Φθηνά μεταχειρισμένα μικρομεσαία αυτοκίνητα 10ετίας
Στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων υπάρχουν πάρα πολλές προτάσεις για κάθε γούστο και οικονομική δυνατότητα.
Στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων υπάρχουν πάρα πολλές προτάσεις για κάθε γούστο και οικονομική δυνατότητα. Μεταξύ των πιο δημοφιλών μοντέλων είναι τα μικρομεσαία 5θυρα, καθώς καλύπτουν τις ανάγκες μιας οικογένειας με πρακτικότητα και χωρίς πολλά έξοδα αγοράς και χρήσης.
Ακόμα και τα μικρομεσαία χάτσμπακ 10ετίας παραμένουν σύγχρονα, περιλαμβάνουν όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και πωλούνται σε οικονομικές τιμές. Με γύρω στις 5.000 με 6.000 ευρώ προσφέρονται μοντέλα Citroen C4, Fiat Bravo, Ford Focus, Hyundai i30 και Peugeot 308, του 2010, με κινητήρες 1.4 λτ. Πιο αναλυτικά, σας τα παρουσιάζουμε παρακάτω με τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά, εξοπλισμό, τα θετικά και αρνητικά τους και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζετε, πριν την αγορά τους.
Citroen C4 1.4 5d 90 PS
Το Citroen C4 παραμένει ενδιαφέρον σχεδιαστικά, τόσο εξωτερικά, όσο και στο μοντέρνο εσωτερικό του. Στην καμπίνα του γαλλικού αυτοκινήτου θα μετακινηθούν άνετα τέσσερις επιβάτες στα αναπαυτικά καθίσματα, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 352 λίτρα. Ποιοτικά διαθέτει μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και είναι καλοφτιαγμένο, ωστόσο από πλευράς εργονομίας ο διπλός πίνακας οργάνων και τα χειριστήρια στο τιμόνι δεν είναι ιδιαίτερα λειτουργικά.
Οδηγώντας το Citroen C4, το πρώτο στοιχείο που εκτιμάται είναι η προσφερόμενη άνεση από την ανάρτηση, αν και αφήνει να περάσουν ορισμένοι θόρυβοι στο εσωτερικό. Η οδική του συμπεριφορά είναι ουδέτερη και το ελαφρύ τιμόνι παρέχει καλή αμεσότητα. Όσον αφορά τον 1.4 λίτρων κινητήρα των 90 ίππων είναι αρκετά «ζωντανός», χάρη και στην σφιχτή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου με το μέτριο όμως σε αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων.
Βασικός εξοπλισμός: ABS, 6 αερόσακοι, ρυθμιζόμενο τιμόνι, ηλ. παράθυρα, air condition και ηχοσύστημα.
+ Οδική συμπεριφορά, άνεση, χώροι, σχεδίαση
– Εργονομία, κατανάλωση, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.360 κ.εκ., Ισχύς: 90/5.250 PS/σ.α.λ., Ροπή: 133/3.250 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 14,2 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,4 λτ./100 χλμ., Χώρος αποσκευών 352 λτ.
Fiat Bravo 1.4 90 PS
Η σπορτίφ σχεδίαση του αμαξώματος του Fiat Bravo αποτελεί ένα από τα θετικά του γνωρίσματα, όπως και η ενδιαφέρουσα εικόνα στο εσωτερικό του. Τη μοντέρνα σχεδίαση του ταμπλό ενισχύει το μαλακό υλικό στο ταμπλό με όψη ανθρακονήματος, ενώ γενικά η ποιότητα κατασκευής είναι καλή. Οι προσφερόμενοι χώροι στο εσωτερικό του Fiat Bravo θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες τεσσάρων ενήλικων φιλοξενούμενων. Μεγάλο -για τα δεδομένα της κατηγορίας- είναι το πορτ μπαγκάζ των 400 λίτρων.
Η οδική συμπεριφορά του Bravo είναι καλή, με ουδέτερα χαρακτηριστικά σε κάθε διαδρομή. Παράλληλα η ανάρτησή του εξασφαλίζει ικανοποιητική άνεση, ωστόσο αντιδρά σχετικά ξερά στις έντονες ανωμαλίες των δρόμων. Αρνητικό του στοιχείο αποτελεί η ελαφριά αίσθηση του τιμονιού, ειδικά στις στροφές και σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Ο ατμοσφαιρικός 1.400άρης κινητήρας των 90 ίππων κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αυτοκίνητο χωρίς να ενθουσιάζει και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.
Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέφτες, air condition και ηχοσύστημα.
+ Σχεδίαση, άνεση, οδική συμπεριφορά, χώροι
– Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, ελαφριά αίσθηση τιμονιού
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.368 κ.εκ., Ισχύς: 90/5.550 PS/σ.α.λ., Ροπή: 128/4.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,7 λτ./100 χλμ., Χώρος αποσκευών 400 λτ.
