Οικονομικά SUV λίγων ετών με χαμηλή κατανάλωση
Τα SUV 6-7 ετών παραμένουν σύγχρονα, δεν λείπει κάτι από τον εξοπλισμό τους και πωλούνται σε προσιτές τιμές.
Τα SUV έχουν κατακλύσει την αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων, αφού στη χώρα μας σχεδόν 1 στα 2 αυτοκίνητα που πωλούνται είναι SUV. Μεγάλη ζήτηση όμως υπάρχει και στα μεταχειρισμένα, καθώς ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε αρκετά οχήματα λίγων ετών.
Τα SUV 6-7 ετών για παράδειγμα παραμένουν σύγχρονα, δεν λείπει κάτι από τον εξοπλισμό τους και πωλούνται σε προσιτές τιμές, όσον αφορά τα πιο δημοφιλή μικρά και μικρομεσαία. Εμείς, επιλέξαμε 4 SUV με κινητήρες πετρελαίου, τα οποία σας παρουσιάζουμε με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται, πριν την αγορά. Οι τιμές στους στις εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κυμαίνονται μεταξύ 12.000 – 13.000 ευρώ για το Citroen C4 Cactus, το Peugeot 2008 και το Renault Captur, ενώ το Nissan Qashqai είναι πιο ακριβό και προσφέρεται γύρω στις 15.000 – 16.000 ευρώ.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100
To Citroen C4 Cactus με την ιδιαίτερη αισθητική, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του λανσαρίστηκε το 2014 και παραμένει ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχεδιαστικά αυτοκίνητα. Οι κόμπακτ διαστάσεις του (4,16 μ. μήκος, 1,73 μ. πλάτος, 1,48 μ. ύψος και 2,6 μ. μεταξόνιο) ευνοούν την ευελιξία, ενώ τα Airbump από το εύκαμπτο υλικό και τους θύλακες αέρα προστατεύουν από μικροχτυπήματα.
Στο εσωτερικό του C4 Cactus με τη μινιμάλ αισθητική, πολλά χειριστήρια έχουν αντικατασταθεί από την οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Επίσης, στη θέση του κλασικού πίνακα οργάνων που συναντάται στα περισσότερα αυτοκίνητα, υπάρχει μια ψηφιακή οθόνη. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για επιβάτες και αποσκευές (358 λτ.), ωστόσο στα μείον ανήκουν το ψηλό κατώφλι φόρτωσης και τα πίσω παράθυρα που ανοίγουν μόνο προς τα έξω.
Ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 λτ. BlueHDi αποδίδει 100 ίππους και 254 Nm ροπής και συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το μοτέρ αυτό κινεί με άνεση το ελαφρύ αμάξωμα του Cactus, προσφέροντας πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς να παρουσιάσει κάποιο κενό απόδοσης. Παράλληλα, έχει χαμηλό θόρυβο και κραδασμούς, ενώ είναι ολιγαρκής σε καύσιμο. Στο δρόμο, κυρίαρχο στοιχείο είναι η εξαιρετική άνεση από τις αναρτήσεις, όμως το αντίτιμο είναι οι τονισμένες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές.
Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.560 κ.εκ., Ισχύς: 100/3.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 254/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,7 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,4 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 87 γρ./χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις
Nissan Qashqai 1.5 dCi 110 PS
Το προγενέστερο Qashqai μπορεί να το βρει κανείς στην αγορά των μεταχειρισμένων με τον 1.500άρη ντίζελ κινητήρα, σε τιμές που κυμαίνονται γύρω στις 15.000-16.000 ευρώ (μοντέλο 2015).
Εξωτερικά διατηρεί μια φρέσκα αισθητική, όπως και στο εσωτερικό του, όπου έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακών παχιών πλαστικών σε ολόκληρο το ταμπλό. Σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων, μια τετραμελής οικογένεια είναι σε θέση να μετακινηθεί δίχως παραχωρήσεις, έχοντας στην διάθεσή της ένα ικανοποιητικό σε χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ 430 λίτρων.
