Οικογενειακό και σπορ αυτοκίνητο με 22.800€
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση από το να ξέρεις ότι τα λεφτά σου πιάνουν τόπο, αίσθημα που εντείνεται όταν μιλάμε για την απόκτηση ενός νέου αυτοκινήτου.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση από το να ξέρεις ότι τα λεφτά σου πιάνουν τόπο, αίσθημα που εντείνεται όταν μιλάμε για την απόκτηση ενός νέου αυτοκινήτου. Όπως και να το κάνουμε η αγορά αυτοκινήτου είναι σημαντική, με τους περισσότερους να θέλουν με ένα βατό προϋπολογισμό χρημάτων να καλύψουν σωρεία αναγκών.
Πέρα από τους ικανοποιητικούς χώρους, την τεχνολογία, την ασφάλεια κ.α., υπάρχει μια μερίδα αγοραστικού κοινού που αναζητά να νιώθει στο έπακρο την οδηγική απόλαυση. Ομολογουμένως τα fun to drive αυτοκίνητα έχουν αρχίσει και περιορίζονται, όμως υπάρχει ένα που αποτελεί διαχρονική αξία για την κατηγορία του. Ο λόγος για το Honda Civic το οποίο έχει κατορθώσει να παραμείνει ως ένα μοντέλο που εξακολουθεί να προσφέρει ανόθευτη την εμπειρία που αναζητά ο «ψαγμένος» οδηγός στο δρόμο!
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Ακόμα και από την αρχική έκδοση του κινητήρα βενζίνης 1.0 λτ. VTEC Turbo, οι 126 ίπποι κινούν άψογα το αιχμηρό και σπορτίφ αμάξωμα. Το κόστος του μικρομεσαίου χάτσμπακ των 4,5 μ. μήκους στην πλούσια έκδοση Comfort Sport Line ξεκινά από τις 22.800 ευρώ. Μια εξοπλιστική έκδοση που προσφέρει ότι μπορεί να χρειαστείτε, όπως: 6 αερόσακους, προειδοποίηση αλλαγής & υποβοήθησης λωρίδας, αυτόματη πέδηση, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, adaptive cruise control, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, οθόνη αφής 7 ιντσών, αυτόματα φώτα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πολλά ακόμα.
Το πιο «άγριο» μικρομεσαίο χάτσμπακ
Εμφανισιακά το Civic παρουσιάζεται ως ένα από τα πιο δυναμικά σχήματα της κατηγορίας. Οι Ιάπωνες το μόνο που «πείραξαν» στο ανανεωμένο μοντέλο είναι οι προφυλακτήρες, που έχουν νέους αεραγωγούς και πλέον διαθέτουν λεπίδες, αντί για τα διακοσμητικά σε σχήμα κυψέλης. Επιπλέον, προστέθηκαν full LED φωτιστικά σώματα εμπρός μαζί με νέα φώτα ημέρας LED, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 16 και 17 ιντσών και μια νέα μπλε απόχρωση αμαξώματος «Obsidian Blue».
Ευρύχωρο εσωτερικό με προσεγμένη ποιότητα
Η Honda έδωσε μεγάλη βάση στην κατασκευή της καμπίνας, εξ ου και το έχει προικίσει με πολύ καλής ποιότητας υλικά και προσεγμένη συναρμογή. Στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό υπάρχει μαλακό πλαστικό, ενώ η θέση οδήγησης είναι βολική και θα σας κάνει να νιώθετε ότι γίνεστε ένα με το Civic. Όμως, το εξαιρετικά ενθαρρυντικό είναι πως οι άνθρωποι της Honda φρόντισαν να βελτιώσουν την ευχρηστία του συστήματος πολυμέσων. Πλέον, στο Civic, η οθόνη των 7 ιντσών διαθέτει 5 κουμπιά και ένα περιστροφικό χειριστήριο για διάφορες λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων Honda Connect. Αλλαγή πέρα για πέρα ευπρόσδεκτη, καθώς απλοποιούν την περιήγηση στο μενού και κάνουν πολύ πιο εύκολο το χειρισμό του ηχοσυστήματος.
Σε ότι αφορά τους χώρους, πέντε επιβάτες θα βολευτούν με άνεση, όπως κι οι αποσκευές τους, στο πορτ μπαγκάζ των 420 λίτρων. Στα συν της πρακτικότητας βάλτε και το ιδιαίτερα πρακτικό συρόμενο κάλυμμα, στη θέση της κλασικής εταζέρας.
Κινητήρας & οδική συμπεριφορά για σεμινάριο
Μπορεί κάτω από το μυώδες καπό του Civic να υπάρχει ο μικρότερος turbo κινητήρας της σειράς «Earth Dream», όμως από την πρώτη επαφή δεν αφήνει περιθώριο να τον αμφισβητήσεις. Ο 1.0 VTEC Turbo είναι τόσο γεμάτος σε απόδοση, με δυνατό τράβηγμα από χαμηλά, χαρακτηριστικό στο οποίο έχει μερίδιο και η εξαιρετική κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου. Τα 126 άλογα και τα 200 Nm ροπής, δεν δυσκολεύονται να επιταχύνουν το Civic στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 10,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 207 χλμ./ώρα.. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με το WLTP είναι 6,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 137 γρ./χλμ.
Στην εθνική οδό το Honda Civic θα σας ενθουσιάσει με την ευθυβολία του, την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και τη δυνατότητα να «πιάνει» γρήγορες ταχύτητες, χωρίς να «ιδρώνει». Αλλά εκεί που θα καταλάβετε το σωστό του στήσιμο, είναι όταν ξεκινήσουν οι στροφές. Εκεί υπό πίεση το Civic θα σου ψιθυρίσει γλυκά ότι σηκώνει κι άλλο και να μην το φοβηθείς. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες, με το τιμόνι να παρέχει ανόθευτη την πληροφόρηση από τους εμπρός τροχούς. Ο μυημένος οδηγός μπορεί να τοποθετήσει όπως θέλει το ιαπωνικό μοντέλο πριν τη στροφή, ενώ το εντυπωσιακό είναι πως η λέξη υποστροφή δεν υπάρχει στο λεξικό του Civic. To σασί σηκώνει ξεκάθαρα πολλά άλογα παραπάνω, όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων με τον σεμιναριακό σε αίσθηση λεβιέ, που δεν θα σας αρνηθεί γρήγορες κι ενίοτε βίαιες αλλαγές.
Κοντολογίς, αν θέλετε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με το οποίο θα μπορείτε να βγείτε μια βόλτα μόνο εσείς κι αυτό για τη μέγιστη ευχαρίστησή σας, το βρήκατε και μάλιστα σε μια προσιτή τιμή αγοράς για αυτά που προσφέρει.
Πηγή: autogreeknews.gr