Έρχεται το 2024 η πρώτη νέα Lancia
Το δεκαετές πλάνο της Lancia θα ξεκινήσει το 2024 με το νέο Lancia Ypsilon, το οποίο με μήκος περίπου 4 μέτρα θα ανήκει στο B segment (supermini) και θα λανσαριστεί και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το 2026 θα παρουσιαστεί η νέα «ναυαρχίδα» της μάρκας των 4,6 μ. μήκους, ενώ το 2028 θα είναι η χρονιά όπου θα παρουσιαστεί η Delta, ένα μυώδες αυτοκίνητο με γεωμετρικές γραμμές που θα έχει μήκος 4,4 μ.
Αυτά τα τρία νέα μοντέλα θα καλύπτουν το 50% της Ευρωπαϊκής αγοράς και θα έχουν στόχο να συμβάλουν στη βελτίωση της θέσης της Stellantis στις premium και luxury κατηγορίες, σύμφωνα και με τις ανακοινώσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, “Dare Forward 2030”.
Το δεκαετές πλάνο της Lancia έχει μια ξεκάθαρη στρατηγική εξηλεκτρισμού. Από το 2026 η μάρκα θα παρουσιάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ από το 2028 όλες οι πωλήσεις της θα αποτελούνται από 100% ηλεκτρικά οχήματα. Εστίαση στον εξηλεκτρισμό, αλλά και όχι μόνο. Η ευρεία χρήση καινοτόμων υλικών θα καταστήσει τη Lancia ως τη μάρκα με το μεγαλύτερο ποσοστό αξιοποίησης ανακυκλωμένων υλικών στον όμιλο Stellantis, με το 50% τον επιφανειών με τις οποίες έρχονται σε επαφή ο οδηγός και οι επιβάτες να είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός καλύτερο κόσμου για τις μελλοντικές γενιές.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το εσωτερικό των νέων μοντέλων της Lancia θα καλωσορίζει τον οδηγό και τους επιβάτες με τη χαρακτηριστική Ιταλική κομψότητα. Εμπνευσμένα από θρυλικά μοντέλα, όπως οι Gamma, Thema και Flavia, οι νέα γενιά των Lancia θα προσφέρουν ένα άνετο περιβάλλον με εύκολη στη χρήση τεχνολογία αιχμής, όπως ορίζει και το DNA της μάρκας. Τοσύστημα S.A.L.A., Sound Air Light Augmented (η λέξη “sala” στα Ιταλικά σημαίνει, «σαλόνι»), θα είναι ένα μινιμαλιστικό σύνολο όπου οι χρήστες θα ελέγχουν όλες τις λειτουργίες, από το ηχοσύστημα και το φωτισμό μέχρι τον κλιματισμό μέσω μόλις ενός χειριστηρίου.
Από σήμερα, το στρατηγικό πλάνο της Lancia παίρνει μορφή και ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκα. Η Lancia ξεκινά το άνοιγμα της στην Ευρώπη με την τοποθέτηση πέντε Brand Manager στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα:
- Η κ. Paola Pichierri στη Γαλλία
- Ο κ. Niccolò Biagioli στη Γερμανία
- Ο κ. Francesco Colonnese στην Ισπανία
- Ο κ. Patrice Duclos στο Βέλγιο και το Λουξεμβούργο
- Ο κ. Patrick Zegwaard στην Ολλανδία
Στην Ιταλία τον αντίστοιχο ρόλο θα εξακολουθήσει να έχει ο κ. Raffaele Russo, ενώ η κ. Roberta Zerbi θα είναι η Επικεφαλής της Lancia για τη Διευρυμένη Ευρώπη.
Το ξεκίνημα της νέας πορείας της Lancia από αυτές τις αγορές αποφασίστηκε και λόγω της ανάπτυξης που έχουν οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου, με την Ολλανδία και τη Γερμανία να οδηγούν αυτή τη νέα εποχή στην αγορά του αυτοκινήτου. Οι πέντε χώρες αντιπροσωπεύουν το πρώτο βήμα, με το στόχο της μάρκας να είναι να έχει παρουσία σε 60 Ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις μέσω ενός δικτύου 100 διανομέων και το 50% των πωλήσεων της να γίνονται μέσω διαδικτύου.
Πηγή: autogreeknews.gr