Θαυματουργό ντίζελ με 8.500 ευρώ
H πλειοψηφία των αγοραστών που αναζητούν ένα αυτοκίνητο, θέλουν να μην καίει πολύ καύσιμο.
H πλειοψηφία των αγοραστών που αναζητούν ένα αυτοκίνητο, θέλουν να μην καίει πολύ καύσιμο, να είναι εύκολο στην οδήγηση, πρακτικό, να μην λείπει κάτι από τον εξοπλισμό του και να είναι ευρύχωρο. Για να καλύπτει όλες τις παραπάνω ανάγκες και να προορίζεται για το αυτοκίνητο της οικογένειας, θα πρέπει να δαπανηθεί ένα σεβαστό ποσό για την απόκτησή του, εφόσον είναι καινούργιο. Ωστόσο, όλα τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά μπορεί κανείς να τα βρει σε μεταχειρισμένο, με λίγα λεφτά.
Μια πολύ συμφέρουσα πρόταση αγοράς με τα ζητούμενα αυτά, αποτελεί το δεύτερης γενιάς Nissan Note 1.5 dCi. Μοντέλα του 2014-2016 υπάρχουν αρκετά στα μεταχειρισμένα και κατά μέσο όρο πωλούνται σε τιμές που κυμαίνονται γύρω στις 8.500 ευρώ. Από τη βασική του έκδοση εξοπλίζεται με ESP, 6 αερόσακους, cruise control, air condition, ράδιο CD με εισόδους AUX-USB και Bluetooth, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός κ.α. Προτιμήστε πιο πλούσιες εκδόσεις με τον αυτόματο κλιματισμό και το πακέτο εξοπλισμού Tech, που περιλαμβάνει προειδοποίηση τυφλού σημείου, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, ανίχνευση κινούμενων αντικειμένων και το σύστημα Around View Monitor με 4 κάμερες περιμετρικά του αμαξώματος.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Εξωτερικά το Note χαρακτηρίζεται για το σφηνοειδές του προφίλ και παρά το γεγονός ότι μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα V με το 4ης γενιάς Micra, είναι τελείως διαφορετικό εξωτερικά. Το μήκος του φτάνει τα 4.100 χλστ., ενώ το μακρύ μεταξόνιο των 2.600 χλστ. λειτουργεί προς όφελος των χώρων. Συγκεκριμένα, ο αέρας για τα πόδια στο πίσω κάθισμα είναι εντυπωσιακά πολύς και σε συνδυασμό με το σχεδόν κάθετο άνοιγμα των πίσω θυρών διευκολύνεται πολύ η είσοδος και έξοδος από το όχημα. Πολύ εξυπηρετικό είναι το συρόμενο σε διαδρομή 16 εκατοστών πίσω κάθισμα (ήταν εξτρά), το οποίο ανάλογα τη θέση του διαμορφώνει τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από 325 έως 411 λίτρα. Από πλευράς κατασκευής, το ταμπλό με τα σκληρά πλαστικά είναι γεροδεμένο και ανθεκτικό στο πέρασμα των ετών.
Στα πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα του Note 1.5 dCi ανήκει ο 4κύλινδρος 8βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας της Renault. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 90 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα εύχρηστο 5άρι σασμάν και προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ. και τελική ταχύτητα 179 χλμ./ώρα. Στην πράξη διακρίνεται για την ομαλή του λειτουργία και το θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ χάρη στην αρκετή ροπή επιταχύνει άνετα εν κινήσει ακόμα και σε ανηφορικά τμήματα των αυτοκινητόδρομων. Παράλληλα η πραγματική του κατανάλωση βρίσκεται στα 5,4 λτ./100 χλμ. και ενισχύει την οικονομία που προσφέρει στις μετακινήσεις.
Στην οδήγηση το πρώτο στοιχείο που θα εκτιμηθεί είναι η ευελιξία και η ευκολία στους χειρισμούς. Οι αναρτήσεις του έχουν σχετικά σφιχτή ρύθμιση και χαρίζουν αρκετά καλή σταθερότητα στο Note όπου και να κινηθεί, ωστόσο τις έντονες ανωμαλίες των δρόμων τις περνά με σχετικά ξερό τρόπο.
Σημείωση: Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν αφορά αγγελία.
Πηγή: autogreeknews.gr