Οι τιμές των νέων BMW M3 και M4 στην Ελλάδα
Η BMW ανακοίνωσε το νέο της τιμοκατάλογο με αρκετά νέα μοντέλα και εκδόσεις, μεταξύ των οποίων αυτά που ξεχωρίζουν είναι οι ολοκαίνουργιες και άκρως δυναμικές M3 και M4.
![Οι τιμές των νέων BMW M3 και M4 στην Ελλάδα](https://www.fosonline.gr/media/news/2020/11/26/118235/main/BMW-M3-M4-1-630x420.jpg)
Πριν όμως φτάσουμε στις τιμές, ας κάνουμε ένα φρεσκάρισμα μνήμης σχετικά με τα κύρια χαρακτηριστικά αμφοτέρων, ξεκινώντας από τις δυνατές «καρδιές» τους. Κάτω από το μυώδες καπό τους φιλοξενείται ο 3.0 λτ. εξακύλινδρος εν σειρά M TwinPower, απόδοσης 480 ίππων στις 6.250 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής στις 2.650-6.130 σ.α.λ. Στις M3 και M4 Competition, η απόδοση αυξάνεται στα 510 άλογα στις 6.250 σ.α.λ., με τα 650 Nm να είναι διαθέσιμα μεταξύ 2.750 και 5.500 σ.α.λ. και τον κόφτη να βρίσκεται στις 7.200 σ.α.λ.
![](/media/news/2020/11/26/118235/BMW-M3-M4-2.jpg)
Ολυμπιακός: Σε ρυθμούς MVP ο Βεζένκοφ και ο ηγέτης Φουρνιέ
Οι επιδόσεις αναμενόμενα κόβουν την ανάσα: Στις M3 και M4, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,2 δλ. και τα 0-200 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. Στις Competition το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,9 δλ. και το 0-200 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. Σε κάθε περίπτωση, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Οι Μ3 και M4 καταναλώνουν κατά μέσο όρο 10,8 λτ./100 χλμ. και εκπέμπουν 248 γρ./χλμ. CO2, ενώ οι Competition -ελέω 8τάχυτου αυτόματου- παρουσιάζονται καλύτερες, με 10,2 λτ./100 χλμ. και 234 γρ./χλμ. CO2.
Για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχει ένα 6άρι χειροκίνητο, με λειτουργία Gear Shift Assistant (ηλεκτρονικό «μύτη-τακούνι») για τις M3 και M4 και το 8άρι αυτόματο M Steptronic για τις Competition. Για πρώτη φορά στην ιστορία των μοντέλων, διατίθεται σύστημα τετρακίνησης – κατ’ εκτίμηση από το καλοκαίρι του 2021. Το σύστημα M xDrive μεταφέρει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς και συνδέεται με το ενεργό διαφορικό Active M Differential στον πίσω άξονα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ 4WD και 4WD Sport mode, που κατανέμει ακόμα περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς. Η απενεργοποίηση του DSC (Dynamic Stability Control) φέρνει στην εξίσωση το 2WD.
![](/media/news/2020/11/26/118235/new-bmw-m3-competition-8.jpg)
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση M Adaptive και η συνθετική οροφή από ανθρακόνημα ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των M3 και M4. Ο βασικός εξοπλισμός διαθέτει ακόμα σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών για τον εμπρός άξονα και 19 για τον πίσω, συνδυασμένες με ελαστικά 275/40 ZR18 και 285/35 ZR19 αντίστοιχα. Ντεμπούτο κάνει και το προαιρετικό M Drive Professional, το οποίο είναι σχεδιασμένο ειδικά για οδήγηση στην πίστα.
Ας δούμε παρακάτω και τις τιμές:
M3: 128.000 ευρώ
M3 Competition: 133.800 ευρώ
M4: 131.000 ευρώ
M4 Competition: 136.000 ευρώ
Πηγή: autogreeknews.gr