Αγχολυτικό υβριδικό αυτοκίνητο με 12.730 ευρώ
Ένα αυτοκίνητο που θα είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση, πρακτικό και οικονομικό στην αγορά αλλά και στη χρήση, είναι το πλέον ιδανικό.
Οι καθημερινές μετακινήσεις και ειδικά στην πόλη με τις επιβαρυμένες κυκλοφοριακές συνθήκες, τους στενούς δρόμους, το συνεχόμενο «σταμάτα – ξεκίνα» τις λιγοστές και μικρές θέσεις στάθμευσης κ.λπ., κάνουν τη ζωή των οδηγών μαρτύριο. Οπότε, ένα αυτοκίνητο που θα είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση, πρακτικό και οικονομικό στην αγορά αλλά και στη χρήση, είναι το πλέον ιδανικό.
Αυτά και πολλά ακόμα προσφέρει το νέο Suzuki Ignis Hybrid, το οποίο δεν υπάρχει περίπτωση να μην το λατρέψει όποιος το οδηγήσει στην πόλη, αλλά και εκτός των «τειχών». Το μικρότερο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας με μήκος 3.700 χλστ., πλάτος 1.690 χλστ., ύψος 1.605 χλστ. και μεταξόνιο 2.435 χλστ. αποτελεί ουσιαστικά ένα μίνι SUV, καθώς είναι πιο ψηλό από άλλα μίνι μοντέλα, ενώ φέρει και τα απαραίτητα προστατευτικά μέρη στο αμάξωμά του.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στο εσωτερικό του, η εικόνα είναι νεανική και σύγχρονη, με την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής να αναβαθμίζει τη συνολική του εικόνα, στα μάτια ενός υποψήφιου αγοραστή. Ο οδηγός θα βολευτεί εύκολα στη θέση του, δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με την εργονομία και θα νιώσει γρήγορα οικεία. Εκεί που εντυπωσιάζει, είναι στους χώρους του πίσω καθίσματος. Καταρχήν την είσοδο και έξοδο διευκολύνει το μεγάλο και σχεδόν κάθετο άνοιγμα των πίσω θυρών. Ο αέρας για τα πόδια πίσω αφήνει πολλούς άφωνους, αφού παρά το περιορισμένο μήκος του αυτοκινήτου, είναι συγκρίσιμος με μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Ιδιαίτερα χρήσιμο είναι το πίσω συρόμενο κάθισμα (στάνταρ από τη δεύτερη έκδοση GL+), διαμορφώνοντας τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ μεταξύ 267-514 λτ. Όταν πέσουν οι πλάτες, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 1.100 λίτρα.
Στην οδήγηση το Suzuki Ignis είναι πραγματικό «αγχολυτικό». Είναι τόσο εύκολο στους χειρισμούς αλλά και ευχάριστο, που κάνει τη ζωή του οδηγού άνετη και δεν το κουράζει στην κίνηση. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ το αυτοκίνητο διακρίνεται και για την αρκετά καλή ποιότητα κύλισης. Την ευελιξία ενισχύει με την σειρά του και το τιμόνι που κόβει αρκετά (4,7 μ. ακτίνα στροφής). Παρά τον αστικό του προσανατολισμό, το Ignis κινείται με ασφάλεια σε σβέλτες ταχύτητες (π.χ. με 130 χλμ./ώρα), χωρίς ο κινητήρας να ενοχλεί με θόρυβο τους επιβάτες.
Το νέο 1.200άρι 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο συνδυάζεται στάνταρ με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, προσφέροντας καλές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2. Η απόδοσή του φτάνει τους 83 ίππους και τα 107 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ., ενώ διαθέτει καλή ελαστικότητα, ανεβάζει εύκολα στροφές και δεν μεταφέρει κραδασμούς. Το Ignis επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 165 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Από πλευράς τιμών, το Ignis ξεκινά από τις 12.740 ευρώ (με το όφελος Hybrid For U των 400 ευρώ). Στην αρχική έκδοση GL ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει 6 αερόσακους, προβολείς LED, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, ράδιο CD/MP3 και αυτόματη λειτουργία φώτων. Η δεύτερη έκδοση GL+ ξεκινά από τις 14.400 ευρώ και ενσωματώνει επιπλέον τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, συρόμενο πίσω κάθισμα, φιμέ πίσω παράθυρα, ζάντες αλουμινίου, επιπλέον διακοσμητικά, οθόνη αφής 7 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας και θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός.
Πηγή: autogreeknews.gr