Ιδανικό αυτοκίνητο πόλης με μόνο 11.490 ευρώ
Κατά την αναζήτηση ενός αυτοκινήτου που προορίζεται για να καλύψει τις αστικές κυρίως μετακινήσεις, το βασικό ζητούμενο είναι η οικονομία στην αγορά, αλλά και στη χρήση.
Κατά την αναζήτηση ενός αυτοκινήτου που προορίζεται για να καλύψει τις αστικές κυρίως μετακινήσεις, το βασικό ζητούμενο είναι η οικονομία στην αγορά, αλλά και στη χρήση. Φυσικά, θα πρέπει να διαθέτει στον εξοπλισμό του όλα τα σύγχρονα και απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, να έχει καλούς χώρους και να είναι εύκολο στους χειρισμούς.
Αυτά και πολλά ακόμα προσφέρει το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης, το νέο Hyundai i10, από την αρχική κιόλας έκδοση των 11.490 ευρώ. Από τον εξοπλισμό του δεν λείπει κάτι το ουσιαστικό, καθώς εφοδιάζεται με 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόματης πέδησης, προειδοποίησης εκτροπής και διατήρησης λωρίδας και αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων, με δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, αυτόματο άναμμα φώτων, ηχοσύστημα Radio με RDS, MP3 player με χειριστήρια στο τιμόνι κ.λπ.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Ευέλικτο στο δρόμο και με μπρίο
Πολύ ισορροπημένο εμφανίζεται το νέο Hyundai i10 και στο δρόμο, με τον οδηγό να αντιλαμβάνεται αμέσως την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, την αποτελεσματική λειτουργία των αναρτήσεων και τη στιβαρότητα του πλαισίου. Παράλληλα, η ευελιξία που παρέχει και η ευκολία στους χειρισμούς, θα κάνουν τον οδηγό να το αγαπήσει ακόμα περισσότερο στις αστικές διαδρομές. Ταυτόχρονα, το μίνι Hyundai τα καταφέρνει πολύ καλά και σε ανοιχτούς δρόμους, όπου είναι σταθερό και εμπνέει εμπιστοσύνη. Το τιμόνι του νέου i10 προσφέρει καλή αίσθηση και έχει το απαραίτητο σφίξιμο στις ευθείες, αλλά και στις στροφές.
Ιδιαίτερα ταιριαστός στο i10 είναι και ο 3κύλινδρος, ατμοσφαιρικός 1.000άρης κινητήρας, ισχύος 67 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 96 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. Μπορεί στα χαρτιά να μην ενθουσιάζει με τις απόδοση και τις επιδόσεις του (0-100 χλμ./ώα σε 15,0 δλ. και τελική ταχύτητα 156 χλμ./ώρα), όμως στην πράξη έχει καλή ελαστικότητα και κρίνεται επαρκέστατος για τις αστικές μετακινήσεις. Κάτι στο οποίο συμβάλλει με την σειρά του και το 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με την πυκνή διάταξη και με τον εύχρηστο επιλογέα. Η Hyundai ανακοινώνει κατανάλωση 5,0-5,5 λτ./100 χλμ. (WLTP), αν και στην η πραγματικότητα δεν απέχει πολύ, μιας και στη δοκιμή το trip computer έδειξε 5,9 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 111 γρ./χλμ., απαλλάσσει τον κάτοχό του από τα τέλη κυκλοφορίας.
Ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό
Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί και το εσωτερικό του νέου i10, αφού δίνει την εντύπωση μικρού αυτοκινήτου και όχι μίνι. Η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής (δίχως να υπάρχει ακάλυπτη μεταλλική επιφάνεια) και η πολύ καλή εργονομία και θέση οδήγησης, κερδίζουν αμέσως πόντους. Εξυπηρετικός είναι με την σειρά του ο σχετικά ψηλά τοποθετημένος επιλογέας των ταχυτήτων, ενώ από πλευράς χώρων, το i10 μπορεί να φιλοξενήσει χωρίς παραχωρήσεις τέσσερα ενήλικα άτομα. Όσο για τις αποσκευές, τα 252 λτ. είναι αρκετά για τις καθημερινές ανάγκες, αλλά και για μια εκδρομή.
Πηγή: autogreeknews.gr