30 χρόνια Subaru Tecnica International!
Η θυγατρική με ευθύνη τις αγωνιστικές υποχρεώσεις και τα αυτοκίνητα επιδόσεων της ιαπωνικής μάρκας
Το ημερολόγιο έδειχνε 2 Απριλίου 1988, όταν η ιδρύθηκε η Subaru Tecnica International, η οποία έμεινε γνωστή ως STI. Τα τρία αυτά γράμματα έγιναν συνώνυμο των αγώνων ράλι και των σπορ αυτοκινήτων για τους δρόμους, με εκατομμύρια θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Ανάμεσά τους και χιλιάδες Έλληνες, που είτε αγόρασαν ένα Impreza STI είτε θαύμαζαν κάθε καλοκαίρι τα μπλε Subaru να αναστατώνουν τα βουνά στο Ράλι Ακρόπολις.
Η πρώτη συμμετοχή της STI στο WRC έγινε το 1990 με το Safari Rally. Πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο ήταν το Legacy, με το οποίο ο Colin McRae νίκησε στη Νέα Ζηλανδία το 1993. Το επόμενο έτος η STI επέλεξε το Impreza, με το οποίο γνώρισε μεγάλες επιτυχίες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Κατέκτησε 3 συνεχόμενους τίτλους (1995, 1996, 1997), ενώ το κοντέρ σταμάτησε στις 47 νίκες. Μαζί της στέφθηκαν πρωταθλητές ο Colin McRae (1995), ο Richard Burns (2001) και ο Peter Solberg (2003).
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Πρώτο αυτοκίνητο δρόμου της STI ήταν το Legacy RS RA του 1989. Έφερε κινητήρα boxer 220 ίππων, ειδική ανάρτηση και φρένα. Το 1992 κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το περιορισμένης παραγωγής Legacy STI και δύο χρόνια αργότερα κυκλοφόρησε το WRX STI. Μεσολάβησαν αρκετές ακόμη εκδόσεις του Impreza, μέχρι το 2017 όταν το WRX STI Type RA NBR έσπασε το ρεκόρ για sedan στο Nurburgring (με χρόνο 6:57,5).
Πηγή: gogar.gr
Διαβάστε επίσης: