Ποιο premium αυτοκίνητο σαρώνει στην Ελλάδα;

Την πολυτέλεια ουδείς εμίσησε, είτε μιλάμε για ένα σπίτι, είτε για διακοπές ή αυτό που απασχολεί τους λάτρεις του αυτοκινήτου, ένα premium μοντέλο.

Ποιο premium αυτοκίνητο σαρώνει στην Ελλάδα;

Την πολυτέλεια ουδείς εμίσησε, είτε μιλάμε για ένα σπίτι, είτε για διακοπές ή αυτό που απασχολεί τους λάτρεις του αυτοκινήτου, ένα premium μοντέλο! Ως premium χαρακτηρίζουμε τα αυτοκίνητα που προσφέρουν, σαφώς πολυτέλεια, αλλά κι επίσης άνεση, ασφάλεια κι όλη τη νέα τεχνολογία της αυτοκίνησης.

Στην Ελλάδα ένα πολυτελές μικρομεσαίο έχει κερδίσει το χρυσό μετάλλιο των πωλήσεων στην κατηγορία του και έχει αγαπηθεί πολύ από το κοινό. Μέχρι και το πρώτο 6μηνο του έτους έχουν πουληθεί 1.179 οχήματα εκ των οποίων τα 38 είναι και plug-in hybrid! Βλέπετε το μοντέλο που θα σας περιγράψουμε παρακάτω προσφέρεται με πληθώρα κινητήρων και με δυο διαφορετικούς τύπους αμαξώματος. Hatchback, αλλά και sedan και μάλιστα για πρώτη φορά στην ιστορία του!

Για όσους δεν το μάντεψαν, πρόκειται για την «αστεράτη» Mercedes A-Class. Το επιτυχημένο αυτοκίνητο της γερμανικής μάρκας είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και ως plug-in hybrid. Η πλέον προσιτή έκδοση βενζίνης με το hatchback αμάξωμα είναι η Α 160 με τους 109 ίππους, με τιμή που ξεκινάει από τα 21.911 ευρώ (η βασική έκδοση με το sedan αμάξωμα είναι η Α 180 των 136 ίππων που κοστίζει από 27.617 ευρώ). Επίσης, η αρχική έκδοση πετρελαίου, η Α 160 d των 95 ίππων κοστίζει από 21.857 ευρώ (από 24.097 ευρώ η sedan).

Αμφότερες συνοδεύονται από πλήρη εξοπλισμό, που δικαιολογεί τον premium χαρακτήρα της A Class. Συγκεκριμένα προσφέρει 7 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και σύστημα πολυμέσων MBUX με οθόνη 7 ιντσών. Μαζί με αυτά περιλαμβάνονται όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, κλιματισμός, το Dynamic Select (με τις επιλογές Comfort, Sport και Individual) και ζάντες αλουμινίου. Για όσους θέλουν να είναι μέσα στη τάση της εποχής μπορούν να προμηθευτούν την PHEV έκδοση Α 250 e, που αποδίδει 218 ίππους, προσφέρεται ως hatchback και sedan με τιμή από 43.600 και 44.195 ευρώ αντίστοιχα.

Αποπνέει πολυτέλεια!

Είτε επιλέξετε το hatchback, είτε το sedan αμάξωμα για την A-Class, το μόνο σίγουρο είναι πως η πολυτέλεια είναι έκδηλη σε κάθε εκατοστό του γερμανικού μοντέλου. Επιπλέον είναι δυναμικό, με τα πλέον κύρια γνωρίσματα της να είναι το χαμηλό ρύγχος, οι λεπτοί προβολείς και το σφηνοειδές της προφίλ! Για όσους επιλέξουν το sedan, να γνωρίζουν πως το μήκος έχει μεγαλώσει, αγγίζοντας τα 4.549 χλστ. (+130 χλστ.), κάτι που επέτρεψε την αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 50 λίτρα αγγίζοντας τα 420 λτ. (370 λίτρα η hatchback).

Επισφράγιση του πολυτελούς χαρακτήρα της Α-Class είναι η κατασκευή της καμπίνας, η οποία είναι όμοια τόσο στην hatchback, όσο και στη sedan έκδοση. Τα υλικά είναι ποιοτικά με μαλακά πλαστικά, στιβαρά και με πολύ καλή συναρμογή. Στην βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχουν τα χειριστήρια αεροπορικού τύπου και το touchpad για το σύστημα infotainment. Βέβαια, το τελευταίο ο χρήστης μπορεί να το «δουλέψει» και μέσω της οθόνης αφής, αλλά και με φωνητικές εντολές. Μεγάλες διαφορές μεταξύ των δυο αμαξωμάτων δεν θα συναντήσετε ούτε στον τομέα των χώρων, μιας κι οι βασικές διαστάσεις, όπως το μεταξόνιο και το εξωτερικό πλάτος, παραμένουν αμετάβλητα, με δυο ενήλικες επιβάτες να βολεύονται με άνεση στις πίσω θέσεις.

Πολυτέλεια & ασφάλεια σε κάθε διαδρομή!

Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς η A–Class προσφέρει όλα όσα αναμένει κανείς από ένα μοντέλο της φίρμας από την Στουτγκάρδη. Ασφάλεια, άνεση και σιγουριά σε κάθε είδους διαδρομή, ακόμα κι αν οδηγός πατάει αρκετά το γκάζι. Η σταθερότητα σε ταχύτητες ταξιδιού είναι απαράμιλλη, ενώ και στο επαρχιακό δίκτυο ο οδηγός θα την απολαύσει. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, με τον έλεγχο να διατηρεί πάντα ακόμα και σε καθεστώς έντονης πίεσης. Επιπλέον ο χειριστής της Mercedes A Class έχει στη διάθεσή του το Dynamic Select με τις ρυθμίσεις Eco, Comfort, Sport και Individual. Μέσω αυτού διαμορφώνεται η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού, η σκληρότητα των αναρτήσεων και το βάρος του τιμονιού.

Πηγή: autogreeknews.gr