Κινούμαι υβριδικά με μόνο 12.986 ευρώ
Τα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία έχουν πληθύνει αρκετά και βασικός τους σκοπός είναι η μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων που εκπέμπουν.
Τα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία έχουν πληθύνει αρκετά και βασικός τους σκοπός είναι η μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων που εκπέμπουν. Στην πλειοψηφία τους συνδυάζονται με κινητήρες βενζίνης, οι οποίοι κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς έναντι των ντίζελ. Στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων (31,23% μερίδιο το πρώτο 2μηνο 2021) οι προτάσεις είναι πολλές και στην πλειοψηφία τους αξιόλογες. Για όσους αναζητούν μικρό υβριδικό με τη χαμηλότερη τιμή, τότε η επιλογή είναι το Suzuki Swift Hybrid.
Στην αρχική έκδοση GL κοστίζει από μόλις 12.986 ευρώ, με το όφελος Hybrid For U. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, Pάδιο/CD/MP3 με χειριστήρια στο τιμόνι, air condition, Adaptive cruise control, αυτόματη λειτουργία φώτων και hill assist. Οικονομική και ιδιαίτερα συμφέρουσα είναι η δεύτερη έκδοση GL+ στην τιμή των 14.412 ευρώ, με επιπλέον τα εξής: αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση τυφλού σημείου, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, προβολείς ομίχλης και αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Χαμηλή κατανάλωση και ευκολία στην οδήγηση
Ο αναβαθμισμένος 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης Dualjet των 1.2 λτ. με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V αποδίδει 83 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 107 Nm ροπής στις 2.800 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,1 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, με κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 106 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Στην πράξη επιταχύνει ομαλά, γραμμικά και μπορεί και κινεί άνετα το αυτοκίνητο στην πόλη, χάρη και στον εύχρηστο επιλογέα των 5 ταχυτήτων. Το ήπιο υβριδικό σύστημα αποτελείται από μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια ISG και μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 10 Ah. To Mild hybrid βοηθά τον κινητήρα στην εκκίνηση και στην επιτάχυνση, μέσω της παροχής επιπλέον στιγμιαίας δύναμης 2,6 ίππων.
Η οικονομία στην κατανάλωση συνδυάζεται και με ευχάριστη αίσθηση στην οδήγηση. Η ελαφριά αλλά με πολύ καλή ακαμψία πλατφόρμα, οι αναρτήσεις με την σφιχτή ρύθμιση και οι μικρές διαστάσεις (μήκος 3.845 χλστ.), το κάνουν πολύ ευέλικτο και σταθερό. Στις ευθείες των εθνικών οδών εμφανίζεται αρκετά ασφαλές, όπως και στις στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές. Επιπλέον, το τιμόνι του είναι άμεσο και με καλή πληροφόρηση, ενώ όσον αφορά τα φρένα στην πιο πλούσια έκδοση GLX υπάρχουν δίσκοι και τους πίσω τροχούς.
Σπορτίφ εσωτερικό με καλούς χώρους
Ο σπορτίφ χαρακτήρας του Suzuki Swift γίνεται άμεσα αντιληπτός και στο εσωτερικό του. Το μικρής διαμέτρου τιμόνι τριών ακτινών, τα στρογγυλά όργανα με το κόκκινο φόντο και οι στρογγυλοί κεντρικοί αεραγωγοί, συνθέτουν ένα νεανικό σύνολο. Επίσης, η καμπίνα είναι κατασκευασμένη από σκληρά πλαστικά με καλή συναρμογή. Παρά τις μαζεμένες εξωτερικές του διαστάσεις, το Swift είναι σε θέση να μεταφέρει στο πίσω κάθισμα δύο ενήλικα άτομα, χωρίς να κάνουν παραχωρήσεις. Για τις αποσκευές τα 265 λτ. επαρκούν για τις καθημερινές ανάγκες.
Πηγή: autogreeknews.gr