SUV 204 ίππων κάνει το «Αθήνα - Θεσσαλονίκη» με 11 ευρώ!
Το συγκεκριμένο SUV έχει ιπποδύναμη μεγαλύτερη των 200 ίππων και θα μπορούσε να σας πάει Αθήνα – Θεσσαλονίκη με μόλις 11 ευρώ.
Κάνοντας μια μικρή αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν, μπορείτε να θυμηθείτε ένα αυτοκίνητο και συγκεκριμένα SUV με ιπποδύναμη μεγαλύτερη των 200 ίππων, συνδυαστικά με κόστος κατανάλωσης τόσο χαμηλό, που θα μπορούσε να σας πάει Αθήνα – Θεσσαλονίκη με μόλις 11 ευρώ;
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Εξοπλιστικά το ID.4 1ST είναι πλούσιο και προσφέρει:
- 7 αερόσακους
- Front Assist / Lane Assist
- Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού
- Predictive Adaptive Cruise Control (με “follow-to-stop”) και Speed limiter
- Κάμερα οπισθοπορείας RearView
- Wireless We Connect App
- Ηλεκτρονικός κλιματισμός Air Care Climatronic 2-ζωνών
- Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, θερμαινόμενο
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι, θερμαινόμενοι και ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
- Σύστημα πλοήγησης “Discover Pro”
- Ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών “Drammen”
- Προβολείς LED με λειτουργία φωτισμού στροφής
- Εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός (30 χρωμάτων)
- Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ξεχωριστά ρυθμιζόμενα
- Υποβραχιόνια εμπρός καθισμάτων / Οδηγού – Συνοδηγού
Η πιο πλούσια έκδοση ID.4 1ST MΑΧ περιλαμβάνει επιπρόσθετα της 1ST:
- Ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών
- Σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου Area View συμπερ. κάμερας οπισθοπορείας Rear View
- Προβολείς IQ.LED Matrix και πίσω φώτα τεχνολογίας LED με 3D σχεδίαση
- Υποβοήθηση οδηγού Travel Assist (Περιλαμβάνει Lane Assist & Emergency Assist)
- Οθόνη Head-up Display
- Πανοραμική ηλιοροφή
- Αυτόματος κλιματισμός Air Care Climatronic 3 ζωνών
Πολυτελές σε κάθε εκατοστό του αμαξώματος
Οι σχεδιαστές της VW κατάφεραν να συνδυάσουν ένα αθλητικό παρουσιαστικό με τη στιβαρή φύση ενός SUV κι έναν εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας που αγγίζει το Cd: 0,28! Ο σχεδιασμός του μήκους 4,58 μέτρων ID.4 χαρακτηρίζεται από καθαρές, ρέουσες και δυναμικές γραμμές που πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν οι προβολείς IQ. Light LED matrix. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα τρισδιάστατα φώτα LED με δυναμικά φλας και φώτα φρένων που ανάβουν σε σχήμα X. To σημαντικό πλεονέκτημα της νέας, πλήρως ηλεκτρικής πλατφόρμας ΜΕΒ, είναι το χαρακτηριστικά μεγάλο μεταξόνιο με τους κοντούς προβόλους, συμβάλλοντας στο να είναι το ID.4 ευρύχωρο εσωτερικά και συμπαγές εξωτερικά.
Minimal, αλλά ποιοτική κι ευρύχωρη καμπίνα!
Η μελετημένη δουλειά της γερμανικής εταιρείας συνεχίζεται και στο εσωτερικό του ID.4. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως το ταμπλό δεν διαθέτει φυσικά κουμπιά και διακόπτες, χαρακτηριστικό που ενισχύει τον τεχνολογικά προηγμένο χαρακτήρα του ηλεκτρικού SUV. Ο οδηγός λαμβάνει την απαραίτητη πληροφόρηση από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος ελέγχεται μέσω του πολυλειτουργικού τιμονιού. Στη δεξιά του πλευρά υπάρχει ένας περιστροφικός διακόπτης για τις επιλογές του αυτόματο κιβωτίου ταχυτήτων. Αμέσως μετά το βλέμμα σας θα πέσει στη μεγάλη οθόνη αφής με διαγώνιο 10 ή 12 ίντσες στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας. Μέσω αυτής ο οδηγός ελέγχει το σύστημα πλοήγησης, τις λειτουργίες τηλεφώνου, τα πολυμέσα, τα συστήματα υποβοήθησης και τις γενικές ρυθμίσεις του οχήματος.
Ακόμα ένα σημείο που θα σας εντυπωσιάσει είναι το ID Light, η φωτιζόμενη στενή οριζόντια λωρίδα στη βάση του παρμπρίζ. Ο χρωματισμός ή η ένταση του φωτισμού της αλλάζει, ανάλογα με την κατάσταση του αυτοκινήτου (έτοιμο για εκκίνηση, φόρτιση, προειδοποίηση για φρενάρισμα κ.λπ.), βοηθώντας διαισθητικά τον οδηγό. Στο πλαίσιο της ακόμα μεγαλύτερης διευκόλυνσης του οδηγού, υπάρχει η δυνατότητα φωνητικών εντολών. Αρκεί ένα «Hello ID» για να ενεργοποιηθεί ο ψηφιακός βοηθός, που υπακούει στις επιθυμίες – εντολές οδηγού κι επιβατών. Σε ότι αφορά τους χώρους τώρα, πέντε άτομα θα βολευτούν με άνεση, έχοντας κι αρκετές θήκες για τα καθημερινά τους μικροαντικείμενα. Οι πίσω ειδικά απολαμβάνουν άφθονο χώρο για τα γόνατά τους, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν διαθέσιμα 543 λίτρα.
Σε πάει παντού, γρήγορα & οικονομικά!
Η ηλεκτρική καρδιά του VW ID.4 βρίσκεται τοποθετημένη στον πίσω άξονα και κινεί τους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης. Η δύναμη του φτάνει τους 204 ίππους, με τη ροπή των 310 Nm να είναι άμεσα διαθέσιμη από στάση. Το 0 – 100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 8,5 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Σε ότι αφορά την κατανάλωση ρεύματος, ανέρχεται στα 18 kWh/100 χλμ. Και για να έχουμε και μια οικονομική τάξη μεγέθους, με την τιμή της κιλοβατώρας στα 0,1172148 ευρώ, τότε το ID.4 για κάθε 100 χλμ. κίνησης απαιτεί μόλις 2,10 ευρώ (μόνο για ρεύμα).
Ο κινητήρας αυτός αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 77kWh, η οποία ζυγίζει 493 κιλά και προσφέρει αυτονομία έως 520 χλμ. Ένας βασικός παράγοντας για τη μεγάλη αυτονομία του ID.4 είναι η ισχυρή ανάκτηση ενέργειας πέδησης. Χρησιμοποιώντας το διακόπτη επιλογής λειτουργίας του κινητήριου συστήματος, ο οδηγός αποφασίζει εάν το όχημα θα ανακτήσει ενέργεια κατά την απελευθέρωση του πεντάλ γκαζιού. Εάν η θέση D (Drive) είναι ενεργοποιημένη, το αυτοκίνητο θα κάνει ελεύθερο τροχασμό (ρολάρει) στις περισσότερες περιπτώσεις. Στη θέση B (Break), ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια και τροφοδοτεί ξανά την μπαταρία. Σε πολλές καθημερινές καταστάσεις, το ελαφρύ φρενάρισμα θα πραγματοποιείται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα!
Πηγή: autogreeknews.gr