Ποιο είναι το αυτοκίνητο «κράχτης» στην Ελλάδα;
Τα αυτοκίνητα «κράχτες», δηλαδή οι πολύ φθηνές εισαγωγικές εκδόσεις μοντέλων που έχουν στόχο να προσελκύσουν πελάτες, χάρη στην πολύ χαμηλή τιμή.
Τα αυτοκίνητα «κράχτες», δηλαδή οι πολύ φθηνές εισαγωγικές εκδόσεις μοντέλων που έχουν στόχο να προσελκύσουν πελάτες, χάρη στην πολύ χαμηλή τιμή και ας έλλειπαν πολλά στοιχεία από τον εξοπλισμό τους, ήταν μία συνήθης τακτική των αντιπροσωπειών. Μοντέλα που ξεκινούσαν για παράδειγμα από 9.999 ευρώ δεν τα αγόραζε κανείς, με αποτέλεσμα να κατευθύνεται σε πιο ακριβές εκδόσεις για να πάρει ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, υδραυλικό τιμόνι κ.λπ. Έτσι όμως οι αντιπροσωπείες πετύχαιναν ένα βασικό στόχο: Να φέρουν τον πελάτη στην έκθεση.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Σήμερα οι βασικές εκδόσεις των φθηνότερων αυτοκινήτων, ειδικά των μίνι και μικρών διαθέτουν στον εξοπλισμό τους τις απαραίτητες προαναφερθείσες βασικές ανέσεις. Τα περισσότερα φθηνά μοντέλα μπορεί να έχουν απλά ηχοσυστήματα αντί για οθόνες και να μην εξοπλίζονται με ηλεκτρικούς καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου, όμως δεν είναι τελείως «γυμνά».
Μοναδική εξαίρεση αποτελεί το Toyota Aygo στη βασική έκδοση X-Cool. Με το 3θυρο αμάξωμα και την τρέχουσα προωθητική ενέργεια, πωλείται στην τιμή των 9.920 ευρώ, αποτελώντας το φθηνότερο αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Ωστόσο, από τον εξοπλισμό του, απουσιάζουν τα ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, το κεντρικό κλείδωμα των θυρών και το στροφόμετρο.
Τα μόνα στάνταρ στοιχεία που περιλαμβάνει (εκτός του υποχρεωτικού ESP) είναι 6 αερόσακοι, air condition, ραδιόφωνο με 2 ηχεία και ηλεκτρική υποβοήθηση στο τιμόνι. Τα ηλεκτρικά παράθυρα είναι στάνταρ στην αμέσως επόμενη έκδοση X-City, στην τιμή των 10.280 ευρώ. Το κεντρικό κλείδωμα των θυρών μαζί με οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας συν κάποια επιπλέον διακοσμητικά περιλαμβάνει η έκδοση Χ-Play των 11.490 ευρώ με το 5θυρο αμάξωμα. Κοινώς, από τις 9.920 ευρώ που κοστίζει το Aygo «κράχτης» χρειάζονται άλλα 1.520 ευρώ για μια έκδοση με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό.
Να υπενθυμίσουμε ότι την κίνηση του Toyota Aygo (διαβάστε εδώ τη δοκιμή) αναλαμβάνει το 1.000άρι μηχανικό σύνολο των 72 ίππων και των 93 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 13,8 δλ., τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 93 γρ./χλμ.
Πηγή: autogreeknews.gr