Στο Qashqai 1.5 dCi οι σωστά ρυθμισμένες ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις απορροφούν με αποτελεσματικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, οι οποίες σε ελάχιστες περιπτώσεις θα ενοχλήσουν τους επιβάτες. Ο 1.500άρης ντίζελ της Renault με τους 110 ίππους και την αρκετή ροπή των 260 Nm στις 1.750 σ.α.λ. κινεί με άνεση από στάση και κυρίως εν κινήσει το αμάξωμα των 1,4 τόνων. Επίσης, το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία, αφού δεν ενοχλεί με δονήσεις και κραδασμούς και ιδιαιτέρως με τη χαμηλή του κατανάλωση.
Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, ηλ. καθρέπτες, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, a/c και ράδιο CD.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.461 κ.εκ., Ισχύς: 110/4.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 260/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 92 hp
Το πρώτης γενιάς Peugeot 2008 με το μήκους 4,16 μ. αμάξωμα παραμένει σχεδιαστικά μοντέρνο και κομψό, αν και το καινούργιο 2008 έχει αλλάξει τελείως και μοιάζει σαν ένα μικρότερο 3008, παρά σαν στέισον βάγκον 208. Τον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα του τονίζουν η αυξημένη απόστασή του από το έδαφος, τα πλαστικά προστατευτικά χαμηλά στα μαρσπιέ και στους προφυλακτήρες με τις «ποδιές» και οι ράγες οροφής.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι παρόμοια με εκείνη του προγενέστερου 208, όπου ξεχωρίζει ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων, το μικρό τιμόνι και η οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων (εκτός της αρχικής έκδοσης). Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (350 λτ.).
Ο ντίζελ κινητήρας 1.6 BlueHDi ισχύος 92 ίππων και με ροπή 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. προσφέρει καλές επιδόσεις, δεν ενοχλεί με κραδασμούς στο εσωτερικό, ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η πολύ χαμηλή κατανάλωση. Επίσης, το 2008 ξεχωρίζει για τον πολύ καλό συνδυασμό άνεσης και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς σε κάθε διαδρομή.
Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.560 κ.εκ., Ισχύς: 92/4.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 230/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,7 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 97 γρ./χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις
Renault Captur 1.5 dCi 90 hp
To προγενέστερο Renault Captur συνεχίζει να δείχνει σύγχρονο και να προσελκύει με τον σχεδιασμό του, αν και το καινούργιο Captur είναι αισθητά μεγαλύτερο και ακόμα πιο ελκυστικό. Παρά το γεγονός ότι βασίζεται στο Clio, το πρώτης γενιάς Captur δεν παρουσιάζει με αυτό καμία σχεδόν ομοιότητα, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του.
Στο θάλαμο των επιβατών του Captur με την ευχάριστη αισθητική, αυτό που ενδέχεται να ξενίσει περισσότερο είναι η ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών. Χαρακτηριστικό που βελτιώθηκε στο ανανεωμένο μοντέλο, όπου το ταμπλό επενδύθηκε με λεπτό αφρώδες υλικό. Από πλευράς χώρων πίσω υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια και το κεφάλι. Την πρακτικότητα αυξάνει σημαντικά το συρόμενο κατά 16 εκατοστά πίσω κάθισμα, διαμορφώνοντας τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από 377 έως 455 λίτρα.
Πολύ καλά στοιχεία προσφέρει στο δρόμο το Captur, αφού συνδυάζει με ισορροπημένο τρόπο την άνεση με την ασφαλή οδική συμπεριφορά και την ευκολία στους χειρισμούς. Στα σημαντικά πλεονεκτήματά του ανήκει ο ντίζελ κινητήρας των 1.5 λτ. με 90 ίππους και 220 Nm ροπής, ο οποίος ταιριάζει ιδανικά στο αυτοκίνητο, χαρίζοντάς του σβέλτες επιδόσεις και μεγάλη οικονομία σε καύσιμο.
Βασικός εξοπλισμός: ESP, 4 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός – πίσω, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.461 κ.εκ., Ισχύς: 90/4.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 220/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,1 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,6 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 95 γρ./χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις).
Πηγή: autogreeknews.gr