Η διάσημη σταρ που βαρέθηκε τον πόλεμο που της έκαναν στην Ελλάδα και έριξε μαύρη πέτρα πίσω της

Ουδείς προφήτης στον τόπο του...

Η διάσημη σταρ που βαρέθηκε τον πόλεμο που της έκαναν στην Ελλάδα και έριξε μαύρη πέτρα πίσω της

Στα χρόνια που προσπάθησε να χτίσει την καριέρα της στην Ελλάδα, η νεαρή ηθοποιός βρήκε απέναντί της κριτικούς όπως ο Μάριος Πλωρίτης ή ο Αχιλλέας Μαμάκης που την περνούσαν με εύσχημο τρόπο γενεές δεκατέσσερις.

Αντιμετώπισε όμως και το θεατρικό κατεστημένο, την αδιαφορία του Εθνικού Θεάτρου που ουδέποτε την κάλεσε ούτε καν όταν επέστρεψε μετά τη δικτατορία να συμμετάσχει στις παραστάσεις του. Στην Ελλάδα την ακολουθούσαν ατάκες του τύπου «Μεταξεταστέα στο Ηρώδειο» ή «Ο Κακογιάννης είδε κι έπαθε να την κάνει ηθοποιό».

Ακόμα και ο κατά τα άλλα σπουδαίος Δημήτρης Χορν κίνησε θεούς και δαίμονες το 1979, για να μην την αφήσει να παίξει στο Ηρώδειο στο «ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ» του Σαίξπηρ σε σκηνοθεσία ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, με παρτενερ τον Κώστα Καζάκο, με τον οποίο είχαν κάνει μαζί και την κινηματογραφική «Ιφιγένεια». Μόνο μια ελληνίδα ηθοποιός τα έφτιαξε κάποτε με σταρ του Χόλιγουντ Ο Χορν απαίτησε τότε να μην της επιτραπεί να παίξει στο Ηρώδειο διότι η Ειρήνη Παπά δεν είχε παίξει ποτέ της θέατρο στην Ελλάδα. Ειρήνη Παπά: Μεγάλη ηθοποιός αλλά είχε τρία μειονεκτήματα

Οι συμπατριώτες της την επαινούσαν μόνο για το ωραίο κεφάλι αλλά ως ηθοποιό την χαρακτήριζαν ψυχρή, ένα ατάλαντο αγγούρι... Και ο Μάρλον Μπράντο αγάπησε την Ειρήνη Παπά Την ίδια στιγμή στην Ιταλία την αποκαλούσαν GRANDE IRENE και την θεωρούσαν ως μία από τις μεγαλύτερες τραγωδούς του κόσμου, «με μια φωνή που βγαίνει μέσα από τα έγκατα της ελληνικής γής, που ακουμπάει πάνω στην πέτρα».

Όταν ο Μάρλον Μπράντο, προσκεκλημένος του ομίλου Λάτση, αναφερόταν με δέος στη μεγαλύτερη διεθνή τραγωδό που παρευρισκόταν στον ίδιο χώρο όλοι έψαχναν να καταλάβουν για ποια μιλούσε. fosonline.gr Η ηθοποιός αυτή, που δεν είναι άλλη από την Ειρήνη Παπά, τους εκδικήθηκε με την διεθνή επιτυχία της.



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110