Η νέα Mercedes-Maybach S-Class ξεχειλίζει πολυτέλεια
Η Mercedes μόλις παρουσίασε τη νέα «βασίλισσα» της γκάμας, υπό τη μορφή της νέας Maybach S-Class. Της υπερπολυτελούς εκτέλεσης της ολοκαίνουργιας W223.
Η (προαιρετική) διχρωμία στο αμάξωμα αποτελεί ίδιον της Maybach και εφαρμόζεται με το χέρι, μέσα από μια εξαιρετικά προσεγμένη και λεπτομερή διαδικασία βαφής, που διαρκεί μέχρι μια εβδομάδα! Δέκα διαφορετικοί συνδυασμοί προσφέρονται, «Kalahari Gold-Rubellite Red» ο συγκεκριμένος. Η εκτεταμένη χρήση χρωμίου στον προφυλακτήρα, τη μάσκα και τις ζάντες (20 ιντσών στάνταρ, 21 ως έξτρα), επίσης ξεχωρίζει την «ήρα από το στάρι» (όπου «στάρι» η απλή S-Class). Το υπερμέγεθες αμάξωμά της φτάνει τα 5.469 χλστ. σε μήκος, τα 1.921 χλστ. σε πλάτος και τα 1.510 χλστ. σε ύψος. Το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 18 εκατοστά, φτάνοντας συνολικά τα 3.396 χλστ. και προϊδεάζοντας για την υπέρτατη χλιδή στο εσωτερικό. Σε αυτό, οδηγός και επιβάτες μπορούν να εισέλθουν με το πάτημα ενός κουμπιού, για πρώτη φορά σε Mercedes-Maybach.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Δέρμα και ξύλο κορυφαίων προδιαγραφών καλύπτουν κάθε σπιθαμή της καμπίνας, ενώ 4 οθόνες φροντίζουν για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των τυχερών επιβαινόντων: ο ψηφιακός 3D πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, η οθόνη OLED στο κέντρο της κονσόλας των 12,8 ιντσών και δυο 11,6 ιντσών στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, για τους πίσω επιβάτες. Μέχρι και αποσπώμενο tablet υπάρχει στο στάνταρ εξοπλισμό. Φυσικά, από τον προαιρετικό εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να λείπει και το ψυγείο που τοποθετείται στο πίσω υποβραχιόνιο και διαθέτει ρυθμιζόμενη θερμοκρασία από +1 έως +7 ° C.
Η Maybach είναι φτιαγμένη για να οδηγείται από σοφέρ, προσφέροντας πίσω καθίσματα που ρυθμίζονται σε κλίση, διαθέτουν εκτεινόμενα ανάκλιντρα και κάνουν μασάζ μέχρι στις γάμπες! Την εσωτερική γαλήνη διασφαλίζει σύστημα εξουδετέρωσης εισερχόμενων θορύβων, που παράγει αντίρροπα ηχητικά κύματα και αφήνει τα αυτιά των επιβατών στην ησυχία τους. Επίσης, εξοπλίζεται με έως 18 αερόσακους για όλους τους επιβάτες, όπως μετωπικούς, πλευρικούς οροφής, ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα και στις ζώνες ασφαλείας.
Αναλόγως αγοράς, την κίνηση αναλαμβάνουν δυο κινητήρια σύνολα. Η S580 4MATIC συνδυάζει τον 4λιτρο και ήπια υβριδικό (48 Volt EQ Boost) V8 twinturbo των 496 ίππων, με σύστημα τετρακίνησης και 9άρι αυτόματο κιβώτιο. Η S650 θα διαθέτει τον 6λιτρο V12 twinturbo των 621 ίππων, επίσης με σύστημα τετρακίνησης και το 9άρι G-TRONIC. Η αερανάρτηση και το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης είναι στάνταρ, με το τελευταίο να στρίβει τους πίσω τροχούς έως 11 μοίρες αντίθετα από τους μπροστά και να μειώνει τον κύκλο στροφής κατά 2,3 μέτρα.
Πηγή: autogreeknews.gr