Ένας μόνο συνθέτης απέδιδε τα δικαιώματα στην Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Από όλους όσοι «σκέπαζαν» το όνομα της Παπαγιαννοπούλου στους δίσκους, ένας μόνο συνθέτης έβαζε εξαρχής το όνομά της δίπλα στο δικό του.
Πρόσωπο αιχμής για την ελληνική δισκογραφία η Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου άφησε εποχή τόσο με τους στίχους όσο και με τα βάσανά της
Η «γρια» του ελληνικού τραγουδιού έγραφε σπουδαίους στίχους με χαρακτηριστική ευκολία αλλά τους ξεπουλούσε για να κορέσει το πάθος για την χαρτοπαιξία.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Κατά κάποιο τρόπο αποδείχτηκε άστοργη μάνα για τα πνευματικά της παιδιά, πολλά από τα οποία διεκδίκησε εκ των υστέρων. Σήμερα έχει αποδοθεί δικαιοσύνη κατά ένα μεγάλο μέρος, ωστόσο η αδέσποτη στιχουργία της Ευτυχίας θα μας απασχολεί ακόμα για πολλά χρόνια.
Τριζάτες επιτυχίες όπως το «Όλα είναι ένα ψέμα» και τα «Καβουράκια» εξελίχθηκαν σε μέγα ζήτημα. Στο δρόμο της Παπαγιαννοπούλου βρέθηκαν μεγάλοι συνθέτες και τραγουδιστές όπως ο Τσιτσάνης, ο Καζαντζίδης, ο Χατζιδάκις, ο Χιώτης και ο Καλδάρας. Με μερικούς από αυτούς είχε διαφορές. Ένας ωστόσο δεν συμφώνησε ποτέ να της πάρει οποιοδήποτε τραγούδι για ένα κομμάτι ψωμί. Μπορεί να μην την διευκόλυνε ποτέ, όπως παραπονιόταν η ίδια, αλλά στο τέλος της μέρας δεν ήταν ποτέ ριγμένη.
Ο Τρικαλινός συνθέτης Απόστολος Καλδάρας δεν επέτρεψε ποτέ να ειπωθεί κακή κουβέντα για το άτομό του και στην περίπτωση της Παπαγιαννοπούλου δεν έκανε εξαίρεση. Η «γριά» έσκουζε και ενίοτε τον έβριζε που δεν δεχόταν να του πουλήσει κάποιους από τους στίχους της. Ο Καλδάρας όμως ήξερε ότι στο τέλος θα τον ευγνωμονούσε όπως κι έγινε.
Σήμερα κατονομάζεται ως ο μόνος που δεν παρέλειπε ποτέ να βάζει το όνομα της Παπαγιαννοπούλου στους δίσκους, φροντίζοντας έτσι ώστε η συνεργάτιδά του να παίρνει τα δικαιώματά της κανονικά. Δεν της έκανε χάρες και δεν της έδινε μπροστάντζες για τους στίχους αλλά δεν την έριξε και ποτέ. Η Ευτυχία τότε θύμωνε συχνά μαζί του. Ισχύει όμως κι εδώ η λαϊκή παροιμία: «Όποιος σ’ αγαπά, σε κάνει και κλαις».