Πλούσια εξοπλισμένο SUV με 19 χιλιάρικα
Αν η τιμή ενός αυτοκινήτου συνοδεύεται με ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού και είναι SUV, τότε αποτελεί την ιδανική πρόταση.
Το ποσό των 20.000 ευρώ αποτελεί όριο για μια μεγάλη μερίδα αγοραστών που αναζητούν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, το οποίο θα εξυπηρετεί όσο το δυνατό καλύτερα τις ανάγκες και προτεραιότητές τους. Αν η τιμή του είναι χαμηλότερη, συνοδεύεται με ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού και είναι SUV, τότε αποτελεί την ιδανική πρόταση.
Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα προσφέρει απλόχερα το νέο Hyundai Kona 1.0 T-GDi 120 PS, σε τιμές που ξεκινούν από 18.090 ευρώ στην πρώτη έκδοση Exclusive. Από τον εξοπλισμό δεν απουσιάζει κάτι, ωστόσο όσοι θέλουν ακόμα περισσότερα, τότε η δεύτερη έκδοση Premium στις 19.090 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 500 ευρώ), θα τους καλύψει απολύτως.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Ξεκινώντας από τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση αλλαγής και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματη λειτουργία φώτων και κάμερα οπισθοπορείας. Στάνταρ είναι ακόμα τα φώτα LED, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Σημαντική after sales παροχή είναι τα 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, μαζί με 5ετή δωρεάν οδική βοήθεια και αντίστοιχης διάρκειας ετήσιο τεχνικός έλεγχος και εγγύηση βαφής.
Μετά τo πρόσφατο φρεσκάρισμα ανανεώθηκε εξωτερικά και απέκτησε πιο εμφαντικό εμπρός άκρο, ενώ στο εσωτερικό τη διαφορά κάνουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγαλύτερη οθόνη αφής. Στην καμπίνα του Kona με τα σκληρά και γεροδεμένα πλαστικά, ο οδηγός θα βρει αμέσως την κατάλληλη θέση και θα προσαρμοστεί γρήγορα με τα διάφορα επιμέρους χειριστήρια. Από πλευράς χώρων, τέσσερα άτομα θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, με το χώρο για τις αποσκευές να φτάνει τα 374 λίτρα.
Τα καλά συνεχίζονται και εν κινήσει, χάρη στον πολύ καλό συνδυασμό κινητήρα – οδικής συμπεριφοράς. Το γνωστό turbo 1.000άρι μοτέρ των 3 κυλίνδρων και των 120 ίππων και 172 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ., αφήνει τις καλύτερες των εντυπώσεων με το τράβηγμά του, όπως επίσης και με την ισορροπημένη του λειτουργία, κρατώντας εκτός καμπίνας ενοχλητικό θόρυβο και πιθανούς κραδασμούς. Ταυτόχρονα επιτυγχάνει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ.), με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 (5,1 λτ./100 χλμ. και 116 γρ./χλμ.).
Στην οδήγηση, το κόμπακτ SUV της Hyundai (μήκους 4.205 χλστ.) εμφανίζεται ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς, εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά, χάρη στην στιβαρή κατασκευή και στη σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων. Οι τελευταίες κρατούν πεισματικά το Kona εντός της προεπιλεγμένης πορείας στις στροφές, ενώ στις ευθείες χαρίζουν πολύ καλή σταθερότητα στο ημίψηλο αμάξωμα με τα 170 χλστ. απόστασης από το έδαφος και τα 1.565 χλστ. συνολικού ύψους.
Πηγή: autogreeknews.gr