Ποιο δημοφιλές SUV δίνει ρέστα στην Ελλάδα;

Η προτίμηση του αγοραστικού κοινού στα μικρομεσαία SUV (C-SUV) είναι ξεκάθαρη εδώ και καιρό τώρα.

Ποιο δημοφιλές SUV δίνει ρέστα στην Ελλάδα;

Η προτίμηση του αγοραστικού κοινού στα μικρομεσαία SUV (C-SUV) είναι ξεκάθαρη εδώ και καιρό τώρα, όπως άλλωστε αποτυπώνεται από τις πωλήσεις. Συγκεκριμένα, το πρώτο 5μηνο του 2021 έχουν βρεθεί στην πρώτη θέση της κατάταξης στην Ελλάδα (μεταξύ των SUV) με 9.278 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 20,86%, που σημαίνει ότι 1 στα 5 αυτοκίνητα που πωλούνται είναι C-SUV. Ανάμεσα σε αυτά υπάρχει ένας πρωταθλητής στην κατηγορία του, που κοιτάει τον ανταγωνισμό αφ’ υψηλού!

Λογικό κι επόμενο, μιας και διαθέτει τη μυώδη εμφάνιση που αναζητά ο υποψήφιος κάτοχος ενός SUV, αλλά το κυριότερο κατορθώνει να συνδυάζει την αξιοπιστία, με ικανή απόδοση από το βασικό υβριδικό μηχανικό του σύνολο, το οποίο εξασφαλίζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Κι όλα αυτά με τιμή που ξεκινάει από 24.070 ευρώ! Ο λόγος φυσικά για το δημοφιλές Toyota C–HR, που παρά τον ολοένα κι αυξανόμενο ανταγωνισμό έχει κατορθώσει να βρεθεί στην κορυφή.

Από την αρχική έκδοση C-Enter με τον 1.8 λίτρων υβριδικό κινητήρα των 122 ίππων και την προαναφερθείσα τιμή, ο εξοπλισμός ικανοποιεί και με το παραπάνω αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

  • 7 αερόσακους
  • Σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών
  • Σύστημα ελέγχου διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας
  • Σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2 με οθόνη αφής 8 ιντσών
  • Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
  • Adaptive Cruise Control
  • Hill Assist
  • Αυτόματα φώτα
  • Ζάντες αλουμινίου
  • Προβολείς LED

Πρόσθετα, το C-HR συνοδεύεται με ολοκληρωμένη εγγύηση 6 ετών ή 180.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο), για όλα τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και για το υβριδικό σύστημα, καθώς και με έως 11 χρόνια εγγύηση της υβριδικής μπαταρίας.

Πρωτοποριακό design


Παρατηρώντας το Toyota C–HR, σε αιχμαλωτίζει με το πρωτοποριακό παρουσιαστικό του, που βάζει κάτω πολλά μοντέλα του ανταγωνισμού! Το έντονο ανάγλυφο του αμαξώματος, σε συνδυασμό με τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές αλλά και την κλίση της οροφής, του χαρίζουν σπορ χαρακτήρα και εμφάνιση που θυμίζει κουπέ! Τα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός, όσο και πίσω κεντρίζουν το βλέμμα, όπως κι η μαύρη λωρίδα που τα ενώνει, λειτουργώντας και σαν μικρή αεροτομή. Παράλληλα το «αθλητικό» του αμάξωμα βρίσκεται στην καρδιά των C-SUV από πλευράς διαστάσεων, με μήκος 4.390 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.555 χλστ. και μεταξόνιο 2.640 χλστ.

Τεχνολογία και ποιότητα σε ένα!

