Αλλαγή προσώπου για το νέο Citroen C5 Aircross
H Citroen προχωρά στην ανανέωση του C5 Aircross, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην εμφάνιση και την αναβάθμιση της τεχνολογίας, μαζί με αυτή στην ποιότητα της καμπίνας.
Το φρεσκαρισμένο γαλλικό crossover ξεχωρίζει μονομιάς από τον προκάτοχο χάρις στη διαφορετική διαμόρφωση μάσκας-φωτιστικών σωμάτων και προφυλακτήρα, που ακολουθούν πιο σπορ μονοπάτια. Τα φανάρια εξακολουθούν να χωρίζονται σε δυο επίπεδα και ενστερνίζονται το μοτίβο «X», που πρωτοείδαμε στο C4 C-Cross, αλλά εδώ σε πολύ πιο ήπια εκτέλεση. Το «λοχιόσημο» επίσης είναι ανανεωμένο και πλαισιώνεται από τέσσερις λωρίδες (δυο ανά κατεύθυνση), οι οποίες στις πλουσιότερες ενδείξεις διαθέτουν μικροσκοπικά LED και φωτίζονται. Ο προφυλακτήρας διαθέτει λιγότερα πλαστικό σε ρόλο προστατευτικού και πιο έντονες εισαγωγές, βάζοντας με τη σειρά του ακόμα ένα λιθαράκι στο πιο σπορτίβ πρόσωπο του νέου C5 Aircross.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Σε προφίλ και πίσω μέρος οι αλλαγές είναι μικρότερης έκτασης, περιοριζόμενες σε νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου και διαφορετικά γραφικά στα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα. Κανονικά και αναλλοίωτα συνεχίζουν τα πλαϊνά προστατευτικά Airbump.
Το εσωτερικό, αντίθετα, ακολουθεί τον έντονο αέρα αλλαγής του εμπρός μέρους. Τα πλαστικά εμφανίζονται αναβαθμισμένα, ωστόσο αυτό που τραβάει τα βλέμματα είναι το νέο σύστημα πολυμέσων και η ανώτερη αίσθηση τεχνολογίας. Η οθόνη αφής των 10 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό είναι νέα, συμπαρασύροντας σε πιο μακρόστενη εφαρμογή τους αεραγωγούς του κλιματισμού, έμπνευσης C5 X. Το ίδιο ισχύει για τα αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort, που συναντάμε επίσης στο νέο C4, ενώ ενδεικτικό της προσοχής που δίνεται στην άνεση των επιβατών είναι και το πορτμπαγκάζ, που τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας Η χωρητικότητα ποικίλει από τα 580 έως τα 720 λίτρα (460-700 στο plug-in), συνιστώντας τιμή-ρεκόρ για C-SUV! Ανασχεδιασμένη είναι και η κεντρική κονσόλα, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών διαθέτει γραφικά καλύτερης ανάλυσης και παρέχει επιπλέον πληροφορίες.
Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές, με τα δοκιμασμένα σύνολα βενζίνης και ντίζελ να συνεχίζουν την πορεία τους. Στο πρώτο σκέλος αναλαμβάνουν ο τρικύλινδρος 1.2 PureTech και ο τετρακύλινδρος 1.6 PureTech, ενώ στο δεύτερο ο 1.5 HDi. Στην κορυφή της γκάμας εξακολουθεί να τοποθετείται η plug-in υβριδική εκδοχή, με τη συνεργασία 1.6 PureTech 180 – ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 13.2 kWh να παράγουν συνδυαστικά 225 ίππους και 320 Nm, χαρίζοντας δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης σε ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα.
πηγή: autogreeknews.gr