Ποιο SUV πουλάει με κλειστά τα μάτια;
Το έχουμε γράψει αρκετές φορές στα άρθρα μας, πως το αγοραστικό κοινό έχει έντονη αγάπη στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.
Κάτι που αποδεικνύει και το μερίδιο αγοράς τους, αφού για το πρώτο 10μηνο του 2021 αγγίζει το 20,57%, με 18.121 C-SUV να έχουν διατεθεί. Στη πρώτη θέση βρίσκεται ένα αυτοκίνητο που πραγματικά έχει κυριαρχήσει στις πωλήσεις έχοντας σημαντική διαφορά από το δεύτερο.
Μερικά από τα προτερήματά του είναι το σπορτίφ παρουσιαστικό του και η απόδοση του δημοφιλέστερου υβριδικού κινητήρα των 1.8 λτ. με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας χάρη στα 110-112 γρ./χλμ. CO2 που εκπέμπει. Όλα αυτά τα προσφέρει το best seller Toyota C-HR, με τιμή που ξεκινάει από τα 24.270 ευρώ. Η τιμή αυτή αφορά την έκδοση C-Enter, ενώ ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει τα εξής:
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
- 7 αερόσακους
- Σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών
- Σύστημα ελέγχου διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας
- Σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2 με οθόνη αφής 8 ιντσών
- Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Adaptive Cruise Control
- Hill Assist
- Αυτόματα φώτα
- Ζάντες αλουμινίου
- Προβολείς ομίχλης
Ακόμα ένα μεγάλο αγοραστικό ατού του C-HR είναι η ολοκληρωμένη εγγύηση 6 ετών ή 180.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο), για όλα τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και για το υβριδικό σύστημα, καθώς και η έως 11 χρόνια εγγύηση της υβριδικής μπαταρίας.
Υπέροχο σε κάθε του ακμή!
Αυτό που σε κερδίζει με την πρώτη ματιά στο Toyota C-HR είναι το μυώδες αμάξωμα, αλλά και οι «κρυφές» πίσω χειρολαβές. Συνδυαστικά με την κλίση της οροφής, τονίζουν τον κουπέ SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου! Το όμορφο παρουσιαστικό ενισχύεται από τα έντονα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός, όσο και πίσω, με τη μαύρη λωρίδα που εκτείνεται από άκρη σε άκρη να εκτελεί χρέη μιας μικρής αεροτομής. Παράλληλα το «αθλητικό» του αμάξωμα βρίσκεται στην καρδιά των C-SUV από πλευράς διαστάσεων, με μήκος 4.390 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.555 χλστ. και μεταξόνιο 2.640 χλστ.
Εσωτερικό μοναδικού σχεδιασμού και προσεγμένης ποιότητας
Ακόμα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του δημοφιλούς Toyota C-HR είναι ο όμορφος και μοντέρνος σχεδιασμός της καμπίνας. Τα υλικά ξεχωρίζουν με τη υφή τους, όντας και μαλακά στο ταμπλό, ενώ διακρίνονται παράλληλα και με τη γεροδεμένη τους συναρμογή. Ακόμα ένα highlight του εσωτερικού είναι η οθόνη αφής των 8 ιντσών στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, που προσφέρει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση στον οδηγό. Η θέση οδήγησης είναι επίσης πολύ καλή, μιας και ρυθμίζεται ποικιλοτρόπως, δείχνοντας πως θα βολέψει κάθε σωματότυπο. Χωροταξικά τώρα, τέσσερις επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα, ενώ για τις αποσκευές τους έχουν στη διάθεσή τους 377 λίτρα.
Αποδοτικό σύνολο «δεν καίει δράμι»!
Το όμορφο και μυώδες Toyota C-HR κινείται από τον εγνωσμένης αξίας υβριδικό κινητήρα της μάρκας. Αυτό απαρτίζεται από ένα κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1.798 κ.εκ., ισχύος 98 ίππων και 142 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 50 ίππων και 163 Nm ροπής. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του συνδυαστικά 122 ίππους, απολαμβάνοντας σβέλτες επιδόσεις και πάρα πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Για να είμαστε πιο ακριβείς η μέση εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 4,9 λτ./100 χλμ., ενώ και σε ρεαλιστικές συνθήκες, βρίσκεται στα 5,5 λτ./100 χλμ. Κι όλα αυτά χωρίς οι επιδόσεις να είναι αναιμικές, μιας και το C-HR χρειάζεται 11 δλ. για να ολοκληρώσει τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα, με μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα. Μαζί με τα παραπάνω προσθέστε την άνεση και ευκολία που προσφέρει στην οδήγηση το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT.
Απολαμβάνεις κάθε χιλιόμετρο μαζί του!
Το «καλό πρόσωπο» του C-HR συνεχίζεται και όταν ο οδηγός βάλει μπροστά και κινηθεί προς κάθε διαδρομή που θα επιλέξει. Πέρα από τις άνετες μετακινήσεις, το C-HR ξεχωρίζει και για το δυναμισμό του στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις με τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και τα διπλά ψαλίδια πίσω, συνδυάζονται με ένα στιβαρό πλαίσιο και προσδίνουν πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αφήνοντας όλα τα ενοχλητικά του δρόμου, εκτός καμπίνας! Στην εθνική οδό, οδηγός κι επιβάτες απολαμβάνουν άνετες μετακινήσεις, ενώ εξίσου ευχάριστο είναι το SUV της Toyota και σε δρόμο με στροφές, χάρη και στην σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ. Εκεί όμως που θα διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι σε αστικές συνθήκες, όπου ο οδηγός του θα το λατρέψει, γιατί είναι πολύ ευκολοδήγητο και δεν κουράζει, ακόμα και στα συνεχόμενα «σταμάτα – ξεκίνα»!