Το πιο άνετο και οικονομικό σε όλα του ντίζελ!
Τι θέλει κανείς από ένα καινούργιο αυτοκίνητο; Να είναι οικονομικό στην αγορά και στη χρήση, να έχει χαμηλή κατανάλωση και να είναι άνετο.
Τι θέλει κανείς από ένα καινούργιο αυτοκίνητο; Να είναι οικονομικό στην αγορά και στη χρήση, να έχει χαμηλή κατανάλωση, να είναι άνετο και να διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό. Όταν μάλιστα συνοδεύεται και με κινητήρα πετρελαίου που προσφέρει ένα κατάλληλο συνδυασμό απόδοσης και οικονομίας, τότε έχουμε να κάνουμε με την ιδανική λύση.
Όλα τα παραπάνω ζητούμενα και πολλά ακόμα παρέχει απλόχερα το Citroen C3 1.5 λτ. BlueHDi, το οποίο μάλιστα διατίθεται στη χαμηλότερη τιμή της κατηγορίας του. Στην αρχική έκδοση Flair πωλείται από 15.250 ευρώ (με την τρέχουσα προσφορά), ενώ εξοπλιστικά ικανοποιεί και με το παραπάνω, τόσο στους τομείς άνεσης, όσο κι ασφάλειας, περιλαμβάνοντας τα εξής:
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
- 6 αερόσακους
- Σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας & ορίων ταχύτητας
- Cruise control & Speed Limiter
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
- Μονόχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών
- Ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Προβολείς LED
- Air condition
Ροπάτος κι οικονομικός diesel!
Το όμορφο και νεανικό μικρό γαλλικό μοντέλο κινείται από τον diesel 1.5 λίτρων, απόδοσης 99 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και με ροπή 250 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Το μηχανικό σύνολο ικανοποιεί και με το παραπάνω, αφού εμφανίζεται πρόθυμο από το χαμηλό φάσμα στροφών και είναι γεμάτο μέχρι τις μεσαίες στροφές. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς ή ανεπιθύμητους θορύβους, κάτι που ενισχύει την άνεση κατά τις μετακινήσεις. Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα. Ο οδηγός του ντίζελ C3 θα το λατρέψει ακόμα για τη χαμηλή του κατανάλωση (4,2 λτ./100 χλμ.), αλλά και για τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (CO2 111 γρ./χλμ.).
click here
Άνετο και ιδανικό για κάθε διαδρομή!
Από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει ο οδηγός του Citroen C3 αντιλαμβάνεται πως το γαλλικό μοντέλο είναι ικανό να τον μεταφέρει παντού, χωρίς καμία παραχώρηση στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι εξαιρετική, συνδυάζοντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης και πολύ καλό κράτημα στις σε όλες τις διαδρομές. Τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω διαχειρίζονται ιδανικά τις ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς το αμάξωμα να «πλέει» στις ευθείες. Στις στροφές οι κλίσεις του αυτοκινήτου είναι λογικές και μόνο υπό πίεση θα τονιστούν, χωρίς όμως ο οδηγός να θα έρθει σε δύσκολη θέση, αφού το C3 είναι ελεγχόμενο, με ουδέτερες αντιδράσεις.
Εξίσου άνετη κι ευρύχωρη καμπίνα
Ένα ακόμα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αγοράς του Citroen C3 είναι η ευρυχωρία στο εσωτερικό του. Από πλευράς κατασκευής, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά, με πολύ καλή συναρμογή μεταξύ τους και προσεγμένο φινίρισμα. Η πρακτικότητα ικανοποιεί, όπως κι η εργονομία, με τους εμπρός επιβάτες να μετακινούνται ξεκούραστα, όπως και οι πίσω, όπου το σχεδόν επίπεδο κάθισμα αυξάνει το ωφέλιμο πλάτος και διευκολύνει τυχόν μετακίνηση ενός ακόμα ατόμου στη μέση. Σημαντικό προσόν αποτελούν και τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα εμπρός και πίσω, κάνοντας έτσι πιο ξεκούραστες τις πολύωρες μετακινήσεις. Μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι το πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων, με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Πηγή: autogreeknews.gr