Παρουσία Ολυμπιακού η συνάντηση της ΕΣΑΠ
Ο Γιώργος Τοτόμης εκπροσώπησε τον Ολυμπιακό στη συνάντηση της Δευτέρας (20/1) στα γραφεία της ΕΣΑΠ με θέμα την εμπορική ανάπτυξη του πρωταθλήματος Volley League Ανδρών.
Χρήσιμα συμπεράσματα για το μάρκετινγκ του επαγγελματικού βόλεϊ καταγράφηκαν στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΣΑΠ. Το «παρών» έδωσαν στελέχη των ΤΑΑ της Volley League, εκπρόσωποι φορέων του βόλεϊ, καθώς και στελέχη από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των media, του αθλητικού marketing και της διαφήμισης.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του τμήματος Μarketing επικοινωνίας και Δημοσιών Σχέσεων και το workshop είχε θέμα: «H εμπορική ανάπτυξη του Πρωταθλήματος της Volley League (καταγραφή αθλητικής διαφημιστικής αγοράς, σχεδιασμός ενεργειών ως προς την προσέλκυση χορηγών στο πρωτάθλημα, δημιουργία νέων πηγών εσόδων)».
Οι ειδικοί της αγοράς και του αθλητικού μάρκετινγκ κατέθεσαν ενδιαφέρουσες απόψεις για δράσεις που θα βοηθήσουν την πορεία της ΕΣΑΠ και του ελληνικού βόλεϊ. Τη συζήτηση συντόνισαν ο Βασίλης Παπαγεωργίου υπεύθυνος Μarketing EΣΑΠ, η Έφη Μπούρα υπεύθυνη Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων ΕΣΑΠ και ο Γιώργος Κερκινές υπεύθυνος αγωνιστικού τμήματος ΕΣΑΠ.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Με την παρουσία τους τίμησαν την πρωτοβουλία της ΕΣΑΠ ο Χρήστος Μονιάκης (ΕΡΤ), ο Γιώργος Ράδος (Αsset Ogilvy), ο Γιάννης Μπίκας (Sponsor Value), ο Jonny Katanchian (Genius Sport), ο Πάνος Παπαδάκος (Κηφισιά), ο Παναγιώτης Πελεκούδας (ΠΑΣΑΠ), ο Tάσος Στασινόπουλος (ΕΟΠΕ), ο Σταύρος Ζαζάνης, η Άσπα Χατζηβαγιάννη, ο Γιώργος Τοτόμης (Ολυμπιακός), η Ζωή Νικολαϊδου και ο Δημήτρης Μπαρμπάκης (Παναθηναϊκός).
O ΠΑΟΚ δε μπόρεσε να παραβρεθεί ωστόσο έστειλε εγγράφως τις προτάσεις του. Τα συμπεράσματα και οι προτάσεις θα κατατεθούν στο ΔΣ της ΕΣΑΠ στις 21 Ιανουαρίου και θα κοινοποιηθούν και στην ΕΟΠΕ για αξιοποίηση.