Όταν οι κινηματογραφικές «Σειρήνες» προσπάθησαν να απαγάγουν τον Σακελάριο στην Αίγυπτο
Λίγο έλειψε ο ελληνικός κινηματογράφος να στερηθεί τις υπηρεσίες του Αλέκου Σακελλάριου
Κομβική μορφή στην εξέλιξη του ελληνικού σινεμά ο Αλέκος Σακελλάριος έδειξε από νωρίς την τεράστια δυναμική του στο χώρο της έβδομης τέχνης.
Στην Ελλάδα, τη χώρα που κανείς δεν αναγνωρίζει κανένα, ο πολυτάλαντος Αλέκος άργησε να αναγνωριστεί από τους κριτικούς. Οι ταινίες του, ωστόσο, είχαν ήδη αρχίσει από τη δεκαετία του '50 να διαμορφώνουν το προφίλ του ελληνικού κινηματογράφου.
Ολυμπιακός: Ο Φουρνιέ κάνει τη διαφορά
Οι αριστουργηματικές κωμωδίες του Σακελλάριου έδιναν προβάδισμα στην ιλαρή πλευρά της ζωής και ο ίδιος ονειρευόταν μια διεθνή καριέρα. Αυτό το όνειρο άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά ήδη από τα χρόνια που γύριζε τις ταινίες του στο Κάιρο. Την εποχή που κινηματογραφήθηκαν η "Δεσποινίς ετών 39» και η «Σάντα Τσικίτα», άρχισαν να πέφτουν βροχή οι προτάσεις αλλά ο μεγάλος σεναριογράφος και σκηνοθέτης δίσταζε σύμφωνα με όσα είπε η γυναίκα του Τίνα Σακελλάριου στον Ιάσονα Τριανταφυλλίδη:
Το Κάιρο ήταν τότε σημαντικός χώρος κινηματογραφικής παραγωγής. Δεν έμεινε όμως ο Αλέκος να δουλέψει εκεί. Ίσως σκεφτόταν την οικογένεια που είχε δημιουργήσει εκείνα τα χρόνια. Πάντα όμως μου έλεγε πως ήθελε να δουλέψει έξω και πίστευε πως αν πήγαινε στο εξωτερικό, θα έκανε καριέρα. Ίσως να φοβόταν και τις γλώσσες. Μιλούσε γαλλικά αλλά όχι αγγλικά.