Ο ωραιότερος άντρας του Ελληνικού σινεμά δεν ήταν ο Κούρκουλος
Ο Κούρκουλος θεωρείται μέχρι σήμερα ο απόλυτος ζεν πρεμιέ του ελληνικού σινεμά. Ίσως όμως και να μην είναι...
Έχουμε συνδέσει τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο με την γοητεία του Νίκου Κούρκουλου. Στην πραγματικότητα όμως φαίνεται πως άλλος είναι αυτός που απολαμβάνει την μοναξιά της κορυφής ανάμεσα στους ζεν πρεμιέ του σινεμά.
Σε αρκετές «δημοσκοπήσεις» για τον ωραιότερο άντρα του ελληνικού σινεμά, παίρνει κεφάλι ο ανατρεπτικός Άλκης Γιαννακάς, το θρυλικό «ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη» αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Κούρκουλο, ο οποίος νιώθει την ανάσα του Αλεξανδράκη, του Παπαμιχαήλ, του Κωνσταντάρα, του Λάκη Κομνηνού αλλά και του Βόγλη.
Η αψεγάδιαστη νιότη του Άλκη Γιαννακά πάντως φαίνεται πως έκανε θραύση σε εκείνη την μοναδική ταινία από την οποία ανασύρονται συχνά φωτογραφικά στιγμιότυπα. Το «ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη» θα αποτελεί την αιώνια ακαταμάχητη αίγλη του αρσενικού, που θα θέλγει σε πείσμα μιας φύσης γεμάτης ελαττώματα.
Η θητεία του Κούρκουλου, του Αλεξανδράκη και του Παπαμιχαήλ στην κινηματογραφική γοητεία είναι ασφαλώς μακροβιότερη, με μια διάρκεια που θα ζήλευε κάθε ηθοποιός. Τα ποιοτικά στοιχεία της ομορφιάς τους αναδεικνύονται σε πολλούς και διαφορετικούς ρόλους αλλά δεν είναι λίγες οι γυναίκες που έλκονται από το παράστημα και τα χαρακτηριστικά του Λάκη Κομνηνού και του Γιάννη Βόγλη.
Τέλος και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας είναι μια κατηγορία μόνος του στον κόσμο της ανδρικής γοητείας, αν σκεφτεί κανείς ότι ήταν ένας ομορφάντρας που ωρίμασε με ευτυχή τρόπο.