Ντιζελάρα 5ετίας με 8.500 ευρώ καίει ψίχουλα

Οι προτάσεις στα καινούργια diesel με χαμηλές τιμές είναι πλέον ελάχιστες, πολλοί στρέφονται στα μεταχειρισμένα, μιας και στην αγορά διατίθενται μοντέλα λίγων ετών σε άκρως δελεαστικές τιμές.

Ντιζελάρα 5ετίας με 8.500 ευρώ καίει ψίχουλα

Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ρίξει όλο το βάρος της εξέλιξης των καινούριων μοντέλων τους στην ηλεκτροκίνηση, αφήνοντας πίσω τους πολύ δημοφιλείς και επιτυχημένους πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι προσφέρουν μεγάλη οικονομία και αυτονομία. Ωστόσο, παρόλη τη στροφή στον εξηλεκτρισμό, το αγοραστικό κοινό ενδιαφέρεται για τους ντίζελ.


Επειδή όμως οι προτάσεις στα καινούργια diesel με χαμηλές τιμές είναι πλέον ελάχιστες, πολλοί στρέφονται στα μεταχειρισμένα, μιας και στην αγορά διατίθενται μοντέλα λίγων ετών σε άκρως δελεαστικές τιμές. Ένα από αυτά που υπάρχει σε σεβαστό αριθμό στις εμπορίες, είναι το Peugeot 208 1.6 BlueHDi 75 του 2016, σε τιμές που κυμαίνονται στις 8.500 ευρώ (υπάρχουν ακριβότερα και φθηνότερα). Να σημειωθεί ότι το 2015 το 208 ανανεώθηκε και ξεχωρίζει εξωτερικά από το διαφορετικής σχεδίασης εμπρός προφυλακτήρα, την πλατύτερη μάσκα με το πιο λεπτό χρώμιο και τα ανασχεδιασμένα φανάρια με τα φώτα ημέρας LED.


Το προγενέστερο 208 διατηρεί ένα πολύ νεανικό και μοντέρνο σχεδιασμό, όχι μόνο στο αμάξωμα, αλλά και στο εσωτερικό του. Από τη δεύτερη έκδοση Active και άνω, το μικρό γαλλικό αυτοκίνητο εξοπλίζεται και με οθόνη αφής 7 ιντσών. Το σπορτίφ προφίλ του τονίζει με τη σειρά του και το πολύ μικρής διαμέτρου τιμόνι. Σε επίπεδο ποιότητας, το φινίρισμα και η συναρμογή των υλικών είναι προσεγμένα, όπως και το λεπτό σε πάχος μαλακό πλαστικό στο εμπρός τμήμα του ταμπλό. Από πλευράς χώρων, το 208 είναι σε θέση να μεταφέρει χωρίς παραχωρήσεις 4 ενήλικες και το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 285 λίτρων.



Ο βασικός ντίζελ 1.6 BlueHDi των 75 ίππων (είχε αντικαταστήσει τον 1.4 HDi 70) μπορεί σε άλογα να μην ενθουσιάζει, όμως χάρη στην πολύ ροπή των 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. παρουσιάζει θετικό τράβηγμα και καλές επιδόσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 13,3 δλ.) και εν κινήσει. Η μακριά 5η ταχύτητα είναι κατάλληλη για συνθήκες ταξιδιού, αφού στα 130 χλμ./ώρα στο στροφόμετρο δείχνει 2.200 σ.α.λ. Στα συν είναι και η ιδιαίτερα πολιτισμένη με σχεδόν ανύπαρκτους κραδασμούς. Βασικό προσόν είναι και η πολύ χαμηλή κατανάλωση, η οποία σε ρεαλιστικές μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 5,8 λτ./100 χλμ.

Μεταξύ των στοιχείων που θα κερδίζουν τον οδηγό του προγενέστερου 208 1.6 BlueHDi 75, είναι και ο επιτυχημένος τρόπος που συνδυάζει την άνεση και το κράτημα και την ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Οι αναρτήσεις αμβλύνουν με αποτελεσματικό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, το αμάξωμά του είναι σταθερό σε κάθε διαδρομή και το τιμόνι είναι ελαφρύ στους ελιγμούς, έχει σωστό βάρος και περνάει καλή πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού όσο αυξάνεται η ταχύτητα.

Σημείωση: Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν αφορά αγγελία.

Πηγή: autogreeknews.gr