«Σκαφτιάς» επιδόσεων η Porsche Taycan Cross Turismo
Η Porsche συνεχίζει τη διεύρυνση των ηλεκτρικών της οριζόντων, με την παρουσίαση της πιο εντυπωσιακής Taycan μέχρι σήμερα: της Cross Turismo.
Η crossover εκδοχή του πρώτου ηλεκτρικού από το Τσουφενχάουζεν αποτελεί κράμα μεταξύ SUV και shooting brake, αντλώντας πολλές επιρροές από την Panamera Sport Turismo. Η διαμόρφωση του αμαξώματος από τη μεσαία κολώνα και πίσω χαρακτηρίζεται από την ελαφρώς ψηλότερη γραμμή της οροφής, που οδηγεί στο εντελώς διαφορετικό πίσω μέρος. Εκεί οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επιπλέον 36 χλστ. για το κεφάλι τους, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 446 λίτρα. Με την αναδίπλωση των καθισμάτων εκτοξεύεται στα 1.212 λίτρα διαθέσιμου χώρου.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Τα πλαστικά προστατευτικά ξεκαθαρίζουν πως ο χαρακτήρας της συγκεκριμένης Taycan διψάει για περιπέτεια και δεν απαρνείται τα παιχνίδια στο χώμα. Η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη (με το προαιρετικό πακέτο off-road είναι αυξημένη κατά 30 χλστ.) και διατίθεται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, που αυξομειώνει τον «αέρα» του αυτοκινήτου τόσο αυτόματα, όσο και κατά τη βούληση του οδηγού. Μαζί με το ειδικό πρόγραμμα λειτουργίας κίνησης εκτός δρόμου, η Taycan Cross Turismo εγγυάται πως θα πάει πολύ πιο μακριά από την άσφαλτο από τα δεδομένα των υπολοίπων Porsche, Cayenne εξαιρουμένης φυσικά.
Την κίνηση αναλαμβάνουν οι δυο ηλεκτροκινητήρες που γνωρίζουμε ήδη από τις Taycan 4S, Turbo και Turbo S. Η διαφοροποίηση εδώ έγκειται στη νέα, βασική Cross Turismo 4, που αποδίδει 380 άλογα κανονικά και 475 με λειτουργία overboost. Η 4S αποδίδει 490 ίππους κανονικά και έως 571 με λειτουργία overboost, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 4,1 δλ. και τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα. Η Turbo σκαρφαλώνει έως τα 680 άλογα (πάντα με overboost), ενώ η κορυφαία Turbo S ανήκει σε μια κατηγορία από μόνη της, παράγοντας μέχρι 761 ίππους και 1.050 Nm ροπής. Σε αυτή την περίπτωση τα 100 χλμ./ώρα τα βλέπει στο κοντέρ ο οδηγός σε 2,9 δλ. με την τελική να αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα και η αυτονομία της να είναι 388 έως και 419 χλμ.
Η εμπορική καριέρα του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της Porsche θα ξεκινήσει το καλοκαίρι με την τιμή της στην γερμανική αγορά να ξεκινάει από τα 93.635!
Πηγή: autogreeknews.gr