Τι στοίχισε μια Mercedes C-Class για 500.000 χλμ.;
Μια δοκιμή έκαναν οι δοκιμαστές της γερμανικής Autobild, οι οποίοι είχαν από το 2007 στην κατοχή τους μια Mercedes C 180 Kompressor 1.8 λτ. 156 PS (W204).
Πάντοτε μας ενθουσίαζαν οι δοκιμές αυτοκινήτων διαρκείας για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Κι αυτό γιατί έτσι βλέπεις τυχόν αδυναμίες του μοντέλου, αλλά και τι πραγματικά θα στοιχίσει στον κάτοχό του. Μια τέτοια δοκιμή έκαναν οι δοκιμαστές της γερμανικής Autobild, οι οποίοι είχαν από το 2007 στην κατοχή τους μια Mercedes C 180 Kompressor 1.8 λτ. 156 PS (W204).
Αρχικά, πέρασαν το πρώτο «φράγμα» της δοκιμασίας των 100.000 χλμ., αλλά δεν σταμάτησαν εκεί και συνέχισαν για πολλές ακόμα χιλιάδες χιλιόμετρα, φτάνοντας τις 500.000 χλμ.! Σε γενικές γραμμές οι δοκιμαστές έχουν μείνει ευχαριστημένοι από το γερμανικό μοντέλο, του οποίου ο κινητήρας εξακολουθεί να αποδίδει καλά. Και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε καύσιμο, αν ο οδηγός έχει ελαφρύ πόδι και παρά το γεγονός πως η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 5 ίππους μετά από 300.000 χλμ. Από εκεί κι έπειτα το εσωτερικό διατηρείται σε καλή κατάσταση παρά τα χρόνια και τη χρήση, με τις επισκευές να αφορούν κυρίως μηχανικά μέρη.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Σε ότι αφορά τις ζημιές τώρα, στις πιο σημαντικές κατατάσσουμε την αντικατάσταση του σκουριασμένου πίσω άξονα, η οποία έλαβε χώρα το 2019 (12 χρόνια μετά), ενώ την ίδια χρονιά έγινε επισκευή και στο τιμόνι. Βέβαια όπως αναφέρουν οι συντάκτες, η Mercedes χάνει το άριστα για τρεις συγκεκριμένους λόγους: το ξεθωριασμένο χρώμα σε τρία σημεία του αμαξώματος, τις εννιά αλλαγές φώτων (μάλλον από βραχυκύκλωμα), αλλά και λόγω του γεγονότος πως το πορτ μπαγκάζ μαζεύει νερά, παρά τη νέα τσιμούχα. Από εκεί κι έπειτα, στα 209.883 χιλιόμετρα χρειάστηκε νέο πεντάλ γκαζιού, ενώ στα 270.598 χιλιόμετρα τοποθετήθηκε νέος καταλυτικός μετατροπέας που περιλαμβάνει δύο αισθητήρες λάμδα. Επιπλέον έχει αποκατασταθεί το σύστημα φρένων, ενώ επιλύθηκε και μια δυσλειτουργία στους αεροσάκους στα 240.000 χιλιόμετρα.
Όμως αυτό που πρέπει να σημειωθεί, είναι πως το μοτέρ τσιμπάει λαδάκι! Σχεδόν το 1/3 του λίτρου λιπαντικό για κάθε 1.000 χλμ. κίνησης. Δηλαδή 93 λίτρα λαδιού μετά από 301.800 χλμ. Βέβαια εντυπωσιακός είναι ο μέσος όρος κόστους επισκευών, που ανήλθε στα μόλις 50 ευρώ/1.000 χλμ. (τιμή για την αγορά της Γερμανίας), που αν κάνουμε τις πράξεις για τα 500.000 χλμ. απαιτήθηκαν 25.000 ευρώ!
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Autobild, στην αρχή του τεστ, η C 180 επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. και η μεικτή κατανάλωση ήταν 8,0 λτ./100 χλμ. Στο τέλος του τεστ ήταν πιο γρήγορη (8,9 δλ.) και με λίγο περισσότερες απαιτήσεις σε καύσιμο (8,2 λτ./100 χλμ.).
Πηγή: autogreeknews.gr