Καζαμπλάνκα: Γιατί ο Μπόγκαρτ έπαιζε πάνω σε κούτες
Πρόκειται για ένα από τα γνωστά τρικ που η τέχνη του κινηματογράφου έκανε σε βάρος των θεατών.
Η ταινία "Καζαμπλάνκα" είναι σίγουρα μία από τις δέκα καλύτερες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου. Ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε με ένα σωρό αντιξοότητες και εμπόδια τα οποία λίγο έλειψε να μας στερήσουν ένα αριστούργημα.
Είναι η πρώτη ταινία που ο Μπόγκαρτ εγκαταλείπει τους ρόλους γκάγκστερ τους οποίους ερμήνευε μέχρι τότε. Η ταινία γυρίστηκε μεσούντος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου με ένα σωρό προβλήματα για τους συντελεστές της.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Βασίστηκε στο θεατρικό έργο των Μάρεϊ Μπέρνετ, Τζόαν Άλισον, με τίτλο Everybody Comes to Rick's. Η υπόθεση εκτυλίσσεται στην εποχή του πολέμου και επικεντρώνεται στο δίλημμα ενός Αμερικανού που ζει στην Καζαμπλάνκα, που πρέπει να επιλέξει μεταξύ της γυναίκας που αγαπάει και της βοήθειας που μπορεί να δώσει σε έναν Τσεχοσλοβάκο αντιστασιακό, σύζυγο της αγαπημένης του, ο οποίος θέλει να διαφύγει από τη γαλλοκρατούμενη Καζαμπλάνκα του Μαρόκο, ώστε να συνεχίσει τον αγώνα κατά του Γ΄ Ράιχ.
Όλα καλά ως εδώ, μόνο που στα γυρίσματα της ταινίας εκτός από τους ομηρικούς καβγάδες των συντελεστών και τα αλληλομαχαιρώματα των πρωταγωνιστών ο Μπόγκαρτ είχε να αντιμετωπίσει και ένα επιπρόσθετο πρόβλημα.
Ήταν πιο κοντός από την Ίνγκριντ Μπέργκμαν και σε όσες σκηνές εμφανίζονταν μαζί έπρεπε να στέκεται πάνω σε κούτες, για να αποκτά ως άντρας το αναγκαίο πλεονέκτημα ύψους. Πρόκειται για ένα από τα γνωστά τρικ που η τέχνη του κινηματογράφου έκανε σε βάρος των θεατών.