Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Η BMW μας παρουσίασε σήμερα σε μια διαδικτυακή εκδήλωση, το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο της σειράς Χ, που βασίζεται στη συμβατική Χ3.
Η BMW μας παρουσίασε σήμερα σε μια διαδικτυακή εκδήλωση, το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο της σειράς Χ, που βασίζεται στη συμβατική Χ3. Η ΒΜW iX3 κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, με την αυτονομία της να αγγίζει τα έως και 460 χλμ.
H νέα κι οικολογική BMW iX3 ενσωματώνει την 5η γενιά ηλεκτρικών eDrive που προσφέρουν οικονομικές, αλλά κι οικολογικές μετακινήσεις. Στη χώρα μας η νέα BMW iX3 θα προσφέρεται από 64.200 ευρώ.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στο κομμάτι της εξωτερικής εμφάνισης, η νέα ηλεκτρική iX3 έχει σαφή σημεία διαφοροποίησης από τις εκδόσεις συμβατικής τεχνολογίας. Οι πινελιές αυτές εντοπίζονται στους μικρότερους αεραγωγούς, αλλά και στην κλειστή πλέον επιφάνεια εντός του πλαισίου που οριοθετεί το χαρακτηριστικό «νεφρό» στο κέντρο της μάσκας. Το κλασικό μπλε χρώμα που διακρίνει τα ηλεκτρικά μοντέλα της BMW το βρίσκουμε και στην iX3 σε μικρές λεπτομέρειες τόσο στην εξωτερική εμφάνιση, όσο και στο εσωτερικό της. Συνεχίζοντας την περιγραφή της εμφάνισης του αυτοκινήτου, εντυπωσιακές είναι οι ανασχεδιασμένες ζάντες με μειωμένο βάρος κατά 15% (συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας και μειώνουν το συντελεστή οπισθέλκουσας κατά 5%, με το Cd να είναι 0,29), ενώ στο οπίσθιο τμήμα της iX3, το βλέμμα σας θα κεντρίσουν οι μπλε χρώματος διαχύτες, που έχουν ενσωματωθεί στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα. Ακόμα μια σημαντική διαφορά με τις συμβατικές Χ3, στην iX3 η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 74 χλστ.
Πολυτελές και τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό!
Η καμπίνα διαθέτει την γνωστή πολυτέλεια που έχουμε δει και στα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, αλλά στην περίπτωση της iX3 τα μπλε διακοσμητικά στοιχεία αποτελούν το σήμα κατατεθέν του μοντέλου. Εντυπωσιακός είναι κι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, που παρέχει την απαραίτητη πληροφόρηση στον οδηγό, αλλά και το σύστημα πολυμέσων με δυνατότητες συνεχών αναβαθμίσεων από την BMW. Σε ότι αφορά τους χώρους επιβατών, αυτοί δεν εμφανίζουν διαφορές συγκριτικά με τις συμβατικές εκδόσεις της X3, όντας άνετοι για τους επιβαίνοντες. Σε ότι αφορά το διαθέσιμο χώρο αποσκευών αυτός έχει μείνει ανέπαφος στα 510 λίτρα, μιας και η μπαταρία των 80 kWh (74 kWh αξιοποιήσιμα) έχει τοποθετηθεί στο πάτωμα.
460 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης!
Σύμφωνα με την BMW η νέα iX3 θα μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά και με μια φόρτιση για έως και 460 χλμ, η οποία φτάνει τα 571 χλμ. αν κινήστε μόνο στην πόλη. Την κίνηση αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 286 ίππων και 400 Nm ροπής, που τροφοδοτεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,8 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα, με την κατανάλωση να κυμαίνεται μεταξύ 18,6 και 19,5 kW/100 χλμ. Η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως τα 460 χλμ., ενώ ο χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή 150 kW διαρκεί 36 λεπτά, για να φτάσει η μπαταρία από το 0 στο 80%, ενώ σε απλή οικιακή πρίζα απαιτούνται 7,5 ώρες.
Σύμφωνα με την BMW, 10 λεπτά φόρτισης ισοδυναμούν με 100 χλμ. αυτονομίας. Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive αποτελείται από ένα σύστημα κίνησης στο οποίο ο ηλεκτροκινητήρας, τα ηλεκτρονικά ισχύος και η μετάδοση φιλοξενούνται στο ίδιο κέλυφος ως μια ολοκληρωμένη μονάδα. Ως αποτέλεσμα, ο απαιτούμενος χώρος εγκατάστασης του συστήματος κίνησης και το βάρος του μειώνονται σημαντικά. Η σχέση ισχύος/βάρους του συστήματος κίνησης βελτιώνεται κατά 30% περίπου συγκριτικά με της προηγούμενης γενιάς.
Πηγή: autogreeknews.gr