Terminator: Η εκπαίδευση Σβαρτσενέγκερ με τα όπλα και ο «ανταρτοπόλεμος» του σκηνοθέτη στα γυρίσματα
Η ταινία «Εξολοθρευτής» με τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ αποτελεί μνημείο κινηματογραφικής δράσης και μια από τις εμπορικότερες παραγωγές του είδους.
Ο αυστριακής καταγωγής Αμερικανός ηθοποιός αποδύθηκε σε μια ιδιαίτερα κοπιαστική εκμάθηση χρήσης όπλων.
Συγκεκριμένα για ένα μήνα έλυνε και έδενε όπλα με δεμένα τα μάτια και στη συνέχεια γέμιζε ή πυροβολούσε χωρίς να κοιτάζει και χωρίς καν να κλείνει τα μάτια. Επίσης ασκήθηκε σε πολλές και διαφορετικές κινήσεις τις οποίες επαναλάμβανε τουλάχιστον πενήντα φορές. Στο τέλος μάλιστα πήρε επαινετικά σχόλια από το περιοδικό «Soldier of fortune» για τον υποδειγματικό χειρισμό των όπλων. Δεν ήταν όμως μόνο ο Σβαρτσενέγκερ που υπερέβαλε εαυτόν.
Ο σκηνοθέτης Τζέιμς Κάμερον χρειάστηκε να κάνει στην κυριολεξία «ανταρτοπόλεμο» προκειμένου να γυρίσει τις πιο ακραίες σκηνές δράσης. Αυτό σήμαινε ότι το κινηματογραφικό συνεργείο και οι ηθοποιοί παρουσιάζονταν ξαφνικά σ' ένα μέρος και άρχιζε το γύρισμα που σε πολλές περιπτώσεις αφορούσε ρεαλιστικές σκηνές πολέμου προτού επιληφθεί η αστυνομία και διακόψει την επικίνδυνη δράση τους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να βρίσκονται μέσα σε πολλές σκηνές του έργου ανυποψίαστοι πολίτες χωρίς να το έχουν αντιληφθεί. Το μεγαλύτερο πρόβλημα προέκυπτε όταν έπρεπε κάποιες από αυτές τις σκηνές να ξαναγυριστούν.
Τότε ο σκηνοθέτης καλούσε σε απίθανες ώρες ηθοποιούς και συνεργάτες να βρίσκονται στο επίμαχο σημείο. Λέγεται ότι σε μια τουλάχιστον περίπτωση σήκωσε τον Σβαρτσενέγκερ από το κρεβάτι του στις τρεις τα ξημερώματα και του ζήτησε να καταφθάσει με πλήρη περιβολή στο στημένο σκηνικό όσο το δυνατόν συντομότερα. Την ίδια τακτική χρησιμοποίησε ο Κάμερον και στην τελική σκηνή όταν η συμπρωταγωνίστρια του Σβαρτσενέγκερ, Λίντα Χάμιλτον έπρεπε να καταφύγει οδηγώντας στην έρημο. Η κίνηση αυτή ωστόσο παραλίγο να αποδειχθεί μπούμερανγκ καθώς η αστυνομία είχε μυριστεί τις προθέσεις του και είχε αποφασίσει να ματαιώσει με κάθε τρόπο το γύρισμα.