντα σε μια λογική τιμή αγοράς. Πόσο δε μάλλον τώρα που ορισμένα μοντέλα έχουν ανεβάσει πολύ το «κασέ» τους και ο προϋπολογισμός του ενδιαφερόμενου δεν επαρκεί για να καλύψει το ποσό.
Παρόλα αυτά, κάποιες ευκαιρίες παραμένουν «αχτύπητες», όπως είναι και το μικρό SUV της Hyundai, το Bayon. Ακόμα και από την πρώτη έκδοση 1.2 84 hp Exclusive των μόλις 16.940 ευρώ, είναι σε θέση να εξυπηρετήσει εκείνους, που αντί για ένα κλασικό μικρό χάτσμπακ θέλουν ένα πιο ευρύχωρο και πρακτικό SUV. Όμως αυτοί που αναζητούν περισσότερη απόδοση και ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό, τότε θα καλυφθούν στο έπακρο από το Bayon 1.0 T-GDi 100 hp Premium, στην τιμή των 19.140 ευρώ.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου ανήκουν και οι χώροι. Παρότι κόμπακτ εξωτερικά, στο εσωτερικό του θα βολευτούν δίχως καμία δυσκολία έως τέσσερα άτομα, ενώ για τις αποσκευές τα 411 λίτρα χωρούν αρκετά μπαγκάζια. Πρόσθετα, η καμπίνα του Bayon διακρίνεται για την εργονομία, τη στιβαρή συναρμογή και την πρακτικότητα.
Όσο για τον εξοπλισμό, διαθέτει κυριολεκτικά τα πάντα. Στα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων και αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών, μαζί με την οθόνη αφής 8 ιντσών, την κάμερα οπισθοπορείας και τους αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, δεν λείπουν. Όπως επίσης όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, αυτόματος κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου και πολλά ακόμα.
Το turbo 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο ταιριάζει ιδανικά στο ευφάνταστο σχεδιαστικά αμάξωμα των 4.180 χλστ. μήκους και βάρους 1.095 κιλών, χαρίζοντάς του σβέλτες επιδόσεις, συνοδευόμενες με λογικές απαιτήσεις σε βενζίνη. Οι 100 ίπποι και τα 172 Nm ροπής από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. περνούν στο δρόμο μέσω ενός ορθά κλιμακούμενου 6τάχυτου κιβωτίου. Στις υπηρεσίες του οδηγού ανήκει και το Drive Mode με τις επιλογές Comfort και Sport, όπου αναλόγως μεταβάλλεται η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και το βάρος του τιμονιού. Το Bayon επιταχύνει γοργά και γραμμικά (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.), κρατάει εύκολα ταχύτητες εθνικής οδού και καταναλώνει σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 7,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 από 118 έως 123 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι από 0 έως 78,72 ευρώ.
Ο σπιρτόζικος 1.0 T-GDi συνδυάζεται ισορροπημένα με στο στιβαρό πλαίσιο και τις κατάλληλα ρυθμισμένες, ελαφρώς σφιχτές αναρτήσεις. Το μικρό SUV της Hyundai είναι σε θέση να κινηθεί άνετα και ευέλικτα στην πόλη, αλλά και να στρίψει ακλόνητα υπό πίεση σε μια πιο σφιχτή διαδρομή. Σύμμαχοι του οδηγού είναι σε κάθε περίπτωση το τιμόνι με το σωστό βάρος και αμεσότητα (2,7 στροφές από άκρη σε άκρη), όπως και τα δυνατά φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς.
Πηγή: autogreeknews.gr