Σπαγκοραμμένο σε βενζίνη αυτοκίνητο με 12.900 ευρώ
Διαχρονικά ένας από τους κύριους τομείς που εξετάζει όποιος σκοπεύει να αγοράσει ένα νέο μοντέλο, είναι η κατανάλωση.
Με τη βενζίνη να έχει αγγίξει ή ξεπεράσει τα 1,7 ευρώ το λίτρο, οι οδηγοί για ακόμα μία φορά καλούνται να πληρώσουν χρυσάφι τις μετακινήσεις τους. Αν μάλιστα το αυτοκίνητο που έχουν καίει πολύ καύσιμο, τότε το τίμημα είναι πολύ βαρύ. Διαχρονικά άλλωστε, ένας από τους κύριους τομείς που εξετάζει όποιος σκοπεύει να αγοράσει ένα νέο μοντέλο, είναι η κατανάλωση.
Για όσους λοιπόν θέλουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο που να είναι οικονομικό στην αγορά του και «σπαγκοραμμένο» σε καύση βενζίνης, τότε μια ιδανική λύση είναι το Swift 1.2 Hybrid, με το ήπιο υβριδικό σύστημα. Να σημειωθεί ότι το ιαπωνικό μικρό παρουσιάζει τη χαμηλότερη εργοστασιακή κατανάλωση μεταξύ όλων των μοντέλων με κινητήρες βενζίνης (εξαιρούνται τα full hybrid ή plug-in hybrid). Συγκεκριμένα, η Suzuki ανακοινώνει 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 106 γρ./χλμ., που σημαίνει ότι δεν πληρώνει και τέλη κυκλοφορίας.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Σε ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης ο 1.200άρης Dualjet 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 83 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με τα 107 Nm ροπής στις 2.800 σ.α.λ. παραμένει ολιγαρκής σε βενζίνη, αφού στη δοκιμή βρέθηκε στα 5,6 λτ./100 χλμ. Το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, συνεπικουρούμενο από το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο βοηθά τον κινητήρα στην εκκίνηση και εν κινήσει. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο των 5 ταχυτήτων, το Swift επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα τονίζει η ελαφριά αλλά με πολύ καλή ακαμψία Heartect, οι αναρτήσεις με τη σφιχτή ρύθμιση και οι κόμπακτ εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος 3.845 χλστ.), προς όφελος και της ευελιξίας.
Σημαντικό πλεονέκτημα του Swift 1.2 Hybrid αποτελεί και η πολύ συμφέρουσα τιμή του. Στην αρχική έκδοση GL κοστίζει από 12.900 ευρώ (με την προωθητική ενέργεια Hybrid For U) και συνοδεύεται με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακοι, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ράδιο/CD/MP3 με χειριστήρια στο τιμόνι, adaptive cruise control, αυτόματη λειτουργία φώτων, προβολείς LED και hill assist.
Όσοι θέλουν πιο πολλά στοιχεία ανέσεων, ασφαλείας και συνδεσιμότητας, τότε η δεύτερη έκδοση GL+ στην τιμή των 14.370 ευρώ θα τους ικανοποιήσει με το παραπάνω. Επιπλέον της GL διαθέτει αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση τυφλού σημείου, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορία, οθόνη 7 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, προβολείς ομίχλης και αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων.
Πηγή: autogreeknews.gr