Google: Κάνει ακόμα πιο περίεργη την αναζήτηση στο iOS
Η Google κάνει ακόμα πιο πολύπλοκη την αναζήτηση στο iOS
Η εφαρμογή Google Search στο iOS λαμβάνει μια ενημέρωση που θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις ιστοσελίδες. Σύμφωνα με δημοσίευμα του 9to5Google, αναπτύσσεται μια νέα λειτουργία που ονομάζεται «Page Annotations», η οποία ουσιαστικά θα ενσωματώσει τη λειτουργικότητα του Search απευθείας στις ιστοσελίδες.
Τα Page Annotations εντοπίζουν αυτό που η Google θεωρεί «ενδιαφέρουσες οντότητες» σε μια ιστοσελίδα και τις επισημαίνουν με links που μπορούν να γίνουν κλικ. Όταν ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια επισημασμένη οντότητα, θα μεταφέρεται σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης μέσα στην ίδια την εφαρμογή της Google, βγαίνοντας από την αρχική ιστοσελίδα και ανοίγοντας ένα αναδυόμενο παράθυρο. Ουσιαστικά, η λειτουργία αυτή εισάγει links σε ιστοσελίδες που δεν έχει συμπεριλάβει ο εκδότης της ιστοσελίδας και χωρίς την άδειά του.
Ολυμπιακός: Η «πρώτη» του Μασούρα στο Europa League
Αυτή η νέα λειτουργία έχει τα θετικά της και μπορεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Από τη μία πλευρά, μπορεί να διευκολύνει τη διαδικασία έρευνας, επιτρέποντας στους χρήστες να εναλλάσσονται αβίαστα μεταξύ ιστοσελίδων και αποτελεσμάτων αναζήτησης χωρίς να εγκαταλείπουν την εφαρμογή Google. Επιπλέον, μπορεί να προσφέρει μια πιο εστιασμένη εμπειρία αναζήτησης, εμφανίζοντας μόνο τα πιο σχετικά αποτελέσματα για μια συγκεκριμένη οντότητα.
Ωστόσο, υπάρχουν επίσης ορισμένα πιθανά μειονεκτήματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Για παράδειγμα, τα Page Annotations θα μπορούσαν να οδηγήσουν τους χρήστες να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο μέσα στο οικοσύστημα της εφαρμογής Google και λιγότερο χρόνο στην εξερεύνηση του ευρύτερου διαδικτύου. Επιπλέον, υπάρχει η ανησυχία ότι η Google μπορεί να δώσει προτεραιότητα στα δικά της αποτελέσματα αναζήτησης έναντι εκείνων άλλων παρόχων.
Για να αντιμετωπιστούν πιθανώς οι όποιες ανησυχίες, η Google δήλωσε ότι οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων μπορούν να επιλέξουν να εξαιρεθούν από το Page Annotations. Ωστόσο, η διαδικασία εξαίρεσης μπορεί να διαρκέσει έως και 30 ημέρες, πράγμα που σημαίνει ότι οι χρήστες μπορεί να είναι εκτεθειμένοι στη λειτουργία για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Όπως επισημαίνει το 9to5Google, η λειτουργία αυτή είναι παρόμοια με τα «ad intents» που εισήγαγε η Google στην πλατφόρμα AdSense νωρίτερα φέτος, καθώς τοποθετεί αυτόματα links που εμφανίζουν «σχετικά, οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης με διαφημίσεις» στο κείμενο της ιστοσελίδας. Η διαφορά, ωστόσο, είναι ότι οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων έχουν την επιλογή να συμμετέχουν στα ad intents, αντί να επιλέγουν να μην συμμετέχουν...
Πηγή: techgear.gr