Η Honda γιορτάζει τα 30α γενέθλια του NSX (vid)
To NSX ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με πλαίσιο κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, ζυγίζοντας συνολικά μόλις 1.370 κιλά.
Πριν από 30 χρόνια, οι Ιάπωνες ήρθαν από το πουθενά, τα έβαλαν με τις Ferrari και Porsche στο γήπεδό τους και τους έβαλαν τα γυαλιά. Ήταν η εποχή που η Honda, λάνσαρε το New Sportscar eXperimental.
Από εκεί που τα υπεραυτοκίνητα απαιτούσαν δεκάδες συμβιβασμούς και εμφάνιζαν πάσης λογής χούγια, ήρθε ένα αυτοκίνητο από τον κατασκευαστή των Civic και Accord να δείξει στις φημισμένες δυνάμεις το μέλλον. Το NSX παρείχε πρωτόγνωρη ορατότητα και πρακτικότητα στον οδηγό, προσέφερε τόνους απόλαυσης χωρίς να του κόβει το αίμα στις στροφές, δεν έτριζε, δεν παρουσίαζε ενοχλητικούς θορύβους, δεν συμβιβαζόταν στον τομέα της άνεσης/κύλισης και, το βασικότερο: δεν έσπαγε. Με λίγα και απλά λόγια, το καλύτερο supercar της εποχής του και το εγχειρίδιο κατασκευής για τα σημερινά.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Ένα τέτοιο ορόσημο της αυτοκίνησης, δεν θα μπορούσε να μην έχει το πάρτι γενεθλίων του! Η Honda, μέσα από το επίσημο site της, γιορτάζει τα 30 χρόνια NSX με 30 διαφορετικούς τρόπους. Είτε μιλάμε για video, είτε για φωτογραφίες, είτε για ιστορικά στοιχεία ή για συνδυασμό όλων, οι Ιάπωνες αποτίουν έναν φόρο τιμής διαρκείας στο αυτοκίνητο που όχι μόνο εκτόξευσε το status της εταιρίας, αλλά αναδιαμόρφωσε το πρίσμα μέσα από το οποίο άπαντες έβλεπαν μέχρι τότε τα υπεραυτοκίνητα.
To NSX ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με πλαίσιο κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, ζυγίζοντας συνολικά μόλις 1.370 κιλά. Το μικρό βάρος έκανε τους 270 ίππους και τα 285 Nm του 3λιτρου V6 (κόφτης στις 8.300 σ.α.λ.), να φαντάζουν πολλά περισσότερα. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρωνόταν σε 5,6 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 270 χλμ./ώρα. Αργότερα, το ατμοσφαιρικό μοτέρ ανέβηκε στα 3.2 λίτρα και τα 280 άλογα, ενώ προς το τέλος της καριέρας της 1ης γενιάς (μετά το facelift του 2000) έφτασε στο απόγειο των 294 ίππων, στο κέντρο του εμβληματικού NSX-R.
Η 2η γενιά άργησε μια δεκαετία, αλλά άξιζε τον κόπο. Προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής, plug-in υβριδικό και πανίσχυρο, το NSX MK2 επίσης έχει έναν VTEC V6 στο κέντρο, αλλά 3.5 λίτρων, με 2 τούρμπο και σε συνέργεια με 3 ηλεκτροκινητήρες. Η απόδοση του βενζινοκινητήρα φτάνει τους 507 ίππους στις 6.500-7.500 σ.α.λ. και τα 550 Nm στις 2.000-6.000 σ.α.λ. Ήδη μιλάμε για σχεδόν διπλή ισχύ σε σχέση με το πρώτο NSX, που γίνεται υπερδιπλάσια όταν μπει το ρεύμα στην εξίσωση. Η συνολική απόδοση φτάνει τα 581 άλογα και 645 Nm, συνδυαζόμενη με 9άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης SH-AWD. Άλλα ήθη, άλλα έθιμα, αλλά και επίπεδο επιδόσεων: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ. και τελική 307 χλμ./ώρα.
Πηγή: autogreeknews.gr