Γιατί άρεσαν τα μπουζούκια στη Μαρία Κάλλας;
Στα τέλη της δεκαετίας του '50 αλλά και στις αρχές του '60 η Μαρία Κάλλας επισκέπτεται συχνά την Ελλάδα με διάφορες αφορμές.
Κάθε φορά δεν παραλείπει να ξεφαντώσει στα μπουζούκια της εποχής. Γιατί όμως μια γυναίκα με τόσο υψηλές μουσικές καταβολές βρίσκει ένα κομμάτι του εαυτού της στο λαϊκό τραγούδι;
Θα πρέπει φυσικά να αναλογιστούμε ότι τα λαϊκά κέντρα της εποχής εκείνης ουδεμία σχέση έχουν με τα σημερινά και τη διαφορά φυσικά την κάνουν τα πρόσωπα. Την εποχή εκείνη το λαϊκό τραγούδι βρίσκεται στα φόρτε του. Συνθέτες και τραγουδιστές που δεν μπορούν να συγκριθούν με τους σημερινούς βρίσκονται στο προσκήνιο.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στην μουσική σκηνή μεσουρανεί ο Στέλιος Καζαντζίδης μαζί με τη Μαρινέλλα. Η ντίβα της όπερας παρακολουθεί στενά το δημοφιλές ντουέτο της εποχής. Σε συνέντευξή της μάλιστα είχε δηλώσει: «Υπάρχει ένας τραγουδιστής στην πατρίδα μου που αν είχε ασχοληθεί με την Όπερα...»
Η Μαρία Κάλλας γοητεύεται και από την λυρική και ευαίσθητη φωνή του Πάνου Γαβαλά αναγνωρίζοντας και σ' αυτόν ένα ανυπέρβλητο τραγουδιστή με πλούσια φωνητικά προσόντα. Υπάρχει βέβαια και ο μουσικός της έρωτας με το δίδυμο Χιώτης-Λίντα. Έχει περάσει πια στην Ιστορία η θρυλική βραδιά στη «Σπηλιά του Παρασκευά» στον Πειραιά όπου διασκέδασαν μέχρι πρωίας, Ωνάσης, Κάλλας, Γκρέις Κέλι και ο πρίγκιπας Ρενιέ του Μονακό.
Η Μαρία Κάλλας στρέφει λίγη από τη διεθνή λάμψη με την οποία περιβάλλεται πάνω στα μπουζούκια, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλοι καλλιτέχνες αναγνωρίζουν ο ένας τον άλλο χωρίς προκαταλήψεις και στερεότυπα. Άλλα ήθη, άλλες εποχές, άλλες αξίες!