Hyundai Kona Hybrid για βενζίνη με το σταγονόμετρο!

Οι τιμές των καυσίμων αλλά και η κατανάλωση ενός κινητήρα βρίσκονται στο επίκεντρο των ζητήσεων και ερωτήσεων, αφού σε κάθε περίπτωση έχουν να κάνουν με κόστος σε ευρώ. Όταν για παράδειγμα ένα μέσο αυτοκίνητο καίει κοντά στα 8 λτ./100 χλμ. στην πόλη, σημαίνει ότι κοστίζει στον οδηγό του σχεδόν 19 ευρώ/100 χλμ.

Hyundai Kona Hybrid για βενζίνη με το σταγονόμετρο!

Ιδανική λύση για όσους αναζητούν ένα καινούργιο μοντέλο με χαμηλή κατανάλωση, συν συμφέρουσα τιμή και κατηγορίας SUV, είναι το Hyundai Kona Hybrid (με φουλ υβριδικό σύστημα). Ένα αυτοκίνητο με πολλά προσόντα, που είναι σε θέση να καλύψει πολλαπλές ανάγκες και καταναλωτές, τόσο αυτούς που δεν έχουν οικογενειακές υποχρεώσεις, όσο και εκείνους με ένα ή δύο παιδιά.

Βασικό σημείο αναφοράς του Kona Hybrid είναι το υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική απόδοση των 141 ίππων και 265 Nm ροπής. Αποτελείται από το βενζινοκινητήρα των 1.6 λτ. ισχύος 105 ίππων και 147 Nm και το ηλεκτρικό μοτέρ των 43,5 PS (32 kW) και 170 Nm ροπής. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (και όχι CVT ως συνήθως) 6 ταχυτήτων, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία χωρητικότητας 1,56 kWh. Το ταίριασμα με το 6DCT είναι ιδανικό, αφού δεν υφίστανται μονότονα βουητά, ούτε δισταγμοί, ούτε γενικότερα κάποια παράταιρη αίσθηση και οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και ομαλά. Από πλευράς επιδόσεων, η Hyundai ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ. και τελική 161 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 112 γρ./χλμ.(μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο). Η κατανάλωση σε ρεαλιστικές συνθήκες και σε μεικτή διαδρομή βρίσκεται στα 5,9 λτ./100 χλμ., όμως ανάλογα τις διαδρομές μπορεί να πέσει τουλάχιστον 1 λτ./100 χλμ.

Το Kona Hybrid εμφανίζεται και πολύ ισορροπημένο στο δρόμο, χάρη και στην ύπαρξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα (έναντι ημιάκαμπτου σε άλλες εκδόσεις). Αυτομάτως η άνεση αλλάζει επίπεδο, τα χαρακτηριστικά απόσβεσης και διαχείρισης ανωμαλιών βελτιστοποιούνται, ενώ και η οδική συμπεριφορά είναι πολύ ισορροπημένη.

Σχεδιαστικά δεν διαφέρει από τα αμιγώς βενζίνης Kona, τόσο εξωτερικά (εκτός από το λογότυπο Hybrid), όσο και στο εσωτερικό. Η καμπίνα του μικρού SUV της Hyundai ξεχωρίζει αμέσως για την στιβαρή της κατασκευή και την εργονομία. Τέσσερα άτομα θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, με τα 374 λίτρα για τις αποσκευές να επαρκούν.

Παράλληλα, από την πρώτη έκδοση Premium των 25.940 ευρώ είναι πλήρως εξοπλισμένο και διαθέτει τα εξής:

  • 6 αερόσακους
  • Αυτόνομη πέδηση
  • Διατήρησης λωρίδας
  • Οθόνη αφής 8 ιντσών
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Αυτόματος κλιματισμός
  • Αυτόματη λειτουργία φώτων
  • Όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις
  • Δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων
  • Φώτα LED
  • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών

Πηγή: autogreeknews.gr