Ford Focus 1.4 80 PS
Σε πολύ προσιτές τιμές προσφέρεται και το Ford Focus με τον 1.400άρη κινητήρα. Το μικρομεσαίο Ford παραμένει σύγχρονο σχεδιαστικά, εξωτερικά και στο εσωτερικό όπου έχει γίνει χρήση αφρώδους υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό που το αναβαθμίζει ποιοτικά. Ωστόσο η συναρμογή σε επιμέρους επιφάνειες θα μπορούσε να ήταν πιο προσεγμένη. Στα θετικά στοιχεία του εσωτερικού ανήκουν οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και το αρκετά ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ των 385 λίτρων.
Σημείο αναφοράς και του 2ης γενιάς Focus αποτελεί η πολύ καλή οδική συμπεριφορά που προσφέρουν οι σωστά ρυθμισμένες ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις και το στιβαρό πλαίσιο. Ο οδηγός λαμβάνει θετική αίσθηση από το ακριβές και σωστά «ζυγισμένο» τιμόνι αν και ο κινητήρας των 1.4 λτ. με τους 80 ίππους είναι οριακά επαρκής για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Βασικός εξοπλισμός: ABS, ESP, 4 αερόσακοι, a/c, ράδιο CD, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και κεντρικό κλείδωμα.
+ Οδική συμπεριφορά, χώροι, οδηγική αίσθηση
– Ατέλειες στην συναρμογή του εσωτερικού, επιδόσεις – απόδοση κινητήρα
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.388 κ.εκ., Ισχύς: 80/5.700 PS/σ.α.λ., Ροπή: 124/3.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 14,1 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,6 λτ./100 χλμ., Χώρος αποσκευών 385 λτ.
Hyundai i30 1.4 λτ. 109 PS
Το πρώτης γενιάς Hyundai i30 παραμένει ένα ενδιαφέρον μικρομεσαίο αυτοκίνητο με πολύ καλό εξοπλισμό, δυνατό κινητήρα και ελκυστική συνολικά εικόνα, ενώ προσφέρεται σε χαμηλές τιμές. Το εσωτερικό του i30 διακρίνεται από την προσεγμένη ποιότητα υλικών και φινιρίσματος και τους άνετους χώρους για τους φιλοξενούμενους. Η εργονομία δεν προβληματίζει, ωστόσο η θέση οδήγησης με το σχετικά χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι ίσως να μην βολέψει κάποιους οδηγούς.
Θετικές κριτικές αποσπά το i30 και στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της προσφερόμενης άνεσης, μέσω της μαλακής και ανεξάρτητης σε όλους τους τροχούς ανάρτησης. Στα «συν» του i30 ανήκει και ο δυνατός, ελαστικός και με πολύ καλές επιδόσεις κινητήρας των 1.4 λτ. των 109 ίππων, ωστόσο ο επιλογέας του κιβωτίου των ταχυτήτων παρουσιάζει ασάφεια, όπως ισχύει αντίστοιχα και για την αίσθηση του τιμονιού.
+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, βασικός εξοπλισμός, επιδόσεις, χώροι επιβατών
– Επαναφορά του τιμονιού, αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων, θέση οδήγησης
Βασικός εξοπλισμός: ABS, TCS, 6 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, κεντρικό κλείδωμα, a/c και ράδιο CD.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.397 κ.εκ., Ισχύς: 109/6.200 PS/σ.α.λ., Ροπή: 137/5.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,6 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,1 λτ./100 χλμ., Χώρος αποσκευών 340 λτ.
Peugeot 308 1.4 λτ. 95 PS
Ένα πλήρες μικρομεσαίο 5θυρο αυτοκίνητο είναι το προγενέστερο Peugeot 308 με τη μοντέρνα σχεδίαση εξωτερικά και το ελκυστικό εσωτερικό. Σε αυτό το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό καλύπτεται από παχύ αφρώδες υλικό, ενώ προσεγμένη είναι η συναρμογή και το φινίρισμα. Οι επιβάτες θα μετακινηθούν με άνεση στα αναπαυτικά καθίσματα και χωρίς να κάνουν παραχωρήσεις σε χώρους. Το πορτ μπαγκάζ είναι ικανοποιητικό σε χωρητικότητα με τα 348 λίτρα και το εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Ο 1.400άρης κινητήρας με τους 95 ίππους προσφέρει σβέλτες επιδόσεις και έχει θετικό τράβηγμα, χάρη και στην σφιχτή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου με τον χαλαρό όμως και με μακριές διαδρομές επιλογέα. Επίσης, στο δρόμο το 308 διακρίνεται και για τον επιτυχημένο συνδυασμό άνεσης και σταθερότητας ανεξαρτήτως διαδρομής, εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον οδηγό.
Βασικός εξοπλισμός: ABS, 6 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, air condition, κεντρικό κλείδωμα, ράδιο CD
+ Οδική συμπεριφορά, άνεση, «ζωηράδα» κινητήρα, χώροι, ποιότητα υλικών
– Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, θόρυβος κινητήρα, κατανάλωση
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.397 κ.εκ., Ισχύς: 95/6.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 136/4.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,7 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,5 λτ./100 χλμ., Χώρος αποσκευών 348 λτ.
Πηγή: autogreeknews.gr