Παπαγιαννόπουλος, Κωνσταντάρας, Χατζηχρήστος: Τα μεγάλα χαστούκια του ελληνικού σινεμά
Παπαγιαννόπουλος, Κωνσταντάρας και Χατζηχρήστος αναδείχθηκαν πρωταθλητές στο χαστούκι στα χρυσά χρόνια του ελληνικού σινεμά.
Ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος ήταν γνωστός για τα χαστούκια που μοίρασε στη μεγάλη οθόνη. Μολονότι ήταν πάντοτε ευγενικός με τα κορίτσια του σινεμά, όταν επρόκειτο να χαστουκίσει, δεν έκανε ποτέ σκόντο. Φρόντιζε τουλάχιστον να ζητά προκαταβολικά συγγνώμη. Το διάσημο ίσως χαστούκι του Ελληνικού σινεμά το δέχτηκε από το χέρι του η Μαίρη Αρώνη στην ταινία, "Μια τρελή, τρελή οικογένεια", παραγωγής Φίνος Φιλμ. Ήταν μάλιστα τόσο δυνατό ώστε έδινε την εντύπωση πως της το χρωστούσε εκτός σεναρίου. Η σφαλιάρα ταρακούνησε για καλά την συμπαθή πρωταγωνίστρια που αποχώρησε εκνευρισμένη από το γύρισμα και δεν επέστρεψε παρά μόνο αφού ο Φίνος επιστράτευσε τη γνωστή μαλαγανιά του.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Στις παραστάσεις ξύλου που έδινε ο σπουδαίος ηθοποιός συγκαταλέγεται και μια μνημειώδης σκηνή από την ταινία "Το ξύλο βγήκε απ' τον Παράδεισο", όπου συμμετέχει χαστουκίζοντας τις αυθάδεις μαθήτριες καλών οικογενειών.
Ένας άλλος σπεσιαλίστας στις σφαλιάρες της μεγάλης οθόνης ήταν ο Λάμπρος Κωνσταντάρας. Σε πολλούς ρόλους της όψιμης κινηματογραφικής παρουσίας του το χαστούκι είχε γίνει πια για τον Λάμπρο ένα είδος ερμηνευτικής μανιέρας, τουτέστιν πολλές φορές απαντούσε χαστουκίζοντας. Όλοι θυμόμαστε τις κατά συρροήν σφαλιάρες του Μαυρογιαλούρου στην ταινία "Υπάρχει και φιλότιμο". Ωστόσο το πιο βαρύ χαστούκι προοριζόταν για τη Δέσποινα Στυλιανοπούλου στην ταινία: "Ο τρελός τα έχει τετρακόσια". Η ίδια λέει ότι έμεινε τότε τρεις μέρες εκτός γυρισμάτων.
Ο Κώστας Χατζηχρήστος στην καταληκτική σκηνή από την ταινία "Ο Ηλίας του 16ου" ρημάζει τον Βέγγο στη σφαλιάρα. Τόσο ξύλο πραγματικό είναι απίθανο να έφαγε ο Θανάσης στην υπόλοιπη καριέρα του. Τα ήθελε όμως και ο "καλός άνθρωπος" αφού ζήτησε οι σφαλιάρες να είναι πραγματικές.