Αιτία για τρακάρισμα η οδήγηση με λαμπάκι
Τη σημερινή εποχή η φράση «φούλαρέ το» σπανίως ακούγεται στα πρατήρια των υγρών καυσίμων.
Τη σημερινή εποχή η φράση «φούλαρέ το» σπανίως ακούγεται στα πρατήρια των υγρών καυσίμων, αφού με την τιμή της βενζίνης στα 1,45 ευρώ/λτ., ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο θέλει περίπου 70 ευρώ για να γεμίσει. Τα 10 έως 20 ευρώ είναι το πιο σύνηθες ποσό, το οποίο δεν φτάνει για πολλά χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα το «λαμπάκι» του ρεζερβουάρ να ανάβει γρήγορα.
Αρκετοί οδηγοί το κάνουν σε τακτική βάση, κάτι που μόνο προβλήματα μπορεί να προκαλέσει, όχι μόνο στον κινητήρα και σε επιμέρους συστήματα, αλλά και σε ανθρώπινες ζωές. Η ελάχιστη ποσότητα καυσίμου έως οι… αναθυμιάσεις, ανεξαρτήτως αν πρόκειται για βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο ή φυσικό αέριο, έχει ως αποτέλεσμα την ακανόνιστη τροφοδοσία καυσίμου, δημιουργώντας αντίστοιχα προβλήματα στην καύση. Το μείγμα γίνεται πιο φτωχό και ο κινητήρας χτυπάει πειράκια, ενώ η τρόμπα βενζίνης και τα μπεκ δυσλειτουργούν και μαζί με τον καταλύτη μειώνεται η διάρκεια ζωής τους.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το πλέον σοβαρό κακό που αποτελεί αιτία για να μη ρισκάρει ο οδηγός να κινείται με το «λαμπάκι» αναμμένο, είναι η απότομη ακινητοποίηση του οχήματος, λόγω διακοπής παροχής του καυσίμου. Με το που θα ανάψει η ένδειξη για ανεφοδιασμό καυσίμου, θα πρέπει αμέσως να πάει για ανεφοδιασμό. Διαφορετικά αν ξεχαστεί και το αμελήσει, θα σβήσει ο κινητήρας και μαζί θα σταματήσουν να λειτουργούν η υποβοήθηση του τιμονιού και των φρένων (μαζί με όλα τα υπόλοιπα συστήματα) και τότε το ατύχημα είναι αναπόφευκτο και με απρόβλεπτες συνέπειες.
Πηγή: autogreeknews.gr