Ελεύθερο δακτυλίου SUVάκι με 12.930 ευρώ
Τα πάνω κάτω έχει φέρει ο νέος δακτύλιος σε πολλούς οδηγούς αυτοκινήτων, αφού ξαφνικά αρκετοί έχασαν το προνόμιο να μπαίνουν ελεύθερα, γιατί πλέον δεν πληρούν τα νέα μέτρα. Εύλογα λοιπόν κάποιοι θα πρέπει να αναθεωρήσουν ακόμα και το καινούργιο μοντέλο που ήθελαν να αγοράσουν, προκειμένου να μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο.
Μια πολύ οικονομική και αξιόλογη λύση σε ultra compact SUV αμάξωμα, είναι το Suzuki Ignis. Το μίνι «ημίψηλο» ιαπωνικό αυτοκίνητο πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 12.930 ευρώ στην έκδοση 1.2 λτ. Hybrid, με εκπομπές CO2 μόλις 110-112 γρ./χλμ. (και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Από το βασικό GL ο εξοπλισμός ικανοποιεί και περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, ράδιο CD/MP3, προβολείς LED, προβολείς ομίχλης και αυτόματη λειτουργία φώτων. Αυτοί που θέλουν ακόμα περισσότερα θα προσανατολιστούν στο Ignis GL+, το οποίο στην τιμή των 14.800 ευρώ διαθέτει πρόσθετα τα εξής: Συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, συρόμενο πίσω κάθισμα και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το μίνι crossover της Suzuki των 3,7 μ. μήκους, πέρα από το πλεονέκτημα της ελεύθερης κυκλοφορίας στο δακτύλιο, έχει ακόμα το σημαντικό προσόν της άριστης ευελιξίας. Παράλληλα η πιο ψηλή θέση οδήγησης βοηθά στην ορατότητα, όπως και την πιο εύκολη είσοδο και έξοδο από το όχημα. Πρόσθετα η προσεγμένη σε ποιότητα καμπίνα του παρέχει πολύ καλή εργονομία και πρακτικότητα. Εντυπωσιακοί είναι οι χώροι στο πίσω κάθισμα, αφού ανταγωνίζεται πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Για τις αποσκευές το πορτμπαγκάζ προσφέρει 260 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως τα 510 λίτρα με το συρόμενο κατά 165 χλστ. πίσω κάθισμα.
Ο 1.200άρης 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει 83 ίππους και 107 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Το τελευταίο συμβάλλει στο πιο θετικό τράβηγμα και στη μείωση της κατανάλωσης και ρύπων. Η ηλεκτρογεννήτρια λειτουργεί σαν μίζα και συνδράμει το έργο του μοτέρ, εξυπηρετώντας σαν ηλεκτρικό booster όταν απαιτηθεί. Από πλευράς επιδόσεων, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,7 δλ. και η τελική αγγίζει τα 165 χλμ./ώρα. Η εργοστασιακή κατανάλωση είναι 4,9-5,0 λτ./100 χλμ., με την πραγματική να βρίσκεται λίγο πιο πάνω, στα 5,7 λτ./100 χλμ.