Ποιος έχασε από τον έρωτα Χορν και Λαμπέτη όταν γύριζαν το «Κυριακάτικο ξύπνημα»

Ο Δημήτρης Χορν ήταν ο τρίτος άνθρωπος που διέλυσε το γάμο της Λαμπέτη με γνωστό τεχνοκριτικό

Ποιος έχασε από τον έρωτα Χορν και Λαμπέτη όταν γύριζαν το «Κυριακάτικο ξύπνημα»

Στη δεκαετία του '50 πολλές από τις πρώτες επιτυχίες του ελληνικού κινηματογράφου γυρίστηκαν στην Αίγυπτο. Την άνοιξη του 1953, Λαμπέτη και Χορν κατέβηκαν στην Αίγυπτο για να συμμετάσχουν στα γυρίσματα της ταινίας το «Κυριακάτικο ξύπνημα», παρθενικό έργο του Μιχάλη Κακογιάννη, τα εξωτερικά γυρίσματα της οποίας είχαν ήδη γίνει στην Αθήνα. Ο έρωτας που γιγαντώθηκε ανάμεσά τους είχε και ένα χαμένο, τον τότε σύζυγο της Λαμπέτη, Μάριο Πλωρίτη.

Ο Φρέντυ Γερμανός έχει το χρονικό αυτής της ιστορίας που άλλαξε τη ζωή των δύο ηθοποιών

«Η Έλλη ξέρει τώρα πια καλά ότι το ταξίδι αυτό μπορεί ν’ αλλάξει τη ζωή της… Τα λέει μια μέρα όλα στον Πλωρίτη. “Του είπα ότι είχα αρχίσει να ερωτεύομαι τον Χορν. Το ίδιο κι εκείνος εμένα. Μπαίναμε σε μιά επικίνδυνη ιστορία. Του ζήτησα να έρθει μαζί μας στο Κάιρο”. Ο Πλωρίτης τελικά μένει στην οδό Λυκαβηττού – η Έλλη φεύγει με τους άλλους για την Αίγυπτο. Στο Κάιρο γεννιέται το πρόβλημα της διαμονής. Ο Χορν κι η Λαμπέτη προτιμούν το “Μέννα Χάουζ”, ένα ξενοδοχείο στην έρημο που βλέπει στις πυραμίδες… Μπορεί να κοιμήθηκαν μαζί το πρώτο κιόλας βράδυ στο “Μέννα Χάουζ”, που το κόκκινο ξύλο του αναδίδει έναν έντονο αισθησιασμό, ή μπορεί ακόμα να ξενύχτησαν στην άμμο, κάτω απ’ το αιγυπτιακό φεγγάρι, χωρίς να κάνουν τίποτε… Θα πρέπει να ήταν το πιο ερωτικό καλοκαίρι της ζωής τους… Γυρίζουν στην Αθήνα… Ο Πλωρίτης λείπει στη Θεσσαλονίκη – τι νόημα θα ’χε να την περιμένει εκεί για να κηδέψουν τον γάμο τους; Γεμίζει κι εκείνη τις βαλίτσες της. Ο Χορν έχει νοικιάσει ένα σπίτι στην οδό Λυκείου. “Χωρίζω με τον Μάριο”, αναγγέλλει στις αδερφές της, που δεν φαίνονται να ξαφνιάζονται ιδιαίτερα. “Θα μείνω μαζί με τον Χορν”. Και μετά: “Αγαπιόμαστε”. Φεύγει για την καινούργια της ζωή παίρνοντας μαζί το χαμόγελο μιάς οικογένειας που έχει καταλάβει πια ότι αυτό το άτακτο τροπικό πουλί δεν μπορεί να μείνει για πολύ καιρό στην ίδια φωλιά – τα ανήσυχα φτερά αποζητάνε όλο και πιο μεγάλα ύψη. Ο Χορν την περίμενε έξω απ’ το σπίτι της οδού Λυκείου φορώντας ένα γαλάζιο πουκάμισο κι ένα τσαλακωμένο παντελόνι που μόλις το ’χε βγάλει απ’ τη βαλίτσα. “Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ”, λέει. Η Έλλη κοιτάζει τρυφερά τον άντρα που θα μοιραζόταν μαζί της τον μεγάλο έρωτα…»



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110