Υβριδικό Toyota Corolla sedan σε τιμή για καπάρο
Για όσους αναζητούν ένα μικρομεσαίο τετράθυρο αυτοκίνητο με μεγάλες ανέσεις τότε το Corolla Sedan 1.8 Hybrid αξίζει ένα καπάρωμα.
Το επί σειρά ετών αγαπημένο αυτοκίνητο της ελληνικής οικογένειας (και όχι μόνο) το Toyota Corolla, στην υπάρχουσα 12η κατά σειρά γενιά του παρουσιάζεται καλύτερο από ποτέ, πιο σύγχρονο και μοντέρνο σχεδιαστικά, ειδικά όσον αφορά το χάτσμπακ. Ωστόσο και το σεντάν έχει ένα πιστό αγοραστικό κοινό, το οποίο γοητεύεται από κλασικό τριών όγκων αμάξωμα, την εποχή που τα SUV έχουν κυριεύσει τον κόσμο.
Για όσους αναζητούν ένα μικρομεσαίο τετράθυρο αυτοκίνητο με μεγάλες ανέσεις, υβριδικό σύνολο και σε τιμή κάτω από τις 20.000 ευρώ (19.800 ευρώ με την τρέχουσα προσφορά), τότε το Corolla Sedan 1.8 Hybrid αξίζει ένα καπάρωμα. Από την αρχική έκδοση Live περιλαμβάνει όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας, όπως είναι 7 αερόσακους και τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης σημάτων και προσαρμοζόμενο cruise control. Μαζί με αυτά διαθέτει αισθητήρες φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός -πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, διζωνικό κλιματισμό και οθόνη 8 ιντσών.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό
Το εσωτερικό του Corolla Sedan είναι ίδιο με εκείνο του χάτσμπακ σε επίπεδο σχεδιασμού και ποιότητας. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων ToyotaTouch, ενώ την ποιότητα ενισχύει ευρεία χρήση μαλακών υλικών σε ολόκληρη σχεδόν την επιφάνεια του ταμπλό. Το μακρύτερο μεταξόνιο (συγκριτικά με το 5θυρο Corolla), ευνοεί αισθητά το χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών. Επίσης, το μακρύτερο πίσω άκρο επιδρά θετικά και στο χώρο αποσκευών των 471 λίτρων, τα οποία ωστόσο, δεν είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα λόγω του ότι τα μπράτσα του καπό εισέρχονται στο πορτ μπαγκάζ.
Έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση
Το υβριδικό σύνολο του Corolla Sedan αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.8 λτ. ισχύος 98 ίππων και 142 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 50 ίππων και 163 Nm ροπής (συνδυαστική ισχύς 122 ίππων). Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 11,0 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 3,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 77 γρ./χλμ. (WLTP). Σε πραγματικές συνθήκες η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 5,3 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη είναι χαμηλότερη, αφού μπορεί να κινηθεί για εκατοντάδες μέτρα με μόνο την ηλεκτρική ενέργεια. Στα μείον ο αισθητός θόρυβος που ακούγεται στην καμπίνα από τον κινητήρα, κατά την πλήρη επιτάχυνση ή για να διατηρήσει σβέλτους ρυθμούς στον αυτοκινητόδρομο.
Προσανατολισμένο στην άνεση
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα οδήγησης, το Corolla Sedan Hybrid κάνει αντιληπτό στον οδηγό ότι είναι προσανατολισμένο στην παροχή της μέγιστης δυνατής άνεσης. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις με τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και τους πολλαπλούς συνδέσμους με τη μαλακή ρύθμιση φιλτράρουν με επιτυχία τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων. Αναμενόμενα τα όποια σπορτίφ στοιχεία απουσιάζουν, αφού οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι τονισμένες και το τιμόνι παρέχει μέτρια αίσθηση, όπως και το πεντάλ των φρένων.
Πηγή: autogreeknews.gr