Η Λίτσα Διαμάντη κατηγορούσε τον Καζαντζίδη για προνομιακή μεταχείριση στο στούντιο
Στα μέσα της δεκαετίας του '60 ο Καζαντζίδης χωρίζει με τη Μαρινέλλα και συνεργάζεται δισκογραφικά με την Λίτσα Διαμάντη.
Η ανερχόμενη τότε τραγουδίστρια Λίτσα Διαμάντη είχε την ευκαιρία να πλαισιώσει με τα σεκόντα της την φωνή του Στέλιου Καζαντζίδη. Ελάχιστα τα παραλειπόμενα από την συνεργασία τους. Ένα από όλα αυτά είναι η νύξη της Διαμάντη για προνομιακή μεταχείριση του Στέλιου από τις δισκογραφικές εταιρίες.
Η νεαρή τραγουδίστρια θεωρούσε προφανώς ότι την διαφορά την έκαναν τα μικρόφωνα, γι αυτό και αναφέρθηκε σε κάποιο μικρόφωνο που έφερε η εταιρία από την Αμερική μόνο για τον Καζαντζίδη. Δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς έκανε πια αυτό το μικρόφωνο, ξέρουμε όμως ότι ο βασιλιάς του λαϊκού τραγουδιού, μεγαλουργούσε από τις αρχές της δεκαετίας του '50 με κοινά εργαλεία στα οποία είχαν πρόσβαση όλοι ανεξαιρέτως οι τραγουδιστές.
Άλλωστε ο Καζαντζίδης όπως και ο Γαβαλάς ή η Πόλυ Πάνου αναδείχθηκαν σε μια εποχή που τα μικρόφωνα είχαν περισσότερο διακοσμητικό παρά ουσιαστικό ρόλο.
Εν κατακλείδι την άποψη ότι ένα μικρόφωνο μπορεί να μεταβάλει κάποια μέτρια φωνή σε φωνάρα την έχουν μόνο όσοι δεν έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους σε στούντιο και μάλιστα σε στούντιο της δεκαετίας του '60 όπου ο ηχολήπτης λίγα πράγματα μπορούσε να κάνει για να βοηθήσει ένα τραγουδιστή.