Το πιο γενναιόδωρο αυτοκίνητο με 16.790 ευρώ
Ένα νέο μοντέλο που πρόσφατα λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά και είναι σε θέση να καλύψει πάρα πολλές επιθυμίες με λίγα λεφτά, είναι το νέο κόμπακτ crossover της Hyundai, το Bayon.
Η επιλογή ενός καινούργιου αυτοκινήτου απαιτεί σίγουρα αρκετό ψάξιμο, αφού ο ενδιαφερόμενος θέλει με τα λεφτά που θα δαπανήσει να καλύψει όλες τις ανάγκες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Όταν όμως ο διαθέσιμος προϋπολογισμός είναι περιορισμένος, τότε τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, ειδικά αν υπάρχει οικογένεια ή αυξημένες μεταφορικές ανάγκες γενικότερα και οι χώροι βρίσκονται ψηλά στη λίστα των προτιμήσεων.
Ένα νέο μοντέλο που πρόσφατα λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά και είναι σε θέση να καλύψει πάρα πολλές επιθυμίες με λίγα λεφτά, είναι το νέο κόμπακτ crossover της Hyundai, το Bayon. Οι τιμές του ξεκινούν από μόλις 15.790 ευρώ (ισχύει έκπτωση 500 ευρώ σε όλα τα Bayon) στην αρχική αλλά πολύ καλά εξοπλισμένη έκδοση Exclusive με τον 1.2 λτ. MPi κινητήρα. Ωστόσο, η δεύτερη έκδοση Premium θα καλύψει άπαντες, ενώ το κόστος απόκτησης ξεκινά από μόλις 16.790 ευρώ.
Ολυμπιακός: Να μη «βλέπει» τους άλλους
Με αυτά τα λεφτά περιλαμβάνει όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι 6 αερόσακους και τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης σύγκρουσης, αναγνώρισης οδικών σημάτων, προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων.
Στάνταρ είναι ακόμα αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες, συναγερμός, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, φώτα ημέρας και θέσης LED, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, μεταλλικά πεντάλ, κεντρικό υποβραχιόνιο, ατμοσφαιρικός φωτισμός, σκούρα κρύσταλλα, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Επιπλέον, το Bayon συνοδεύεται με 5ετή χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, συν 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο και 5 χρόνια εγγύηση βαφής.
Εκτός από τον απίστευτα πλούσιο εξοπλισμό με μόλις 16.790 ευρώ, το Bayon διακρίνεται και για το ευρύχωρο εσωτερικό του, παρά τις μαζεμένες εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος 4.180 χλστ.). Η καμπίνα του παρέχει χώρους επιπέδου μικρομεσαίου χάτσμπακ, που σημαίνει ότι είναι σε θέση να φιλοξενήσει χωρίς καμία παραχώρηση τέσσερα ενήλικα άτομα. Το βαθύ και πλήρως εκμεταλλεύσιμο πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 411 λίτρων, ενώ πολύ βολικό είναι και το σύστημα με τις ράγες που μπορεί να τοποθετηθεί κάθετα η εταζέρα εφόσον αφαιρεθεί.
Ο θάλαμος επιβατών του Bayon διακρίνεται ακόμα για το μοντέρνο του σχεδιασμό, με τις ψηφιακές οθόνες του πίνακα οργάνων και του infotainment να αναβαθμίζουν τη σύγχρονη εικόνα του. Από πλευράς κατασκευής, τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι συμπαγή και στιβαρά δεμένα μεταξύ τους, αποτρέποντας τυχόν τριγμούς, ακόμα και κατά την κίνηση σε γεμάτα ανωμαλίες «κατσαρά» οδοστρώματα.
Τα πολύ καλά χαρακτηριστικά του Bayon συνεχίζονται και στο δρόμο, όπου ο οδηγός θα εκτιμήσει αμέσως την άνεση από τις αναρτήσεις, το χαμηλό θόρυβο κύλισης, τη στιβαρότητα του πλαισίου, την ευελιξία και την ευκολία στους χειρισμούς. Το νέο κόμπακτ crossover της Hyundai είναι ξεκούραστο στην οδήγηση, επιδεικνύει πολύ καλή σταθερότητα και πατάει με σιγουριά σε κάθε διαδρομή.
Στη βάση της γκάμας των μηχανικών συνόλων τοποθετείται ο 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.200άρης, με απόδοση 84 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 118 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, το Bayon επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ., φτάνει την τελική ταχύτητα των 165 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 είναι 124 γρ./χλμ. Στην πράξη, το μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρει την απαραίτητη ζωηράδα, χάρη και στην πυκνή κλιμάκωση του εύχρηστου 5τάχυτου κιβωτίου. Στις αστικές μετακινήσεις μπορεί και κινείται με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και λίγα χιλιόμετρα, ενώ στον αυτοκινητόδρομο η κοντή 5η ταχύτητα (130 χλμ./ώρα με λίγο πιο πάνω από 4.000 σ.α.λ.) βοηθά στο να διατηρεί το αυτοκίνητο το ρυθμό του.
Πηγή: autogreeknews.gr