Νέο ηλεκτρικό Nissan Ariya με έως 394 ίππους
Το πρωτότυπο Nissan Ariya αποκαλύπτεται στην έκδοση παραγωγής και διαφέρει ελάχιστα σχεδιαστικά από το αρχικό μοντέλο.
Το πρωτότυπο Nissan Ariya που είδαμε τελευταία τον Οκτώβριο του 2019, τώρα αποκαλύπτεται στην έκδοση παραγωγής και διαφέρει ελάχιστα σχεδιαστικά από το αρχικό μοντέλο, διατηρώντας το δυναμικό και φουτουριστικό του παρουσιαστικό.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο coupe crossover, με μήκος 4.595 χλστ., πλάτος 1.850 χλστ., ύψος 1.660 χλστ. και μεταξόνιο 2.775 χλστ. Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της κοινοπραξίας για 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εξωτερικά ξεχωρίζει από την πολύ μεγάλη κλειστού τύπου μάσκα, τα λεπτά LED εμπρός φώτα και τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα μπούμερανγκ. Έντονα ανάγλυφες επιφάνειες υπάρχουν παντού, όπως και πίσω με το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και την αεροτομή στο τελείωμα της καμπύλης οροφής.
Στο εσωτερικό του Nissan Ariya κυριαρχεί ο μινιμάλ σχεδιασμός, καθώς τα φυσικά χειριστήρια είναι ελάχιστα. Όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου ελέγχονται και απεικονίζονται στις δύο μεγάλες οθόνες των 12,3 ιντσών του πίνακα οργάνων και των 12,3 ιντσών του συστήματος infotainment. Κατά τα γνωστά πλέον πρότυπα, υπάρχουν και φωνητικές εντολές που ενεργοποιούνται λέγοντας το όνομα της μάρκας και συγκεκριμένα στο Ariya ο οδηγός λέει «Hey Nissan» ή «Hello Nissan». Στάνταρ είναι και το σύστημα ProPILOT που επιτρέπει μερική αυτόνομη οδήγηση, με λειτουργίες stop-and-go στην κίνηση στο αυτοκινητόδρομο και διατήρηση της πορείας του αυτοκινήτου εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του.
Μεταξύ των τεχνολογικών σημείων αναφοράς στο εσωτερικό του Ariya είναι και οι διακόπτες αφής του συστήματος κλιματισμού στην κεντρική κονσόλα. Αυτοί παρέχουν ίδια αίσθηση με τους μηχανικούς διακόπτες στο άγγιγμα και εμφανίζονται όταν το αυτοκίνητο είναι ενεργοποιημένο. Η κονσόλα ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα μπορεί να μετακινηθεί για να ταιριάζει στις προσωπικές ρυθμίσεις του οδηγού και να αποθηκευτούν ως μέρος του προφίλ. Επιπλέον, όλοι οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους άφθονους χώρους, κάτι στο οποίο εξυπηρετεί και το εντελώς επίπεδο δάπεδο. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα μεταξύ 408 έως 468 λτ., ανάλογα το μοντέλο.
Το Nissan Ariya θα προσφέρεται σε εκδόσεις με κίνηση στους δύο ή σε όλους τους τροχούς, σε 5 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος και σε δύο επιλογές μπαταριών. Το αρχικό Ariya 2WD 63 kWh έχει ισχύ 218 ίππων και 300 Nm ροπής, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ., η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα και η αυτονομία αγγίζει τα 360 χλμ. (WLTP). Το 2WD 87 kWh αποδίδει 242 ίππους και 300 Nm ροπής, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., η τελική φτάνει τα 160 χλμ./ώρα και η αυτονομία είναι έως 500 χλμ.
Το διπλού ηλεκτροκινητήρα Ariya AWD – e-4ORCE 63kWh με τους 279 ίππους και τα 560 Nm ροπής επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ., η τελική είναι 200 χλμ./ώρα και η αυτονομία έως 340 χλμ./ώρα. Το AWD – e-4ORCE 87kWh έχει ισχύ 306 ίππων και 600 Nm ροπής, 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ., τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα και αυτονομία έως 460 χλμ. Το ισχυρότερο AWD – e-4ORCE 87kWh Performance αποδίδει 394 ίππους και 600 Nm ροπής, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ., η τελική φτάνει τα 200 χλμ./ώρα και η αυτονομία είναι μέχρι 400 χλμ.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έως και τέσσερα προφίλ οδήγησης, το Standard, το Sport και το Eco (το e-4ORCE περιλαμβάνει και επιλογή Snow).Το βάρος του Ariya κυμαίνεται από 1,8 έως 2,3 τόνους και πατάει σε 19 ιντσών ζάντες (προαιρετικά και 20 ιντσών) με ελαστικά διαστάσεων 255/45R20.
Πηγή: autogreeknews.gr