Best value for money αυτοκίνητο με 14.780 ευρώ!

Όπως έλεγαν κι οι παλιότεροι, το να πιάνουν τόπο τα λεφτά σου είναι σημαντικό. Πόσο δε μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου.

Best value for money αυτοκίνητο με 14.780 ευρώ!

Όπως έλεγαν κι οι παλιότεροι, το να πιάνουν τόπο τα λεφτά σου είναι σημαντικό! Πόσο δε μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, το οποίο για την πλειοψηφία των αγοραστών αποτελεί ένα είδος μικρής ή μεγάλης επένδυσης.

Μια επένδυση που θέλεις να σου αποδώσει το μέγιστο δυνατό, προσφέροντάς σου το καλύτερο value for money. Δηλαδή να έχει έναν αποδοτικό, αλλά ολιγαρκή σε καύσιμο κινητήρα, άνεση, χώρους και μια πολύ καλή οδική συμπεριφορά! Κι όλα αυτά με το μικρότερο δυνατό αντίτιμο! Μια νέα επιλογή που αποδεικνύεται λίρα εκατό είναι αυτή του Dacia Sandero Stepway με τον κινητήρα διπλού καυσίμου 100 ίππων, που προσφέρεται με τιμή από 14.780 ευρώ και με εξοπλισμό που ικανοποιεί, όπως:

  • 6 αερόσακους
  • Σύστημα αυτόνομης πέδησης με ανίχνευση πεζών
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
  • Air condition
  • Εμπρός προβολείς Full LED
  • Προβολείς ομίχλης
  • Cruise control
  • HillAssist
  • Ράγες οροφής

Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω, υπάρχει η έκδοση Style με τιμή που ξεκινάει από τα 15.880 ευρώ και έχει επιπλέον:

  • Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
  • Πίσω αισθητήρες στάθμευσης
  • Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών
  • Δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & θερμαινόμενοι καθρέπτες
  • Αυτόματη λειτουργία εμπρός υαλοκαθαριστήρων

Τη θέλει την περιπέτειά του!


Το νέο Dacia Sandero Stepway ανεξάρτητα από την έκδοση κινητήρα που θα το επιλέξετε, σου δηλώνει απερίφραστα ότι διαθέτει έναν περιπετειώδη χαρακτήρα, χάρη στα προστατευτικά τμήματα στους προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ και στους θόλους των τροχών. Ο σχεδιασμός του, συνολικά, κρίνεται μοντέρνος και σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με το μοντέλο του παρελθόντος! Σε επίπεδο διαστάσεων, είναι πληθωρικό και μάλιστα από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα που εντάσσονται στο B–Segment, αφού το μήκος του φτάνει τα 4.099 χλστ., το πλάτος τα 1.848 χλστ., το ύψος τα 1.587 χλστ. (με τις ράγες οροφής), ενώ το μεταξόνιο είναι στα 2.605 χλστ., νούμερο που συμβάλλει στην απαραίτητη άνεση εντός καμπίνας. Εμφανισιακά τώρα, το πλέον δυναμικό μέρος του Sandero Stepway είναι το εμπρόσθιο τμήμα. Εκεί διακρίνονται τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα, που μέσα τους περικλείουν τα σχήματος «Y» LED φώτα ημέρας.

Ευρύχωρο εσωτερικό


Πέρα από τη δυναμική εξωτερική εμφάνιση, μια ευχάριστη έκπληξη είναι κι η καμπίνα του Sandero Stepway. Αυτή εμφανίζεται βελτιωμένη σε σχεδιασμό και σε ποιότητα, όπου την εικόνα αναβαθμίζουν το μαλακής επένδυσης ύφασμα στο ταμπλό και στα υποβραχιόνια των εμπρός θυρών. Ικανοποιητικά είναι και τα σκληρά πλαστικά με την καλή συναρμογή τους, ενώ πολύ ταιριαστά είναι τα πορτοκαλί διακοσμητικά και οι αντίστοιχης απόχρωσης ραφές στα καθίσματα. Εκεί που το Sandero Stepway φαίνεται να μην έχει αντίπαλο είναι στους χώρους, μιας και εύκολα συγκρίνονται με αυτούς μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Στο πίσω κάθισμα θα κάτσουν πολύ άνετα δύο (ή και τρεις) επιβάτες και το ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 411 λίτρων.

Εύρωστος και οικονομικός κινητήρας


Ακόμα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Dacia Sandero Stepway είναι ο διττός (βενζίνη & LPG) 1.000άρης 3κύλινδρος κινητήρας, που αποδίδει 91 ίππους και 160 Nm ροπής με βενζίνη και 100 ίππους και 170 Nm ροπής με LPG. Η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 11,9 δλ., με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 177 χλμ./ώρα με LPG και τα 173 χλμ./ώρα με βενζίνη. Αντίστοιχα οι εκπομπές CO2 είναι 114/130 γρ./χλμ. (LPG/βενζίνη) και η εργοστασιακή κατανάλωση είναι 7,4/5,8 λτ./100 χλμ. (LPG/βενζίνη). Η πρόσθετη δεξαμενή των 40 λτ. του LPG (+50 λτ. για τη βενζίνη), βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, στη θέση της ρεζέρβας, εκτοξεύοντας την αυτονομία στα ύψη! Ανεξαρτήτως καυσίμου ο 1.0 TCe εμφανίζει χαμηλό θόρυβο και πολιτισμένη λειτουργία, ωστόσο με το LPG το τράβηγμα είναι ελαφρώς καλύτερο.

Πατάει με άνεση και σιγουριά σε κάθε διαδρομή!


Από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει κανείς με το νέο Sandero Stepway και ειδικότερα αν είχε εμπειρία από το προηγούμενο μοντέλο, θα καταλάβει πως το αυτοκίνητο είναι αναβαθμισμένο και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF που βελτιώνει το πάτημα του αυτοκινήτου προσφέροντας παράλληλα άνεση και σιγουριά σε κάθε διαδρομή. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν με μαεστρία τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, αφήνοντας ανεπηρέαστους τους επιβάτες στην καμπίνα, ενώ παράλληλα προσφέρουν την απαραίτητη πρόσφυση. Παράλληλα τα 201 χλστ. απόστασης από το έδαφος (έναντι 162 χλστ. το Sandero Streetway) βοηθούν να κινηθείτε σε βατούς χωματόδρομους κι έως εκεί που θα επιτρέψει η κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Πηγή: autogreeknews.gr