Αξιολάτρευτο υβριδικό SUV από 12.730 ευρώ
Η δημοφιλής κατηγορία των SUV έχει κερδίσει το αγοραστικό ενδιαφέρον, με τις προτάσεις να είναι πολλές και για όλα τα γούστα και οικονομικά βαλάντια.
Στη βάση τοποθετούνται τα μίνι SUV, τα οποία προσφέρουν ευελιξία, οικονομία και ξεχωρίζουν αμέσως από το περισσότερο ύψος τους σε σχέση με τα «κλασικά» μίνι, καθώς και από τα προστατευτικά τμήματα που φέρουν στα αμαξώματά τους.
Μια από τις πιο αξιολάτρευτες προτάσεις αγοράς στα μίνι SUV, είναι το προσφάτως ανανεωμένο Suzuki Ignis. To ιαπωνικό αυτοκίνητο με τη χαριτωμένη εμφάνιση κερδίζει αμέσως τον οδηγό του με την ευκολία στους χειρισμούς, την σπιρτάδα του, την οικονομία στο καύσιμο και τα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αποτελέσει έναν αξιόπιστο σύντροφο και θα γίνει το αγαπημένο αυτοκίνητο ενός οδηγού ή το δεξί χέρι μιας οικογένειας για τις αστικές μετακινήσεις.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Τώρα, με το όφελος Hybrid For U των 400 ευρώ που ισχύει για όλα τα δικίνητα Ignis WLTP, η τιμή του ξεκινάει από τις 12.730 ευρώ στην έκδοση GL, με τον εξής εξοπλισμό:
- 6 αερόσακους
- Προβολείς LED
- Προβολείς ομίχλης
- Αυτόματη λειτουργία φώτων
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
- Ηλεκτρικούς καθρέπτες
- Air condition
- Ράδιο CD/MP3
Όσοι αναζητούν ακόμα περισσότερα στοιχεία ανέσεων, ασφαλείας και συνδεσιμότητας, θα ικανοποιηθούν πλήρως από τη δεύτερη έκδοση GL+, με τιμή που ξεκινά από τις 14.400 ευρώ. Επιπλέον του Ignis GL διαθέτει σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, συρόμενο πίσω κάθισμα, φιμέ πίσω παράθυρα και ζάντες αλουμινίου.
Όπως αναφέρουμε παραπάνω, το Ignis είναι πολύ άνετο στην οδήγηση και εξαιρετικά ευέλικτο, ενώ οι μαζεμένες του διαστάσεις (3,7 μ.), η μικρή ακτίνα στροφής (4,7 μ.) και η υπερυψωμένη θέση οδηγού διευκολύνουν και στο παρκάρισμα. Παράλληλα, οι αναρτήσεις παρέχουν αρκετά καλή άνεση, σε συνδυασμό και με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Ο νέος 4κύλινδρος κινητήρας των 1.197 κ.εκ. με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V ταιριάζει γάντι στο Ignis, αφού το κινεί σβέλτα, έχει ισορροπημένη λειτουργία και καίει λίγο καύσιμο. Πιο αναλυτικά, το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 83 ίππους και 107 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ., έχει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ. και τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα. Η εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση είναι 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 110 γρ./χλμ. (0 τέλη κυκλοφορίας).
Πέρα από ευχάριστο στην οδήγηση, άνετο και οικονομικό, το Ignis διαθέτει και ένα πολύ καλής ποιότητας εσωτερικό, με μοντέρνα αισθητική. Στο σημείο που εντυπωσιάζει όλους, είναι οι χώροι στο πίσω κάθισμα, αφού μπορούν να φιλοξενηθούν χωρίς παραχωρήσεις ψηλοί επιβάτες. Σε συνδυασμό και με το συρόμενο κάθισμα (στάνταρ από τη δεύτερη έκδοση GL+), η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ βρίσκεται μεταξύ 267-514 λτ., ενώ με την αναδίπλωση της πλάτης αυξάνεται στα 1.110 λτ.