Με το που θα μπείτε στο εσωτερικό του C-HR θα ενθουσιαστείτε με τον σχεδιασμό και την ποιότητα κατασκευής. Τα υλικά που απαρτίζουν το ταμπλό πέρα από το ότι είναι μαλακά και ευχάριστα στην υφή, διακρίνονται και για τη γεροδεμένη τους συναρμογή, με το συνολικό αποτέλεσμα να σε πείθει πως θα αντέξει για πολλά χρόνια! Ταυτόχρονα οι ραφές στο πάνω μέρος του ταμπλό και τα διακοσμητικά μαύρης λάκας πιάνου, δίνουν μια επιπλέον αίσθηση πολυτέλειας! Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας η οθόνη 8 ιντσών έχει τοποθετηθεί πολύ κομψά, όντας ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό για να του προσφέρει ξεκάθαρη πληροφόρηση. Επίσης, ο χειριστής του C-HR θα μείνει ικανοποιημένος κι από τη θέση οδήγησης, στην οποία θα βολευτεί κάθε σωματότυπος. Στη πίσω σειρά καθισμάτων οι επιβάτες σας θα κάτσουν άνετα, ενώ για τις αποσκευές υπάρχει διαθέσιμος χώρος 377 λίτρων.

Στο επίκεντρο η οικονομία!

Το γνώριμο υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.8 λτ. ισχύος 98 ίππων και 142 Nm ροπής, μαζί με ηλεκτρικό μοτέρ 50 ίππων και 163 Nm ροπής, αποδίδουν μαζί 122 ίππους, συνδυάζοντας σβέλτες επιδόσεις με κατανάλωση χαμηλότερη ακόμα και από ντίζελ κινητήρες. Οι μηχανικοί της Toyota έκαναν για ακόμα μία φορά το θαύμα τους, πετυχαίνοντας μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. Αυτή δεν διαφέρει και σε ρεαλιστικές συνθήκες, αφού ο οδηγός μπορεί στην πραγματικότητα να βρεθεί εύκολα στα 5,5 λτ./100 χλμ. Στα συν και τα μηδενικά τέλη, χάρη στα 110 γρ./χλμ. εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα! Το ότι το Toyota C-HR είναι οικονομικό κατά την κίνηση, δεν σημαίνει ότι υπολείπεται σε επιδόσεις, αφού για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, απαιτεί 11 δλ., με το κοντέρ να σταματάει στα 170 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας. Μαζί με τα παραπάνω προσθέστε την άνεση και ευκολία που προσφέρει στην οδήγηση το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT. Με κάθε τρόπο το δυναμικό C-HR κάνει ξεκάθαρο πως φτιάχτηκε για να προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις, προστατεύοντας παράλληλα το πορτοφόλι σου!

Διαθέσιμο και πιο ισχυρό 2λιτρο υβριδικό μοτέρ!

Όσοι υποψήφιοι αγοραστές θέλουν περισσότερη δύναμη, η Toyota εξοπλίζει το C-HR και με 2λιτρο υβριδικό μηχανικό σύνολο που αποδίδει 184 ίππους και 190 Nm ροπής! Σε αυτή την περίπτωση οι επιδόσεις είναι αισθητά καλύτερες, αφού για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 8,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Πολύ καλές επιδόσεις που συνδυάζονται και με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου αναλογικά με την δύναμη του κινητήρα. Κατά WLTP η μέση εργοστασιακή δεν ξεπερνάει τα 5,2 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα αγγίζουν τα 119 γρ./χλμ., νούμερο που παρά τους 184 ίππους εξασφαλίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Σας πάει παντού άνετα και με ασφάλεια!

Το C-HR μεταφέρει το δυναμισμό της σχεδίασης και στο δρόμο, δίχως να αμελεί πως προτεραιότητα είναι και η παροχή ανέσεων στους επιβάτες. Οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις με τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και τα διπλά ψαλίδια πίσω, συνδυάζονται με ένα στιβαρό πλαίσιο και προσφέρουν πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αφήνοντας όλα τα ενοχλητικά του δρόμου, εκτός καμπίνας! Στην εθνική οδό, οδηγός κι επιβάτες απολαμβάνουν άνετες μετακινήσεις, ενώ εξίσου απολαυστικό είναι το ιαπωνικό SUV και σε δρόμο με στροφές, χάρη και στην σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ. Εκεί όμως που θα διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι σε αστικές συνθήκες, όπου ο οδηγός του θα το λατρέψει, γιατί είναι πολύ ευκολοδήγητο και δεν κουράζει, ακόμα και στα συνεχόμενα «σταμάτα – ξεκίνα» των μποτιλιαρισμένων δρόμων.

Πηγή: autogreeknews.gr