Ο υβριδικός Καμικάζι των 12.938 ευρώ!
Μικρό για εύκολες αστικές μετακινήσεις, ιαπωνικό για μέγιστη αξιοπιστία και υβριδικό για να προσέχετε περισσότερο το περιβάλλον και την… τσέπη σας.
Μικρό για εύκολες αστικές μετακινήσεις, ιαπωνικό για μέγιστη αξιοπιστία και υβριδικό για να προσέχετε περισσότερο το περιβάλλον και την… τσέπη σας. Ένα πακέτο που προσφέρεται σε τιμή πρόκληση! Ο λόγος φυσικά για το μικρό Ιάπωνα Καμικάζι Suzuki Swift Hybrid, το οποίο αξίζει της αγοραστικής σας προσοχής, μιας και τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα είναι πολλά.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στην τιμή των 12.938 ευρώ όπου και ξεκινάει η έκδοση GL, ενσωματώνει ικανοποιητικό εξοπλισμό με τα εξής: 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηχοσύστημα, air condition, προσαρμοζόμενο cruise control, αυτόματη λειτουργία φώτων και hill assist. Βέβαια, θα σας προτείναμε να διαλέξετε την αμέσως επόμενη έκδοση GL+, που προσφέρει ελαφρώς περισσότερο εξοπλισμό με τιμή από 14.740 ευρώ. Περιλαμβάνει επιπλέον ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, αυτόνομη πέδηση και τα συστήματα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αναγνώρισης τυφλού σημείου και αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας.
Πέρα από τα εξοπλιστικά του πλεονεκτήματα, το Suzuki Swift προσφέρεται και με ανανεωμένη εμφάνιση. Ειδικότερα η μάσκα εμπρός είναι φρέσκια, με κομψή λεπτομέρεια τη χρωμιωμένη μπάρα. Καλοδεχούμενες είναι και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ενώ προσφέρεται και με δυο νέα μεταλλικά χρώματα (Frame Orange Pearl Metallic & Rush Yellow Metallic). Όσο σπορ είναι το έξω είναι και το μέσα του Swift, με το τριάκτινο μικρής διαμέτρου τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, τα δύο κυκλικά όργανα με την οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα σε αυτά, αλλά και τα σπορ καθίσματα. Σε επίπεδο χώρων, το Swift είναι σε θέση να μεταφέρει στο πίσω κάθισμα δύο ενήλικα άτομα, χωρίς να κάνουν παραχωρήσεις. Για τις αποσκευές, τα 265 λτ. επαρκούν για τις καθημερινές ανάγκες.
Όλη η ουσία όμως κρύβεται κάτω από το καπό του Swift. Εκεί έχουμε το νέο και με μικρότερη χωρητικότητα κινητήρα βενζίνης Dualjet των 1.197 κ.εκ., που συνεργάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα. Αυτό βοηθά τον κινητήρα στην εκκίνηση και στην επιτάχυνση. Αποτελείται από μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια ISG και μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 10 Ah. Η ισχύς αγγίζει τους 83 ίππους, με τη ροπή να ανέρχεται στα 107 Nm διαθέσιμη από τις 2.800 σ.α.λ. Στον τομέα των επιδόσεων, το Swift προσφέρει ικανοποιητική επιτάχυνση, με τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 13,1 δλ. και φτάνει τα 180 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Η εργοστασιακή κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι 3,9 λτ./100 χλμ. και 88 γρ./χλμ. αντίστοιχα (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Μεταξύ των σημείων αναφοράς του Swift Hybrid είναι ακόμα η ευελιξία και η ευχάριστη οδηγική του αίσθηση. Στον fun to drive χαρακτήρα του συμβάλλουν η ελαφριά αλλά με πολύ καλή ακαμψία πλατφόρμα και οι αναρτήσεις με την σφιχτή ρύθμιση. Το μικρό Suzuki κινείται ευθύβολα σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ το τιμόνι είναι αρκετά άμεσο και με καλή πληροφόρηση.
Πηγή: autogreeknews.gr