Η βίλα των οργίων στην Γλυφάδα και η σκιά πάνω στην Έλλη Λαμπέτη
Ελάχιστοι σήμερα θυμούνται πως το όνομα της Λαμπέτη αναμείχθηκε σε όργιο σε βίλα της Γλυφάδας. Παράξενη υπόθεση βγαλμένη από τα κατάβαθα της Χούντας ήρθε στο φως με μια ενορχηστρωμένη, θα έλεγε κανείς, σειρά δημοσιευμάτων την 10η Φεβρουαρίου 1971.
Ξαφνικά η Έλλη Λαμπέτη, σύμβολο καλλιτεχνικού ήθους και υψηλής υποκριτικής, πρωταγωνιστούσε σε βαρύ σεξουαλικό όργιο σε έπαυλη της Γλυφάδας τον Νοέμβριο του 1969. Τρεις άντρες, δύο ανήλικα κορίτσια, ένα σκύλος, με πιθανή συμμετοχή ενός μαύρου επιβήτορα, για να εξαφθεί ακόμα περισσότερο η φαντασία των αναγνωστών, συμμετείχαν σε ομαδικές ερωτικές ακροβασίες έχοντας μάλιστα και θεατές ανάμεσα στους οποίους φερόταν να είναι και η μεγάλη ηθοποιός.
Είναι η εποχή κατά την οποία πολλά ονόματα της εγχώριας σόου-μπιζ εμπλέκονται σε παρόμοια όργια που σχεδόν όλα λαμβάνουν χώρα, κατά παράδοξο τρόπο, στα νότια προάστια. Σήμερα υπάρχει η αίσθηση πως οι περισσότερες καταγγελίες αφορούσαν πρόσωπα ανεπιθύμητα από την Χούντα. Επρόκειτο δηλαδή για μια γκαιμπελική μέθοδο προκειμένου να σπιλωθούν ανεπανόρθωτα υπολήψεις. Η Ελληνική συντηρητική κοινωνία δεν δίσταζε να ρίξει στον Καιάδα και τα πιο αγαπημένα της είδωλα, αν προκαλούσαν με οποιονδήποτε τρόπο τα αυστηρά ήθη της.
Η υπόθεση της Λαμπέτη πάντως έφτασε στο δικαστήριο, αφού προηγήθηκε μια σκληρή αναμέτρηση της ηθοποιού με τον ανακριτή στην οποία η Λαμπέτη κατατρόπωσε τον δικαστικό λειτουργό. Στο δικαστήριο ο ιδιοκτήτης της βίλας κατέθεσε πως δεν είχε δει ποτέ καμία Λαμπέτη στο σπίτι του. Η δίκη ολοκληρώθηκε και οι ένοχοι τιμωρήθηκαν, τα ανήλικα κορίτσια εξαφανίστηκαν από προσώπου γης, έμεινε όμως μια σκιά αμφιβολίας για την μεγάλη θεατρίνα. Υπήρξε θύμα ενός αβυσσαλέου σχεδίου ή είχε δώσει το "παρών" στις πικάντικες συναντήσεις;
Τον καιρό που μαινόταν το σκάνδαλο της βίλας στη Γλυφάδα, η Λαμπέτη συμπρωταγωνιστούσε με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα στο έργο "Η λαίδη στο σφυρί" του Σόμερσετ Μομ, παράσταση που ανέβηκε με μεγάλες προσδοκίες στο θέατρο "Κοτοπούλη" αλλά διακόπηκε πρόωρα καθώς κάποιοι κακοήθεις θεατές υποδέχονταν την μεγάλη πρωταγωνίστρια με "γαβ, γαβ" (Ο σκύλος θεωρήθηκε μάλλον το πιο ενδιαφέρον μέλος του θιάσου στο όργιο της Γλυφάδας). Όταν κάποιος εξίσου κακοήθης δημοσιογράφος την ρώτησε "Κατεβάζετε το έργο επειδή σας πείραξαν τα γαβ-γαβ;" εκείνη του απάντησε: "Όχι, κύριε, κατεβάζω το έργο επειδή είμαι πολύ άρρωστη".
Ήταν η πρώτη φορά που παραδέχτηκε ότι έχει καρκίνο. Έτσι το "κορίτσι με τα μαύρα" είδε το όνομά της να σπιλώνεται ανεπανόρθωτα από μια φήμη που κατέπεσε στο δικαστήριο. Δυστυχώς στις περιπτώσεις αυτές μένει ο λεκές ενώ ο δράστης ποτέ δεν συλλαμβάνεται ούτε τιμωρείται.